Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

INQPrint to marka materiałów eksploatacyjnych klasy premium. Tworzona przez ludzi z ogromnym doświadczeniem, którzy łączą sprawdzone i pewne rozwiązania z gwarancją wysokiej jakości oferowanych produktów INQ.

INQ rozdaje kasę! Takim hasłem kusi nowa promocja firmy NM Revolution. Dzięki rejestracji w panelu B2B na stronie http://inqprint.com klient zakupujący produkty w określonej kwocie zyskuje bony Sodexo w wysokości od 80 do 500 zł. Szczegóły akcji dostępne są na poniższym bannerze.

Akcja trwa do 29 maja 2020.

 


Brak dostępnego opisu zdjęcia.


 REKLAMA

Biuro i firma - wybierz na Ceneo.pl

Wybrane ogłoszenia

EDYCJA CHILDREN OF THE WORLD.
Kredki marki Faber - Castell
Ogromna paczka kredek
Przyłbica CRESCOPrzyłbica CRESCO
Sprzedam6,50 PLN (brutto)
Produkt wyprodukowany w Polsce.
Ceramiczna skarbonka w kształcie świnki.
Kreatywna zabawa dla każdego.
Kredki woskowe do różnych powierzchni
NOŻYCZKI SZKOLNE 13,5 CM DISPLAY 30 SZT.
najwyższej jakości dziurkacz biurowy do użytku pro ...
Oryginalne kubki z dedykowanymi uchwytami.
Ręcznie malowane torebki okolicznościowe.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Biznes coraz częściej wybiera urządzenia smart

    Blisko 57 proc. drukarek na całym rynku to drukarki atramentowe. Według firmy analitycznej Gartner wykorzystanie drukarek atramentowych zwiększy się także w segmencie biznesowym  z 8 proc. w 2016 r. do 15 proc. w roku 2020. Technologiami dominującymi będą wciąż laser i LED. Rozwój technologiczny na tym rynku poszedł w zupełnie innym kierunku niż technologie samego drukowania. To miniaturyzacja oraz drukowanie z urządzeń mobilnych.

    Więcej…  
  • Dziesięć plus jeden za złotówkę.

    "Dziesięć plus jeden za złotówkę" - brzmi trywialnie? A jednak nie. Brzmi po prostu logicznie. Klient nie lubi skomplikowanych promocji. Klient ceni jasny i klarowny przekaz, a firma KMP PrintTechnik Polska właśnie taki zastosowała startując z nową promocją.

    Więcej…