Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Wesołe, miłosne o wersja "zrobione".

Polecamy

Różne kształty, żywe kolory.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Miniony rok 2020 to dla wielu firm czas testu, jak bardzo potrafią być fleksybilne oraz jak ich zaplecze pomoże im przetrwać trudny czas. Okazuje się, że mimo spadków firmy radzą sobie. 

Na pewno wpływ na roczny bilans miały niższe koszty działalności i to nie tylko te wynikające z lepszej optymalizacji w firmach, ale przede wszystkim ze względu na brak imprez targowych. Dosłownie kilka firm odważyło się zorganizować w tamtym roku kontraktacje. Jednak były to miesiące gdy nikt nie wiedział co będzie dalej i klienci przede wszystkim z obawy przed chorobą nie uczestniczyli w nich. dziś mija rok od początku pandemii. Jak on był dla firmy Mer-Plus? O tym w naszej rozmowie z Agnieszką Sowińską.

 

scann.R.: Agnieszko, w skali od 1-10?

Agnieszka Sowińska: Niestety jest to tylko 5 punktów, ale chyba nikomu nie musimy tłumaczyć z jakiego powodu.

Czy pandemia finalnie - bilansowo wpłynęła na Twój zysk?

Niestety tak. Strach klientów, zamknięte szkoły i przedszkola - to nie mogło nie pozostawić po sobie śladu.

Jakie pandemia dała Wam szanse?

Nie ukrywam, że zyskaliśmy dzięki niej więcej zamówień z zagranicy. Przypuszczam, że głównym powodem było zmniejszenie siły konkurencji jakim jest rynek chiński.

Czy sytuacja w kraju miała wpływa na Waszą ofertę?

Oczywiście. Mamy dostęp do wielu materiałów. Nasze linie produkcyjne do wytworu torebek także mają bardzo duże możliwości. To właśnie na nich powstały nasze  przyłbice. Z kolei sprawne ręce naszych pracowników zajęły się szyciem maseczek. Do oferty trafiły maseczki medyczne, kolorowe oraz z nadrukiem. Zapewniły nam one obrót w najgorszych miesiącach minionego roku. 

Dodatkowo mocno postanowiliśmy na rozwój w internecie. Nasza platforma sprzedażowa, media społecznościowe bardzo aktywnie działały na naszą korzyść. 

Agnieszko, w połowie roku oraz teraz uruchomiona została pomoc Państwa. Skorzystaliście z niej jako firma?

Tak. Bez niej tak naprawdę nie wiem czy byśmy sobie poradzili. Na szczęście nie tylko firma przetrwała ale utrzymaliśmy dotychczasowe zatrudnienie.

Jak dziś oceniasz dalsze losy naszej branży?

Wierzę, że odbicie nastąpi w drugiej połowie roku a narazie musimy jakoś to przetrwać. Zresztą chyba jak wszyscy. 

 

Dziękuję za rozmowę.


REKLAMA

Wybrane ogłoszenia

NOŻYCZKI SZKOLNE 13,5 CM DISPLAY 30 SZT.
Różne kształty, żywe kolory.
Kreatywna zabawa dla każdego.
Idealna dla dzieci i dorosłych.
Elegancki prezent dla Niej i dla Niego.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Pióro + długopis ELEGANT w etui prezentowym ES
100 chusteczek w wygodnym opakowaniu.
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Solidny zszywacz o doskonałej ergonomii
Ręcznie malowane torebki.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Covid-19 przywarł do muru wszystkich.

    Rozpoczynamy cykl rozmów z branżystami na temat tego, jaki wpływ nadal trwająca panika wywołana koronawirusem miała wpływ na ich działalność. Dzisiejszym naszym rozmówcą jest Daniel Ślipko, Dyrektorem Zarządzającym i współwłaściciel firmy Sadpex z Piekar Śląskich, która jest producentem artykułów marki CRESCO.

    Więcej…  
  • Systematyczne powtarzanie jest podstawą do utrwalenia nawyków językowych

    Szkoda, że w latach, gdy uczęszczałam do szkoły, zeszyty nie były pełne notatek, które mogłyby mi pomóc w zapamiętaniu takich definicji jak: przydawka, partykuła i bliżej mi obce wyrazy. Nie ukrywam - lekcje języka polskiego nie były moimi ulubionymi. A mogło być inaczej...

    Więcej…