Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Dokładnie 2 listopada 2016 roku ruszyła wielka jesienna promocja organizowana przez firmę Smart Digital Media - dystrybutora materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących marki INKDIGO

To już kolejna akcja w tym rok obecnie skoncentrowana na tematyce podróżniczej. Nie jest to jednak typowa akcja gwarantująca wyjazd w odległe zakątki świata w zamian za określony poziom zakupów. Jak informuje Daniel Paciorek, Business Development Manager w Smart Digital Media, klient we współpracy z firmą zawsze sam dokonuje wyboru co otrzyma w zamian za zamówienia.

- Nie poprzestajemy w swoich działaniach dlatego po raz kolejny nagradzamy naszych klientów za wybór marki INKDIGO oraz lojalność - informuje nas Daniel Paciorek. - Tym razem promujemy zakupy materiałów eksploatacyjnych produktami, które sami wskazali nasi klienci. Staramy się nie narzucać nagród, gdyż sygnały z rynku wskazują na to, że nasza branża zbyt często styka się ograniczonym wyborem bonusów zakupowych. - dodaje.

Akcja, która obecnie trwa, gwarantuje klientom wybór produktów idealnych na jesienno-zimowe wakacje. Wśród nagród nie brakuje voucherów kwotowych do zrealizowanie w biurze podróży ITAKA lub TRAVELIST. Dla wielbicieli nowych technologii firma przygotowała do wyboru drony, konsole, telewizory, laptopy oraz telefony. 

Szczegóły akcji dostępne są na stronie: http://www.inkdigo.pl 

Wybrane ogłoszenia

5 kolorów zabawy.
Nowa oferta marki JOVI
Wesołe, miłosne o wersja "zrobione".
Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Nowość w ofercie Rozette.
Firma Milan poszukuje handlowca!!
To najtańsze urządzenie drukujące do zastosowań do ...
Idealna dla dzieci i dorosłych.
Farby pakowane po 500 ml.
Recenzja stworzona przez Olę z : https://www.faceb ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Covid-19 przywarł do muru wszystkich.

    Rozpoczynamy cykl rozmów z branżystami na temat tego, jaki wpływ nadal trwająca panika wywołana koronawirusem miała wpływ na ich działalność. Dzisiejszym naszym rozmówcą jest Daniel Ślipko, Dyrektorem Zarządzającym i współwłaściciel firmy Sadpex z Piekar Śląskich, która jest producentem artykułów marki CRESCO.

    Więcej…  
  • Rusza akcja „Bezpieczne dziecko w podróży”

    „Bezpieczne dziecko w podróży” to ogólnopolska akcja społeczna, która rusza 14 lipca bieżącego roku i będzie trwać przez okres wakacji. Nie jest to przypadkowa data – w tym czasie ma miejsce najwięcej wypadków samochodowych z udziałem dzieci. W zeszłym roku, tylko w ciągu dwóch miesięcy, spowodowano ponad 6500 wypadków, w których zginęło prawie 600 osób. Dlatego głównym celem akcji jest edukacja rodziców w zakresie bezpiecznego przewożenia dzieci samochodem, dotarcie do jak największej liczby rodzin zmotoryzowanych oraz zachęcenie rodziców do analizy bezpieczeństwa ich dzieci w trakcie podróży. Akcję patronuje magazyn scann.R.

    Więcej…