Niemalże każda branża, tak i nasza, ma swoje sezony. Sezon szkolny, który przypada u nas w okresie marzec-maj, gdy większość hurtowni organizuje kontraktacje sprzedażowe artykułów szkolnych. Potem przychodzi czas na zmasowaną sprzedaż akcesoriów do szkoły przez sklepy detaliczne, która rusza już pod koniec lipca, a swoje apogeum przeżywa z początkiem września. Następnie nastaje typowo biurowy czas i oczywiście okres świąt.
1 sierpnia 2016 roku Zarząd ACTION S.A. poinformował o otwarciu postępowania sanacyjnego. Otwarcie postępowania sanacyjnego tworzy parasol ochronny, który pozwala na niezakłócone funkcjonowanie spółki w trakcie restrukturyzacji. Decyzja o złożenie wniosku do sądu o otwarcie postepowania sanacyjnego została podyktowana potrzebą ochrony praw i interesów Spółki, jej kontrahentów i akcjonariuszy w obliczu kumulacji niekorzystnych zdarzeń zaistniałych w ostatnim czasie.
Każdego roku w Polsce sprzedawanych jest około 200 milionów sztuk tonerów do kserokopiarek i drukarek, których wartość osiąga nawet 2 miliardy złotych. Niestety wielkość tej branży niesie za sobą zagrożenie dla środowiska naturalnego. Z tego względu dystrybutor materiałów eksploatacyjnych marki PRISM - firma Rafcom - wyszedł naprzeciw potrzebom swoich klientów.
Celem Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zgodnego z normą BS OHSAS 18001:2007 jest zarządzanie działaniami na rzecz poprawy bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników oraz osób trzecich znajdujących się na terenie przedsiębiorstwa. Narzędzie to zapewnia poprawę warunków pracy, dzięki czemu zwiększa się wydajność i jakość oferowanych usług.
Nie jest dobrze. O ergonomii w ostatnim czasie mówi się dużo, ale czy to coś zmienia? Jedynie 2,4% stanowisk biurowych w polskich firmach spełnia wszystkie jej zasady[1]. Pracownik odczuwa to dosłownie. Okazuje się, że ? osób w wieku od 26 do 35 lat cierpi na bóle pleców. Najczęściej bolące karki i barki szkodzą przedsiębiorstwom. 66% Polaków deklaruje, że będąc zdrowszym pracowałoby po prostu lepiej[2], więc co z tą ergonomią? Na świecie to trend numer jeden. Czy polscy pracodawcy są na nią gotowi?
Już jakiś czas temu pożegnaliśmy stary 2022 rok. Generalnie ostatnie lata to czas wyzwań i różnych niesprzyjających okoliczności. Jaki on jednak był dla firmy ROZETTE, która właśnie w tak trudnych czasach wprowadza duże zmiany w swojej działalności? O tym rozmawiamy z Kingą Stefańską-Boszhard - twórczynią marki Rozette.
Więcej…Według danych GUS inflacja cen konsumpcyjnych w Polsce wyniosła w sierpniu 16,1 proc. w ujęciu rocznym. Odczyt był wyższy, niż w lipcu, kiedy to inflacja wyniosła 15,6 proc. To najwyżej od marca 1997 roku, kiedy inflacja wyniosła 16,6 procent.
Więcej…