Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Według danych Food Research Institute przeciętny Polak wypija aż 95 litrów kawy rocznie. Do przygotowania takiej ilości tego napoju potrzeba aż 3 kg ziaren. W spożyciu tego produktu zajmujemy wysokie, bo aż 11. miejsce na świecie. Nic dziwnego więc, że firma Tierra Group, idąc za takimi statystykami poszerzyła swoją ofertę właśnie o ten asortyment.  Kawa Vasso, która ostatnio pieści nasze podniebienia podbiła już serca osób z branży. Pytanie jak to uczyniła?

Czy ktoś by przypuszczał, że wśród segregatorów, zszywaczy, artykułów czyszczących do komputera znajdzie się miejsce na kawę? Firma Tierra Group szybko zdywersyfikowała swoją ofertę w ostatnich latach. Idąc za potrzebami rynku, bardzo mocno stawiając na jakość, poszukiwała najlepszych dostawców nowych produktów. Kawa, która w zeszłym roku trafiła na rynek, tak mocno zasmakowała klientom firmy, że postanowiła ona wprowadzić własny brand, nad którym będzie miała pełną kontrolę. 

Kawa Vasso - bo tak nazwał nową markę zespół firmy Tierra Group, sprawdza się w każdym biurze, bez względu na preferowany sposób parzenia. Doskonale nadaje się do przygotowywania w ekspresach ciśnieniowych, automatycznych oraz po zmieleniu w ekspresach kolbowych, przelewowych oraz metodą klasyczną. Łagodna i delikatna kawa Negro smakuje doskonale o każdej porze dnia. To kawa delikatna o doskonale wyważonym smaku, przygotowana z myślą o Tobie. Blanco z kolei spełni oczekiwania prawdziwych smakoszy, który szukają kawy o intensywnym aromacie z wyraźnie wyczuwalną nutką Arabiki i Robusty.


 


Nie ma dnia bez kawy

Zdecydowana większość Polaków (79,7 proc.) pije kawę codziennie. A jeśli każdego dnia, to zwykle wypija od dwóch do trzech filiżanek tego napoju. Zależność ta zmienia się dosyć proporcjonalnie. Wśród osób, które sięgają po kawę od dwóch do trzech dni w tygodniu, najczęściej jest to najwyżej jedna filiżanka dziennie. Taką ilość deklaruje prawie co trzeci Polak.

Rynek kawy w Polsce

Wartość polskiego rynku kawy przekroczyła 5,5 mld zł. Na przestrzeni ostatnich lat średni roczny wzrost tego rynku szacuje się na około 13%. Polacy piją głównie kawę z mlekiem (57%), słodzoną (22%) lub po prostu czarną (13%). Eksperci branżowi wskazują, że wzrost wartości rynku odbędzie się pomimo utrzymującego się na stabilnym poziomie spożycia kawy wśród Polaków. Na dynamikę rynku istotny wpływ wywiera zwiększone zainteresowanie konsumentów produktami klasy premium.

Główni producenci kawy na świecie (udział procentowy w relacji do całkowitego eksportu):

Brazylia ? 29,5%

Wietnam ? 19,7%

Indonezja ? 7,3%

Kolumbia ? 6,3%

Etiopia ? 4,5%

Honduras ? 4,4%

Peru ? 4,3%


 


 

REKLAMA

Wybrane ogłoszenia

Genialna książka dla dziewczynek.
Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Dostępny w 7 kolorach.
Dla projektantek Big Dream Girl
Idealne dla domowych artystów.
Zestaw zakreślaczy MP Poland

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • PIAP apeluje do Ministra Finansów

     

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych, organizacja branżowa zrzeszająca przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych i szeroko pojętej reklamy zwróciła się do Ministra Finansów Tadeusza Kościńskiego z pismem, w którym postuluje o odrzucenia pomysłu wprowadzenia podwójnego opodatkowania spółek komandytowych. W ocenie organizacji planowane przepisy uderzą bardzo mocno w sektor małych i średnich przedsiębiorstw i mogą mieć negatywny wpływ na sytuację wielu przedsiębiorców.

    Więcej…  
  • Louis Vuitton zaprojektował .... linijkę za bagatela 175$

    Nie jest tajemnicą, że Louis Vuitton jest jedną z najdroższych luksusowych marek na świecie, ale to, czego prawdopodobnie nie wiesz, to fakt, że właśnie na rynek trafiła linijka ze znanym wszystkim logiem LV. Tak, dobrze czytasz - linijka - taka, którą dzieci noszą w piórniki, tylko nieco droższa.

    Więcej…