Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Rynek materiałów eksploatacyjnych jest nieskończony. Zapewne się z tym zgodzicie. Co chwile pojawiające się nowe drukarki, co rusz nowe wymagania klientów powodują, że producenci zamienników naprawdę mają co robić. Prekursorem w tej kwestii jest na pewno firma Rafcom, która po raz kolejny poszerzyła swój asortyment.

PRISM to dynamiczna marka na rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych. Dostępna w bardzo szerokim asortymencie przede wszystkim kusi swoją ceną. Dobra jakość za niewygórowany koszt, to to, co klienci lubią najbardziej. Obecnie większość firm stara się ograniczać wydatki, a zakup dobrej jakości zamienników po znacznie lepszej cenie oznacza dużą korzyść finansową dla każdego. To właśnie dlatego na rynek właśnie trafił kolejny zamiennik pod marką PRISM.

Toner do drukarki HP 103A W1103A już jest na rynku!

Chcesz poznać cenę?

Zarejestruj się w panelu B2B firmy Rafcom.



 

Wybrane ogłoszenia

EDYCJA CHILDREN OF THE WORLD.
Kredki Cricco to absolutny niezbędnik każdego dzie ...
Poszukiwany handlowiec!!
Produkt wielokrotnego użytku.
Oryginalne kubki z dedykowanymi uchwytami.
Poszukujemy osoby chętnej dołączyć do naszego zesp ...
NOŻYCZKI SZKOLNE 13,5 CM DISPLAY 30 SZT.
Nowy wymiar długopisów i piór kulkowych wymazywaln ...
Kredki woskowe do różnych powierzchni
Nowa oferta marki JOVI.
Kreatywna zabawa dla każdego.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • „Wiosną nagrody rosną”

    Z początkiem kwietnia, aż do ostatniego dnia tego miesiąca trwa wiosenna promocja Asarto. Każdy klient, który zrobi obrót zakupowy na określoną kwotę, otrzyma za symboliczną złotówkę wyjątkową nagrodę. Jaką? O tym w regulaminie.

    Więcej…  
  • Tredy w outdoor – cyfrowo i interaktywnie

    Reklama zewnętrzna (określana też jako outdoor, out of home) jest jedną z najstarszych i jednocześnie najpopularniejszych form promocji. Jej dwie główne cechy to proste przedstawienie produktu (bazujące na nośnych symbolach i chwytliwych hasłach) oraz wysoka częstotliwość kontaktów z przekazem (z racji wielu punktów reklamowych umieszczonych w przestrzeni publicznej). W artykule przedstawiamy, jakie zmiany dokonują się w out of home i wyjaśniamy, dlaczego będzie to wciąż jeden z najważniejszych środków promocji.

    Więcej…