Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Rynek materiałów eksploatacyjnych jest nieskończony. Zapewne się z tym zgodzicie. Co chwile pojawiające się nowe drukarki, co rusz nowe wymagania klientów powodują, że producenci zamienników naprawdę mają co robić. Prekursorem w tej kwestii jest na pewno firma Rafcom, która po raz kolejny poszerzyła swój asortyment.

PRISM to dynamiczna marka na rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych. Dostępna w bardzo szerokim asortymencie przede wszystkim kusi swoją ceną. Dobra jakość za niewygórowany koszt, to to, co klienci lubią najbardziej. Obecnie większość firm stara się ograniczać wydatki, a zakup dobrej jakości zamienników po znacznie lepszej cenie oznacza dużą korzyść finansową dla każdego. To właśnie dlatego na rynek właśnie trafił kolejny zamiennik pod marką PRISM.

Toner do drukarki HP 103A W1103A już jest na rynku!

Chcesz poznać cenę?

Zarejestruj się w panelu B2B firmy Rafcom.



 

Wybrane ogłoszenia

Idealne do tworzenia zestawów prezentowych.
Płyny do czyszczenia sprzętu elektronicznego.
Pudełko zawierające 12 kolorowych kredek z wymazyw ...
Nowa na polskim rynku oferta zakreślaczy.
Solidny zszywacz o doskonałej ergonomii

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Flamingi pozamiatały w sieci. Moda na różowe osiągnęła swój szczyt!

    Stojące w charakterystycznej pozie różowe ptaki stały się sensacją w mediach społecznościowych. Na karaibską wyspę Renaissance zjeżdżają turyści z całego świata w poszukiwaniu rajskich widoków. Ta plaża - należąca do ekskluzywnego ośrodka - jest wyjątkowa. Turyści, a w szczególności turystki, nie mogą sobie odmówić zdjęć z uroczymi flamingami.

    Więcej…  
  • PIAP ODMRAŻA UPOMINKI REKLAMOWE

    Polska Izba Artykułów promocyjnych ogłosiła powrót do RZECZYwistości, rozpoczynając ogólnopolską kampanię NA RZECZ upominków reklamowych. PIAP chce odmrozić budżety reklamowe po okresie pandemicznej stagnacji i pokazać upominki jako kreatywne narzędzia do budowania relacji i wizerunku firm oraz marek.

    Więcej…