Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Międzynarodowa grupa KMP (jeden z największych europejskich producentów materiałów eksploatacyjnych do drukarek) nabyła prawa do znaków towarowych produktów IJKOA (monitory interaktywne) od firmy Goede Kansen z Hongkongu. Stało się to, za pośrednictwem spółki córki KMP, firmy COPYMIX z Francji. Grupa KMP posiada od teraz wyłączne prawa do marki IJKOA i zajmie się jej dystrybucją, marketingiem oraz wsparciem technicznym.

Dystrybucja interaktywnych ekranów dotykowych trwa już od roku i skutecznie rozwijana jest przez firmiy: KMP AG na terenie Niemiec i COPYMIX we Francji. Dotychczasowa sprzedaż we Francji jest znaczącym sukcesem rynkowym.

Podczas niedawno zakończonych targów ORGATEC w Kolonii marka IJKOA została zaprezentowana szerokiej, profesjonalnej publiczności.

?Intuicyjne i łatwe w obsłudze monitory interaktywne są przydatne wszędzie tam, gdzie jest coś do omówienia, zaprezentowania?, wyjaśnia dyrektor generalny KMP Jan-Michael Sieg i dodaje: ?Prezentacja online, tworzenie notatek cyfrowych i udostępnianie ich uczestnikom wewnętrznym i zewnętrznym ? funkcje ekranów są idealne do pracy zespołowej w różnych lokalizacjach?. Sieg widzi ich zastosowanie w biurach, handlu, a także w kancelariach prawnych, biurach inżynieryjnych i rozwojowych, instytucjach naukowych i edukacyjnych.

Ekrany o wysokiej rozdzielczości są dostępne w różnych rozmiarach i dostarczane z uchwytami i niezbędnymi akcesoriami zgodnie z wymaganiami klienta. KMP wspiera w tym swoich dealerów, których sieć zaczyna rozwijać także w Polsce za pośrednictwem spółki córki - KMP PrintTechnik Polska z siedzibą w Sękocinie Starym pod Warszawą.


REKLAMA

 

Kategoria: Nowe produkty - branża biurowa
Odsłony: 3452