Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Kolejna 'gwiazda' w ofercie firmy SADPEX.

Polecamy

Kredki Colorpeps Monster trójkątne 24 kol MAPED

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Podczas Sprawozdawczo-Wyborczego Walnego Zebrania Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, które odbyło się dnia 19 maja 2016 r. w Centrum Konferencyjnym Zielna w Warszawie, w związku z kończącą się kadencją władz PIAP, zebrani członkowie dokonali wyboru nowego składu Zarządu i Komisji Rewizyjnej.

Prezesem PIAP została Edyta Lisowska z firmy Eblis B&L.

Stanowisko V-ce prezesa objął Tomasz Chwiłowicz z firmy Jaguar, pełniący w poprzedniej kadencji funkcję Prezesa Zarządu, drugim V-ce prezesem PIAP została Magdalena Owczarska z firmy CiTRON BTL.

Członkami Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych mianowano: Macieja Dembińskiego - Rosnowski Gift, Annę Roszczak - Asgard, Zbigniewa Grzeszczuka - Paul Stricker, Monikę Łabęcką - AMC Group, Wojciecha Wąsowskiego -12M.

W skład komisji rewizyjnej weszli: Sebastian Piłka - Inter...Test, Iwona Dulińska - Kunszt, Tomasz Barudin - Texet Poland oraz Zbigniew Zieliński - AWIH.

Podczas zebrania przyjęto sprawozdanie finansowe Stowarzyszenia za 2015 rok oraz udzielono absolutorium Zarządowi za rok 2015. Jednogłośnie również zaakceptowano plan działań PIAP na 2016/2017.

- Niezmiernie cieszy mnie fakt, że podczas ostatniego sprawozdawczo-wyborczego zebrania Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, które miało miejsce w dniu 19.05.2016 roku w Warszawie rozpoczęła się tak ożywiona dyskusja. To nie jednostki tworzą dobre oraz konstruktywne rzeczy, ale zgrane i efektywnie pracujące zespoły. Takim zespołem jest PIAP. Jest nas wielu i mam nadzieję, że przez dalszą, owocną pracę będzie nas jeszcze więcej, aby intensywnie działać dla dobra całej branży reklamowej. Mam nadzieję, że zapoczątkowana podczas Walnego Zebrania burza mózgów zostanie kontynuowana przez całą moją kadencję, a działanie całego Zarządu spowoduje, że wielu kreatywnych członków naszej organizacji przyczyni się do jej rozwoju i umocnienia. Bardzo zależy nam przecież na tym, abyśmy stali się mocnym głosem branży reklamowej. Kontynuując prace poprzedników będziemy wzmacniać prestiż oraz jeszcze mocniej ugruntujemy pozycję PIAP-u jako silnego lidera zrzeszającego nie tylko wspaniałych dostawców, importerów czy producentów, ale także solidne, kreatywne i pracowite agencje reklamowe, jak firma, którą mam przyjemność reprezentować od prawie 15 lat. Tylko aktywność doprowadzi nas do sukcesu, czego nam wszystkim życzę. Dziś ze swej strony zachęcam wszystkich, którzy zastanawiali się, czy do nas przystąpić powiem krótko : GORĄCO ZAPRASZAMY tych, którzy pragną uczestniczyć w dziesiątym roku naszej działalności i współtworzyć tak silną organizację tej branży- mówi dr Edyta Lisowska Prezes PIAP.

Edyta Lisowska - doktor nauk humanistycznych, założycielka i dyrektor zarządzający firmy reklamowej EBLIS B&L, która w 2014 roku otrzymała Nagrodę Chorzowski Przedsiębiorca Roku.

Wybrane ogłoszenia

Kreatywna zabawa dla każdego.
Poszukiwani handlowcy!
Nowe tonery do drukarek Canon.
Kolejna 'gwiazda' w ofercie firmy SADPEX.
Zakreślacz FLUO'PEPS PASTEL.
Przepiękne ręcznie malowane torebki okolicznościow ...
Książki do zabawy Moja Magiczna garderoba.
Upominek dla wyjątkowej osoby.
Kubek dla TatyKubek dla Taty
Sprzedam29,99 zł - sugerowana cena detaliczna PLN
Kubek dla każdego faceta.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Kredki ołówkowe. Niezawodne w szkołach i przedszkolach

    Jeśli mielibyśmy sobie przypomnieć jedne z pierwszych akcesoriów plastycznych, z jakimi mieliśmy do czynienia jako dzieci, z pewnością będą to kredki. Zwykłe kredki ołówkowe potrafią zająć dzieci przez dłuższy czas, zarówno podczas zajęć w szkole czy przedszkolu, jak i w domu. Na czym polega ich fenomen?

    Więcej…  
  • Biuro multikulti, czyli spotkanie pokoleń i różnych kultur pracy

    X, Y, Z – różne pokolenia, potrzeby i oczekiwania, ale też odmienna kultura pracy i style zarządzania. Podczas gdy „iksy” powoli odchodzą ze stanowisk menedżerskich, ustępując miejsca millenialsom, najmłodsi pracownicy śmiałym krokiem wkraczają na rynek pracy. Pierwsze „zetki” zawitały do świata biznesu już w 2015 roku. Według ekspertów do 2020 będą stanowić 20% dojrzałej siły roboczej.[1] Igreki zaś aż 75%.[2]

    Więcej…