Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

- Powstaliśmy w 2004r i jesteśmy na rynku już 15 lat!  Lat, w których wyeksploatowaliśmy dla Was swobodę korzystnego drukowania oraz przyjemności z właściwego wyboru!  Lat, w trakcie których ekspresja naszych działań przedkładała się na efektywność naszych produktów by dostarczyć satysfakcję naszym Klientom. Lat, w których pielęgnowaliśmy najcenniejsze dla nas wartości... O kim mowa? Zapraszamy do lektury.

Rok 2019 to rok świętowania urodzin. Rok 2019 to także czas podsumowań. Dawny Kris, obecny Allper w wyrazisty sposób chce przekazać rynkowi najważniejsze podstawy swojej działalności tym samym wspominając to, co było na długo, długo przed...


- Ludzie. Marki tworzone przez ludzi, dla ludzi i z myślą o ludziach. W trosce o wspólną satysfakcję, bezpieczeństwo i środowisko nasza społeczność angażuje wartości własne: odpowiedzialność, rzetelność oraz doświadczenie w działaniach i rozwoju firmy Allper.

Uczciwość. Odnosimy się z dużym szacunkiem w relacjach z naszymi współpracownikami, klientami i konsumentami, traktując ich tak, jak sami chcemy być traktowani. Jesteśmy przekonani że ludzie pracują najefektywniej w atmosferze wzajemnego zaufania. 

 Efektywność biznesowa. Wdrażamy, usprawniamy i uskuteczniamy standardy naszych usług i produktów. Poszukując innowacyjnych rozwiązań rozwijamy nasze kompetencje oraz możliwości dążąc do bycia lepszym w tym co jest istotne dla naszych klientów. - słyszymy od Prezesa firmy Allper. 

W tym szczególnym dla firmy jubileuszowym roku, chce ona pokazać wiele aspektów swojej działalności. Przybliży naszym Czytelnikom społeczność oraz sięgnie po historię, bo kto z Was pamięta, że na początku był KRIS? 

A co było przed Krisem? 

 

Przed Krisem była idea. 

Idea, która drążyła myśli Krzysztofa Muszalskiego tak bardzo, że postanowił stworzyć coś dla siebie. Właściwie nie było w tym planów na wielkie ekspansje, struktury, rozbudowaną infrastrukturę. Była potrzeba stabilności, jak to się mówi, żeby godnie żyć i uczciwie na siebie zarabiać. Z wielu przemyśleń wynikało, że druk jest wszechobecny i gwarantuje pewne zapotrzebowania. 

Skoro zatem był już cel, pozostało przysposobić tylko gdzie i jak :) 

Zainspirowany doświadczeniem, wiedzą techniczną i praktyką swojego dziadka, Krzysztof dokonał pierwszego kroku rozpoczynając tym samym swoją wielką podróż w Świecie eksploatacji, podążając w niezbadane zakątki Wszechświata wielu branż, dla których obecne marki znajdują się w portfolio Allper. 

 

Stabilny sukces!

I tak oto dzisiaj firma Allper jest w tym oto miejscu! Nie zwalniając nawet na chwilę, kontynuuje obrany cel → stabilny sukces!

 

Plany na 2019r.?

- Właśnie realizujemy jeden z nich: nawiązaliśmy współpracę z najlepszym kreatorem wizerunku, aktywnie dostarczającym news oraz recenzującym oferowane rozwiązania i technologie w branży PBS. Od dzisiaj jesteśmy w SCANN.R ! - słyszymy od Zarządu.

 

Tyle wizerunkowo :). Firma chce kontynuować swoją działalność oferując najlepsze rozwiązania z zakresu:

  • eksploatacji: EXPRESSION & OEM,
  • oświetlenia: MOONLIGHT,
  • logistyki oraz pakowania: ALLPACK,
  • chemii gospodarczej: DOTTSI,
  • asortymentu IT,
  • ekologi: ECOPASSION;

 

Tyle o firmie na dzisiaj. 

A Wy? Jak zaczynaliście swoją businessową podróż i kiedy dotarliście do przystanku Allper?

 

 

 

Wybrane ogłoszenia

Ręcznie malowane torebki.
Pudełko zawierające 12 kolorowych kredek z wymazyw ...
Totalny hit tego roku.
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Idealna dla dzieci i dorosłych.
To najtańsze urządzenie drukujące do zastosowań do ...
Nowa oferta marki JOVI.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • VI edycja kampanii „Nie daj się okraść, chroń swoją tożsamość”

    97% osób mających kontakt z danymi wrażliwymi deklaruje ich niszczenie. A jak wygląda prawda? W tym roku w ramach kampanii „Nie daj się okraść, chroń swoją tożsamość” skonfrontowaliśmy deklaracje z rzeczywistością i zajrzeliśmy Polakom do ich koszy na śmieci.

    Więcej…  
  • Co tygryski lubią najbardziej?

    Troszkę przewrotny tytuł wydaje się nie pasować do naszej branży. Nic jednak bardziej mylnego. Marka, która od 4 lat co raz bardziej podbija rynek, mierzy wysoko. Zapał pracowników, przekraczanie własnych granic, szybkość rozwoju to cechy, z którymi firma Imagine się identyfikuje, a jej marka SMART-PRINT jest tego najlepszym dowodem. O historii wejścia na rynek, ambitnym zespole rozmawiamy z Mateuszem Lewandowskim - Dyrektorem Handlowym Imagine.

    Więcej…