Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Tłusty czwartek tego roku był wyjątkowy, nie tylko pod względem liczby zjedzonych pączków, ale przede wszystkim tego dnia odwiedziliśmy nową siedzibę firmy NM Recvolution - dystrybutora marki INQPrint. Pachnące świeżością biuro, rozentuzjazmowany zespół i nasi rozmówcy - Aneta Kostecka oraz Daniel Paciorek. O półrocznej aktywności na rynku, spektakularnej akcji oraz planach na przyszłość rozmawiała Daria Kostera, redaktor naczelna scann.R.

Daria Kostera (DK.): Dużo się u Was ostatnio dzieje ? czym jednak najbardziej dziś żyjecie? Aneta Kostecka

(AK.): Tak, faktycznie. Odkąd we wrześniu 2018 roku wprowadziliśmy markę INQPrint na rynek, tempo pracy jest niezwykle intensywne. Jesteśmy w trakcie tworzenia dwóch naczelnych pionów w firmie: Działu Handlowego oraz Działu Przetargów. Cały czas pozyskujemy nowych Partnerów i konsekwentnie realizujemy strategię marki INQPrint. Cały czas rozwijamy się, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby Naszych Klientów.

DK.: Od 20 lutego ruszyła szeroko zakrojona akcja marketingowa pt. :?INQPrint rozdaje rowery?

Daniel Paciorek (DP.): Muszę przyznać, że jest to nasza pierwsza tego typu promocja, ale nie jesteśmy tym zaskoczeni, jak pozytywny rozdźwięk wywołała wśród Klientów. Zainteresowanie jest bardzo duże, nie tylko w gronie obecnych Partnerów, ale także wśród całkowicie nowych Kontrahentów, którzy sami zgłaszają się do Naszych Handlowców, prosząc o szczegóły.

DK.: Poza tym, że kusicie rowerami ? czym jeszcze chcecie przekonać nowych klientów do zakupu?

AK.: INQPrint to przede wszystkim produkty klasy PREMIUM, które charakteryzuje GWARANCJA JAKOŚCI i BEZPIECZEŃSTWO PATENTOWE. Branża materiałów eksploatacyjnych jest dzisiaj niezwykle wymagająca. Liczy się konkurencyjna cena przy zachowaniu najwyższej jakości ? to właśnie kryje się pod marką INQPrint. Wspomnę, iż odsetek reklamacji jest niezwykle mały, nie będziemy tutaj mówić o cyfrach, przytacza je każdy.

DP.: Analiza ?reklamowanych? produktów pokazuje, że jest ich niezwykle mało. Oczywiście naszą mocną stroną jest także dostępność oraz jakość obsługi Naszych Klientów, jaką zapewnia Dział Handlowy.


/cache/remote_images/fc0b1e184c5bb784e5696a3a9a572e85.jpg



DK.: Mocno angażujecie się w przetargi ? czy to główna droga Waszej dystrybucji?

AK.: Kanał przetargowy stanowi jeden z naszych filarów. W zasadzie Dział Przetargów powstał tylko i wyłącznie jako odpowiedź na potrzeby Naszych Klientów w celu kompleksowej obsługi zarówno sprzedaży hurtowej- czyli bieżącej, jak i przetargowej. Zaznaczam, że sami bezpośrednio nie bierzemy udziału w zamówieniach publicznych, tylko i wyłącznie za pośrednictwem Klientów zgłaszających się do nas po wyceny.

DK.: Nasza branża to także targi organizowane przez liczne hurtownie. Czy Wy także planujecie uczestnictwo w tego typu imprezach?

DP.: Prowadzimy obecnie bardzo wiele rozmów, już niedługo będziemy mieli okazje zobaczyć się na targach u naszych Kontrahentów ? jesteśmy również otwarci na nowe propozycje.

DK.: Macie bardzo mocny zespół ? czy nadal jednak poszukujecie nowych pracowników?

AK.: Osoby, które na obecną chwilę zostały zatrudnione w charakterze Specjalistów ds. Sprzedaży, to nie tylko ludzie z branży ? jednakże z bardzo dużym doświadczeniem handlowym. Jesteśmy na etapie poszerzania TEAMU, zatem nowe osoby są mile widziane.


DK.: Danielu ? nowa firma, nowe wyzwania ? z perspektywy pół roku ? warto było?

DP.: Oczywiście, że tak! Jednakże rynek jest inny. Mówiąc wprost kilka marek na rynku, które pojawiły się w ostatnich latach, jest wypadkową chybionych decyzji. My tak naprawdę idziemy po swoje ? jakbym to miał porównać do drogi pod górę, to do wierzchołka brakuje nam 1/3 długości.

DK.: Jesteście w bardzo konkurencyjnym sektorze ? z czym najbardziej boryka się branża?

AK.: Sądzę, że największym problem dla wielu firm będą prawa patentowe już mamy sygnały z rynku, że producenci OEM weryfikują jaki towar trafia do Polski. Czy faktycznie jest to towar ?patent free?, w swojej strategii już kilka miesięcy temu dostrzegliśmy ten aspekt - INQPrint to przede wszystkim produkty klasy PREMIUM, które charakteryzuje GWARANCJA JAKOŚCI i BEZPIECZEŃSTWO PATENTOWE!

 

Tłusty czwartek tego roku był wyjątkowy, nie tylko pod względem liczby zjedzonych pączków, ale przede wszystkim tego dnia odwiedziliśmy nową siedzibę firmy NM Recvolution - dystrybutora marki INQPrint. Pachnące świeżością biuro, rozentuzjazmowany zespół i nasi rozmówcy - Aneta Kostecka oraz Daniel Paciorek. O półrocznej aktywności na rynku, spektakularnej akcji oraz planach na przyszłość rozmawiała Daria Kostera, redaktor naczelna scann.R.

Daria Kostera (DK.): Dużo się u Was ostatnio dzieje ? czym jednak najbardziej dziś żyjecie? Aneta Kostecka

(AK.): Tak, faktycznie. Odkąd we wrześniu 2018 roku wprowadziliśmy markę INQPrint na rynek, tempo pracy jest niezwykle intensywne. Jesteśmy w trakcie tworzenia dwóch naczelnych pionów w firmie: Działu Handlowego oraz Działu Przetargów. Cały czas pozyskujemy nowych Partnerów i konsekwentnie realizujemy strategię marki INQPrint. Cały czas rozwijamy się, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby Naszych Klientów.

DK.: Od 20 lutego ruszyła szeroko zakrojona akcja marketingowa pt. :?INQPrint rozdaje rowery?

Daniel Paciorek (DP.): Muszę przyznać, że jest to nasza pierwsza tego typu promocja, ale nie jesteśmy tym zaskoczeni, jak pozytywny rozdźwięk wywołała wśród Klientów. Zainteresowanie jest bardzo duże, nie tylko w gronie obecnych Partnerów, ale także wśród całkowicie nowych Kontrahentów, którzy sami zgłaszają się do Naszych Handlowców, prosząc o szczegóły.

DK.: Poza tym, że kusicie rowerami ? czym jeszcze chcecie przekonać nowych klientów do zakupu?

AK.: INQPrint to przede wszystkim produkty klasy PREMIUM, które charakteryzuje GWARANCJA JAKOŚCI i BEZPIECZEŃSTWO PATENTOWE. Branża materiałów eksploatacyjnych jest dzisiaj niezwykle wymagająca. Liczy się konkurencyjna cena przy zachowaniu najwyższej jakości ? to właśnie kryje się pod marką INQPrint. Wspomnę, iż odsetek reklamacji jest niezwykle mały, nie będziemy tutaj mówić o cyfrach, przytacza je każdy.

DP.: Analiza ?reklamowanych? produktów pokazuje, że jest ich niezwykle mało. Oczywiście naszą mocną stroną jest także dostępność oraz jakość obsługi Naszych Klientów, jaką zapewnia Dział Handlowy.


/cache/remote_images/fc0b1e184c5bb784e5696a3a9a572e85.jpg



DK.: Mocno angażujecie się w przetargi ? czy to główna droga Waszej dystrybucji?

AK.: Kanał przetargowy stanowi jeden z naszych filarów. W zasadzie Dział Przetargów powstał tylko i wyłącznie jako odpowiedź na potrzeby Naszych Klientów w celu kompleksowej obsługi zarówno sprzedaży hurtowej- czyli bieżącej, jak i przetargowej. Zaznaczam, że sami bezpośrednio nie bierzemy udziału w zamówieniach publicznych, tylko i wyłącznie za pośrednictwem Klientów zgłaszających się do nas po wyceny.

DK.: Nasza branża to także targi organizowane przez liczne hurtownie. Czy Wy także planujecie uczestnictwo w tego typu imprezach?

DP.: Prowadzimy obecnie bardzo wiele rozmów, już niedługo będziemy mieli okazje zobaczyć się na targach u naszych Kontrahentów ? jesteśmy również otwarci na nowe propozycje.

DK.: Macie bardzo mocny zespół ? czy nadal jednak poszukujecie nowych pracowników?

AK.: Osoby, które na obecną chwilę zostały zatrudnione w charakterze Specjalistów ds. Sprzedaży, to nie tylko ludzie z branży ? jednakże z bardzo dużym doświadczeniem handlowym. Jesteśmy na etapie poszerzania TEAMU, zatem nowe osoby są mile widziane.


DK.: Danielu ? nowa firma, nowe wyzwania ? z perspektywy pół roku ? warto było?

DP.: Oczywiście, że tak! Jednakże rynek jest inny. Mówiąc wprost kilka marek na rynku, które pojawiły się w ostatnich latach, jest wypadkową chybionych decyzji. My tak naprawdę idziemy po swoje ? jakbym to miał porównać do drogi pod górę, to do wierzchołka brakuje nam 1/3 długości.

DK.: Jesteście w bardzo konkurencyjnym sektorze ? z czym najbardziej boryka się branża?

AK.: Sądzę, że największym problem dla wielu firm będą prawa patentowe już mamy sygnały z rynku, że producenci OEM weryfikują jaki towar trafia do Polski. Czy faktycznie jest to towar ?patent free?, w swojej strategii już kilka miesięcy temu dostrzegliśmy ten aspekt - INQPrint to przede wszystkim produkty klasy PREMIUM, które charakteryzuje GWARANCJA JAKOŚCI i BEZPIECZEŃSTWO PATENTOWE!

 

Promocja:

Wybrane ogłoszenia

Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Dostępny w 7 kolorach.
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Fluo marki Main Paper
Poszukiwani pracownicy
Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Z naklejkami Kredki dwustronnne
Najlepsza licencja tego roku!

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość ? zastosowania

    Remont domu, wybór odpowiedniej szminki do ust, decyzja o zrobieniu tatuażu. Nowoczesne technologie ułatwiają wiele aspektów naszego życia codziennego, a świetny przykład stanowić mogą wirtualna i rozszerzona rzeczywistość.

    Więcej…  
  • Videoreportaż z konferencji Biuro Plus'2016

     W dniach 7 ? 8 października 2016 roku odbyła się dwudniowa konferencja Grupy Biuro Plus. która miała na celu zaznajomienie wszystkich sił sprzedażowych Grupy z nowym katalogiem Biuro Plus 2016/2017. W spotkaniu uczestniczyło prawie 300 osób, w tym nasza redakcja oraz Dostawcy: Esselte, Hamelin, Durable, 2×3, Fellowes, Amex, Argo, Avery, Bic, Black Point, Nowy Styl, Xerox, Trodat, PBS, Pentel, Papyrus, Max Computers, Biurfol, Zibi, Rafcom, Vaupe, Pilot, Bong, Herlitz, Ricoh, Leviatan, Corex, Drescher, Emerson, Les Higiena, Aplauz, Action, Jacobs, Nestle, Kopernik, MK Cafe, Unilever, Coca Cola, Irving, Sante, Teekanne, Żywiec Zdrój. Oprócz szkoleń i prezentacji był też czas na miłą zabawę integracyjną. 

    Więcej…