Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Kolejna 'gwiazda' w ofercie firmy SADPEX.

Polecamy

Kredki Colorpeps Monster trójkątne 24 kol MAPED

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 3 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Podczas targów OSAA (zobacz zdjęcia ze spotkania), które także były jubileuszem jednej ze starszych sieci biuroserwisowych w Polsce, nasza redaktor spotkała się z przedstawicielami firmy Allper. Jak zawsze liczne grono pracowników, na czele z samym Krzysztofem Muszalskim - właścicielem częstochowskiej firmy, dość mocno zaznaczyło swoją obecność. My wypatrzyliśmy na stoisku kilka zupełnie nowych produktów. Jakich? O tym w naszej rozmowie video.

Firma Allper, która w tym roku świętuje 15 lat istnienia na rynku, jeszcze kilka lat temu głównie kojarzyła nam się z materiałami eksploatacyjnymi do urządzeń drukujących. Rynek jednak w naszej branży dość mocno się zmienia, dlatego gro dystrybutorów aktywnie uzupełnia swoją ofertę. W ostatnich miesiącach pisaliśmy już o nowym asortymencie firmy Allper. Kosmetyki marki Felce Azzura, środki czystości marki Dottsi, akcesoria komputerowe, trytytki... Na tym jednak nie koniec. Co ponadto trafiło w ostatnim czasie do oferty firmy Allper. O tym w naszej rozmowie z Roksaną Gurtman oraz Wojciechem Apanasem.


ZOBACZ VIDEO-ROZMOWĘ 


 REKLAMA

Wybrane ogłoszenia

Maseczka ochronna 2 warstwowa z fizeliny
Poszukiwani handlowcy!
Upominek dla wyjątkowej osoby.
Idealny dla kobiety.
Przyłbica CRESCOPrzyłbica CRESCO
Sprzedam6,50 PLN (brutto)
Produkt wyprodukowany w Polsce.
Kolejna 'gwiazda' w ofercie firmy SADPEX.
Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Kolejna seria Fun w ofercie Tadeo Trading.

    Seria pięknych, kolorowych długopisów marki Penmate znowu się powiększyła. Po kolekcji FUN Pastel na rynku pojawiła się nowa FUNtastyczna propozycja.

    Więcej…  
  • Opakowanie, które naprawdę się opłaca

    Z każdym rokiem półki sklepowe coraz bardziej uginają się od dużej liczby produktów z tej samej kategorii. Paradoksalnie, jak wynika z badań Nielsena, właśnie z tego powodu przeciętny konsument zauważa średnio tylko 4 na 10 artykułów. Co marki mogą zrobić, aby się wyróżnić? Jakie czynniki sprawiają, że częściej kupujemy jedne produkty, a ignorujemy inne?

    Więcej…