Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Kolejna nowość w ofercie firmy SADPEX.

Polecamy

Kredki Cricco to absolutny niezbędnik każdego dziecka.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Kontynuując nasze spotkania z osobami z branży w celu podsumowania 2019 roku, swoje pytania tym razem kierujemy do Dyrektor Handlowej w firmie NM Revolution - Anety Kosteckiej. Reprezentantka firmy zajmującej się dystrybucją materiałów eksploatacyjnych marki INQPrint Supplies w naszej rozmowie skonstatowała minione 12 miesięcy.

 

  1. Ten rok był...zaskakujący, energetyczny i pracowity. Marka INQPrint to ciągle jeszcze nowość na rynku eksploatacji i mimo zmieniających się trendów rynkowych zaliczyliśmy znaczny wzrost sprzedaży. Pozyskaliśmy setki nowych kontrahentów, rozszerzyliśmy ofertę o wysokiej jakości tonery kolorowe do urządzeń laserowych i kopiarkowych. Postawiliśmy na jakość, która obroniła się sama.  

  2. W tym roku najlepiej sprzedawały się...ciekawe pomysły, przemyślane akcje marketingowe, które pociągnęły za sobą ogromne i licznie zrealizowane zamówienia i transakcje. Dużym sukcesem okazała się np akcja "Inq rozdaje rowery". Znaczny progres sprzedaży nastąpił właśnie po jej zakończeniu. 

  3. Ten rok przyniósł nowości w postaci... nowych twarzy zarówno w dziale handlowym, logistycznym czy też marketingowym. Połączenie tak ciekawych osobowości, wizji i pomysłów wpłynęło na znacznie większą rozpoznawalność marki InqPrint na rynku.
  4. W tym roku po raz pierwszy... spotkaliśmy się z naszymi Chińskimi partnerami handlowymi.

  5. W tym roku odwiedziliśmy... największe targi międzynarodowe w branży.

  6. W tym roku zorganizowaliśmy... 52 konkursy dla klientów z branży zamiennej. „Rozdaliśmy” 2075 bonów, kart upominkowych, gadżetów. Każda promocja była przemyślana, dobrze przygotowana i zakończona sukcesem sprzedażowym. W nowym roku życzylibyśmy sobie jeszcze więcej pomysłów aby tak dobrze trafiać w gusta naszych odbiorców :) 

  7. W tym roku sprawiło nam przyjemność... liczne dobre opinie wśród klientów dotyczących linii InqPrint oraz zadowolenie ze sposobu realizowanych transakcji, dzięki naszym wyszkolonym handlowcom. To dla nas spora satysfakcja.

  8. W tym roku nie udało nam się...jeszcze być numerem 1 w branży eksploatacji. Zważywszy, że jesteśmy tak krótko na rynku z naszą marką, jest to wybaczalne. Kolejny rok będzie należał do nas.

  9. W przyszłym roku chcemy...rozszerzyć nasza ofertę o kolejna gamę produktów laserowych i atramentowych. Rynek zamiennikow to setki nowych urządzeń, które wymagają niezawodnej sprawdzonej i solidnej eksploatacji. Wychodząc na przeciw potrzeb Naszych i przyszłych klientów zamierzamy systematycznie wzbogacać Nasza oferte. Zaufało nam już liczne grono klientów,którzy postawili na bardzo dobra jakość w konkurencyjnej cenie. Liczymy iż w 2020 dzięki sprzężonym konsekwentnym działaniom uda zrealizować się postawione cele. 

Kontynuując nasze spotkania z osobami z branży w celu podsumowania 2019 roku, swoje pytania tym razem kierujemy do Dyrektor Handlowej w firmie NM Revolution - Anety Kosteckiej. Reprezentantka firmy zajmującej się dystrybucją materiałów eksploatacyjnych marki INQPrint Supplies w naszej rozmowie skonstatowała minione 12 miesięcy.

 

  1. Ten rok był...zaskakujący, energetyczny i pracowity. Marka INQPrint to ciągle jeszcze nowość na rynku eksploatacji i mimo zmieniających się trendów rynkowych zaliczyliśmy znaczny wzrost sprzedaży. Pozyskaliśmy setki nowych kontrahentów, rozszerzyliśmy ofertę o wysokiej jakości tonery kolorowe do urządzeń laserowych i kopiarkowych. Postawiliśmy na jakość, która obroniła się sama.  

  2. W tym roku najlepiej sprzedawały się...ciekawe pomysły, przemyślane akcje marketingowe, które pociągnęły za sobą ogromne i licznie zrealizowane zamówienia i transakcje. Dużym sukcesem okazała się np akcja "Inq rozdaje rowery". Znaczny progres sprzedaży nastąpił właśnie po jej zakończeniu. 

  3. Ten rok przyniósł nowości w postaci... nowych twarzy zarówno w dziale handlowym, logistycznym czy też marketingowym. Połączenie tak ciekawych osobowości, wizji i pomysłów wpłynęło na znacznie większą rozpoznawalność marki InqPrint na rynku.
  4. W tym roku po raz pierwszy... spotkaliśmy się z naszymi Chińskimi partnerami handlowymi.

  5. W tym roku odwiedziliśmy... największe targi międzynarodowe w branży.

  6. W tym roku zorganizowaliśmy... 52 konkursy dla klientów z branży zamiennej. „Rozdaliśmy” 2075 bonów, kart upominkowych, gadżetów. Każda promocja była przemyślana, dobrze przygotowana i zakończona sukcesem sprzedażowym. W nowym roku życzylibyśmy sobie jeszcze więcej pomysłów aby tak dobrze trafiać w gusta naszych odbiorców :) 

  7. W tym roku sprawiło nam przyjemność... liczne dobre opinie wśród klientów dotyczących linii InqPrint oraz zadowolenie ze sposobu realizowanych transakcji, dzięki naszym wyszkolonym handlowcom. To dla nas spora satysfakcja.

  8. W tym roku nie udało nam się...jeszcze być numerem 1 w branży eksploatacji. Zważywszy, że jesteśmy tak krótko na rynku z naszą marką, jest to wybaczalne. Kolejny rok będzie należał do nas.

  9. W przyszłym roku chcemy...rozszerzyć nasza ofertę o kolejna gamę produktów laserowych i atramentowych. Rynek zamiennikow to setki nowych urządzeń, które wymagają niezawodnej sprawdzonej i solidnej eksploatacji. Wychodząc na przeciw potrzeb Naszych i przyszłych klientów zamierzamy systematycznie wzbogacać Nasza oferte. Zaufało nam już liczne grono klientów,którzy postawili na bardzo dobra jakość w konkurencyjnej cenie. Liczymy iż w 2020 dzięki sprzężonym konsekwentnym działaniom uda zrealizować się postawione cele. 

O marce INQPrint:

Marka premium z doświadczeniem.

Charakteru firmy nie określa jej nazwa, statut czy akty prawne. Okreś­lają go potrzeby Klienta, które zostają zaspokojone, kiedy kupuje on jakiś produkt lub usługę. Zadowolenie Klienta stanowi mi­sję i cel każdej firmy. Odpowiedź na pytanie, czym jest nasza firma, można więc uzyskać, jedynie patrząc na nią z zewnątrz, z pun­ktu widzenia Klienta i rynku.

 

NM Revolution to:

16 lat doświadczenia na rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do sprzętów drukujących
100,000 transakcji z Naszymi Klientami zrealizowanych w ostatnich latach
100,000,000 PLN to wartość dostarczonych materiałów eksploatacyjnych do Naszych Klientów
20,000 indeksów produktowych w ciągłej dostępności magazynowej
4,800,000 sztuk materiałów eksploatacyjnych dostarczonych do Naszych Klientów
1,000 postępowań przetargowych przygotowanych dla Naszych Klientów






REKLAMA
inq_rek_01_2019

Wybrane ogłoszenia

NOŻYCZKI SZKOLNE 13,5 CM DISPLAY 30 SZT.
najwyższej jakości dziurkacz biurowy do użytku pro ...
Ręcznie malowane torebki okolicznościowe.
Nowe tonery do drukarek Canon.
Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.
Poszukiwani handlowcy!
EDYCJA CHILDREN OF THE WORLD.
Kolejna 'gwiazda' w ofercie firmy SADPEX.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Kreatywnie z JOVI

    Właśnie jesteśmy przed największymi targami kreatywnymi w Europie. Creativeworld to trend, który co roku się rozwija. Za nim idzie także działalność firmy Mer-Plus, która na bieżąco do swojej oferty wprowadza produkty godne uwagi. 

    Więcej…  
  • Grudniowe gratisowanie w Icplus

    Z początkiem grudnia ruszyła akcja promocyjna firmy Intercom_Plus, producenta i dystrybutora materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Jak informuje firma  to idealna okazja do promocyjnych zakupów dla partnerów biznesowych, ale także szansa dla nowych klientów na poznanie marki Icplus.

    Więcej…