Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Kontynuując nasze spotkania z osobami z branży w celu podsumowania 2019 roku, swoje pytania tym razem kierujemy do Dyrektor Handlowej w firmie NM Revolution - Anety Kosteckiej. Reprezentantka firmy zajmującej się dystrybucją materiałów eksploatacyjnych marki INQPrint Supplies w naszej rozmowie skonstatowała minione 12 miesięcy.

 

  1. Ten rok był...zaskakujący, energetyczny i pracowity. Marka INQPrint to ciągle jeszcze nowość na rynku eksploatacji i mimo zmieniających się trendów rynkowych zaliczyliśmy znaczny wzrost sprzedaży. Pozyskaliśmy setki nowych kontrahentów, rozszerzyliśmy ofertę o wysokiej jakości tonery kolorowe do urządzeń laserowych i kopiarkowych. Postawiliśmy na jakość, która obroniła się sama.  

  2. W tym roku najlepiej sprzedawały się...ciekawe pomysły, przemyślane akcje marketingowe, które pociągnęły za sobą ogromne i licznie zrealizowane zamówienia i transakcje. Dużym sukcesem okazała się np akcja "Inq rozdaje rowery". Znaczny progres sprzedaży nastąpił właśnie po jej zakończeniu. 

  3. Ten rok przyniósł nowości w postaci... nowych twarzy zarówno w dziale handlowym, logistycznym czy też marketingowym. Połączenie tak ciekawych osobowości, wizji i pomysłów wpłynęło na znacznie większą rozpoznawalność marki InqPrint na rynku.
  4. W tym roku po raz pierwszy... spotkaliśmy się z naszymi Chińskimi partnerami handlowymi.

  5. W tym roku odwiedziliśmy... największe targi międzynarodowe w branży.

  6. W tym roku zorganizowaliśmy... 52 konkursy dla klientów z branży zamiennej. „Rozdaliśmy” 2075 bonów, kart upominkowych, gadżetów. Każda promocja była przemyślana, dobrze przygotowana i zakończona sukcesem sprzedażowym. W nowym roku życzylibyśmy sobie jeszcze więcej pomysłów aby tak dobrze trafiać w gusta naszych odbiorców :) 

  7. W tym roku sprawiło nam przyjemność... liczne dobre opinie wśród klientów dotyczących linii InqPrint oraz zadowolenie ze sposobu realizowanych transakcji, dzięki naszym wyszkolonym handlowcom. To dla nas spora satysfakcja.

  8. W tym roku nie udało nam się...jeszcze być numerem 1 w branży eksploatacji. Zważywszy, że jesteśmy tak krótko na rynku z naszą marką, jest to wybaczalne. Kolejny rok będzie należał do nas.

  9. W przyszłym roku chcemy...rozszerzyć nasza ofertę o kolejna gamę produktów laserowych i atramentowych. Rynek zamiennikow to setki nowych urządzeń, które wymagają niezawodnej sprawdzonej i solidnej eksploatacji. Wychodząc na przeciw potrzeb Naszych i przyszłych klientów zamierzamy systematycznie wzbogacać Nasza oferte. Zaufało nam już liczne grono klientów,którzy postawili na bardzo dobra jakość w konkurencyjnej cenie. Liczymy iż w 2020 dzięki sprzężonym konsekwentnym działaniom uda zrealizować się postawione cele. 

Kontynuując nasze spotkania z osobami z branży w celu podsumowania 2019 roku, swoje pytania tym razem kierujemy do Dyrektor Handlowej w firmie NM Revolution - Anety Kosteckiej. Reprezentantka firmy zajmującej się dystrybucją materiałów eksploatacyjnych marki INQPrint Supplies w naszej rozmowie skonstatowała minione 12 miesięcy.

 

  1. Ten rok był...zaskakujący, energetyczny i pracowity. Marka INQPrint to ciągle jeszcze nowość na rynku eksploatacji i mimo zmieniających się trendów rynkowych zaliczyliśmy znaczny wzrost sprzedaży. Pozyskaliśmy setki nowych kontrahentów, rozszerzyliśmy ofertę o wysokiej jakości tonery kolorowe do urządzeń laserowych i kopiarkowych. Postawiliśmy na jakość, która obroniła się sama.  

  2. W tym roku najlepiej sprzedawały się...ciekawe pomysły, przemyślane akcje marketingowe, które pociągnęły za sobą ogromne i licznie zrealizowane zamówienia i transakcje. Dużym sukcesem okazała się np akcja "Inq rozdaje rowery". Znaczny progres sprzedaży nastąpił właśnie po jej zakończeniu. 

  3. Ten rok przyniósł nowości w postaci... nowych twarzy zarówno w dziale handlowym, logistycznym czy też marketingowym. Połączenie tak ciekawych osobowości, wizji i pomysłów wpłynęło na znacznie większą rozpoznawalność marki InqPrint na rynku.
  4. W tym roku po raz pierwszy... spotkaliśmy się z naszymi Chińskimi partnerami handlowymi.

  5. W tym roku odwiedziliśmy... największe targi międzynarodowe w branży.

  6. W tym roku zorganizowaliśmy... 52 konkursy dla klientów z branży zamiennej. „Rozdaliśmy” 2075 bonów, kart upominkowych, gadżetów. Każda promocja była przemyślana, dobrze przygotowana i zakończona sukcesem sprzedażowym. W nowym roku życzylibyśmy sobie jeszcze więcej pomysłów aby tak dobrze trafiać w gusta naszych odbiorców :) 

  7. W tym roku sprawiło nam przyjemność... liczne dobre opinie wśród klientów dotyczących linii InqPrint oraz zadowolenie ze sposobu realizowanych transakcji, dzięki naszym wyszkolonym handlowcom. To dla nas spora satysfakcja.

  8. W tym roku nie udało nam się...jeszcze być numerem 1 w branży eksploatacji. Zważywszy, że jesteśmy tak krótko na rynku z naszą marką, jest to wybaczalne. Kolejny rok będzie należał do nas.

  9. W przyszłym roku chcemy...rozszerzyć nasza ofertę o kolejna gamę produktów laserowych i atramentowych. Rynek zamiennikow to setki nowych urządzeń, które wymagają niezawodnej sprawdzonej i solidnej eksploatacji. Wychodząc na przeciw potrzeb Naszych i przyszłych klientów zamierzamy systematycznie wzbogacać Nasza oferte. Zaufało nam już liczne grono klientów,którzy postawili na bardzo dobra jakość w konkurencyjnej cenie. Liczymy iż w 2020 dzięki sprzężonym konsekwentnym działaniom uda zrealizować się postawione cele. 

O marce INQPrint:

Marka premium z doświadczeniem.

Charakteru firmy nie określa jej nazwa, statut czy akty prawne. Okreś­lają go potrzeby Klienta, które zostają zaspokojone, kiedy kupuje on jakiś produkt lub usługę. Zadowolenie Klienta stanowi mi­sję i cel każdej firmy. Odpowiedź na pytanie, czym jest nasza firma, można więc uzyskać, jedynie patrząc na nią z zewnątrz, z pun­ktu widzenia Klienta i rynku.

 

NM Revolution to:

16 lat doświadczenia na rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do sprzętów drukujących
100,000 transakcji z Naszymi Klientami zrealizowanych w ostatnich latach
100,000,000 PLN to wartość dostarczonych materiałów eksploatacyjnych do Naszych Klientów
20,000 indeksów produktowych w ciągłej dostępności magazynowej
4,800,000 sztuk materiałów eksploatacyjnych dostarczonych do Naszych Klientów
1,000 postępowań przetargowych przygotowanych dla Naszych Klientów






REKLAMA
inq_rek_01_2019

Wybrane ogłoszenia

Ręcznie malowane torebki.
Poszukiwani handlowcy!
Najszersza na rynku oferta torebek jednokolorowych ...
Szeroka oferta breloczków
Kubek dla TatyKubek dla Taty
Sprzedam29,99 zł - sugerowana cena detaliczna PLN
Kubek dla każdego faceta.
Kredki Colorpeps Monster trójkątne 24 kol MAPED
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Kredki woskowe do różnych powierzchni
Elegancka kolekcja do biura i szkoły.
EDYCJA CHILDREN OF THE WORLD.
NOŻYCZKI SZKOLNE 13,5 CM DISPLAY 30 SZT.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • INSIDE TRENDS – najważniejsza konferencja biznesowa w regionie CEE

    18 i 19 października br. odbyła się Business Insider INSIDE TRENDS, międzynarodowa konferencja poświęcona trendom w trzech obszarach: FinTech, Business 4.0 i LifeScience. 80 mówców i prelegentów z całego świata oraz około 1400 uczestników wzięło udział w prelekcjach i warsztatach, podczas których dowiedzieliśmy się jak pod wpływem nowych technologii zmieni się bankowość, świat finansów, przemysł i życie człowieka.

    Więcej…  
  • Jak wybrać myszkę idealną do biura?

    Przy zakupie komputera najczęściej ignorowanym elementem, zaraz obok klawiatury, jest myszka. Większość użytkowników próbuje właśnie w tych dwóch częściach szukać oszczędności. Podobne myślenie kieruje pracodawcą przy zakupie sprzętu do biura. Nawet drobne detale przy wyborze takiej budżetowej opcji mogą znacznie wpłynąć na komfort pracy i wydajność pracowników. Czym kierować się przy wyborze myszki, nie chcąc przy tym przepłacić?

    Więcej…