Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Kolejna 'gwiazda' w ofercie firmy SADPEX.

Polecamy

Kredki Colorpeps Monster trójkątne 24 kol MAPED

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Eksploatacja to istotna dziedzina działalności w naszej branży. W dobie internetu wydawać by się mogła, że schylająca się ku upadkowi. Jednak sytuacja na rynku oraz sukcesy firm zaprzeczają tej tezie. O produktach firmy Rafcom rozmawiamy z Dyrektorem Zarządzającym - Pawłem Piórkowskim.

 

Daria Kostera: Pawle, na łamach magazynu scann.R występujecie po raz pierwszy. Proszę przedstaw krótko firmę Rafcom naszym Czytelnikom.

Paweł Piórkowski: Firma Rafcom istnieje od 2005 roku, jednak z materiałami eksploatacyjnymi ściśle związana jest od 7 lat. Zajmujemy się sprzedażą oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, a także importem zamienników, oferowanych pod marką Prism. W ofercie posiadamy również atrakcyjne cenowo środki czyszczące do komputerów marki Cleverton oraz nośniki danych Verbatim. Prowadzimy sprzedaż hurtową na terenie całego kraju oraz w krajach Unii Europejskiej.

Na rynku materiałów eksploatacyjnych działacie od 7 lat. Głównie skupialiście się na wkładach oryginalnych. Od kiedy oferujecie swoją markę zamienników PRISM?

Markę zamienników PRISM wprowadziliśmy do sprzedaży w drugiej połowie 2011 roku, więc minęły właśnie 4 lata. Jak widać marka jest stosunkowo młoda, ale prężnie się rozwija.

Skąd się ona wywodzi?

Posiadamy dwa znaczące dla nas źródła. W przypadku tonerów korzystamy ze sprawdzonych, chińskich fabryk. Jeśli chodzi o tusze, to skupiliśmy się głównie na europejskich fabrykach, które dostarczają wysokiej jakości atramenty, nie kolidujące z patentami producentów oryginałów.

Nie będziemy ukrywać, że konkurencja na rynku eksploatacji jest dość mocna. Jak chcecie wyróżnić się na tle innych?

Rzeczywiście, obecnie istnieje silna konkurencja w tym obszarze, ale mimo to chcemy się rozwijać, iść do przodu, co jak na razie się nam udaje. Wyróżniamy się przede wszystkim najlepszym stosunkiem ceny do jakości produktów. Mamy stosunkowo niską reklamacyjność, a zarazem atrakcyjną cenę, co powoduje, że przyciągamy coraz większą rzeszę klientów. W przypadku oryginałów oraz nośników danych Verbatim, codziennie oferujemy bardzo dobre ceny, sądzę, że w większości najlepsze na rynku.

Jak już wspomniałeś oprócz marki PRISM oferujecie znaną markę artykułów czyszczących – CLEVERTON. Co wchodzi w jej asortyment?

Tak, zgadza się, od dwóch lat posiadamy w sprzedaży produkty czyszczące do komputerów marki Cleverton. W jej skład wchodzą: sprężone powietrze, płyn i pianka do monitorów LCD, pianka do powierzchni plastikowych oraz nasączone ściereczki w tubie, zarówno do czyszczenia LCD jak i plastiku. Pochodzenie ich jest wyłącznie europejskie, a nie chińskie, co pozwala wykluczyć takie sytuacje jak butelki nie do końca napełnione płynem czy sprężonym powietrzem, bądź zacieki powstające przy ich używaniu. Dlatego mogę zapewnić, że produkty te są bardzo dobrej jakości za niewygórowaną cenę. Dodatkową ich zaletą jest to, że płyny i pianki mają lekki waniliowy zapach, co daje klientowi dodatkowy komfort przy ich używaniu.

Do kogo głównie Rafcom kieruje swoją ofertę?

Nasza oferta skierowana jest przede wszystkim do firm z naszej branży, prowadzących dalszą odsprzedaż. Krótko mówiąc, sprzedajemy do hurtowni, biuroserwisów oraz resellerów IT.

Jakie korzyści oferujecie swoim klientom?

Najważniejszą i szybko zauważalną korzyścią dla klienta jest bardzo dobra cena. Dla większości klientów jest to bardzo dobry argument do podjęcia współpracy z nami. Zapewniamy również szybkość dostaw zamówionych produktów oraz dogodne i sprawne rozwiązywanie reklamacji. Organizujemy ponadto różnego rodzaju akcje dla klientów, rozdajemy gadżety reklamowe czy też bony zakupowe. Wystarczy, że klient zajrzy na naszą stronę www lub skontaktuje się z handlowcem - zawsze znajdzie jakąś atrakcyjną promocję.

W tym roku obchodzicie 10-lecie swojej działalności – wieść niesie, że wraz z klientami obchodziliście swoje urodziny dość hucznie.

Tak zgadza się, 10 lat minęło dokładnie we wrześniu tego roku i w związku z tym zabraliśmy naszych stałych klientów na wycieczkę do Maroka. Było naprawdę świetnie, zabawa była wyjątkowa!

Był to naprawdę udany wyjazd, dlatego już myślimy o zorganizowaniu w przyszłym roku kolejnego wypadu, najlepiej znowu do jakiegoś ciekawego, może egzotycznego kraju.

Czego mogę Wam życzyć na kolejne lata?

Sukcesów w biznesie, a także kolejnych dobrych pomysłów dla rozwoju firmy.

Dziękuję za rozmowę.


Grupa klientów i pracowników firmy Rafcom w Maroko

Więcej zdjęć szukaj w naszej GALERII.


 

 

 

Wybrane ogłoszenia

EDYCJA CHILDREN OF THE WORLD.
Nowe tonery do drukarek Canon.
Kolejna 'gwiazda' w ofercie firmy SADPEX.
najwyższej jakości dziurkacz biurowy do użytku pro ...
Kredki Colorpeps Monster trójkątne 24 kol MAPED
Zakreślacz FLUO'PEPS PASTEL.
Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.
Idealny prezent dla kolekcjonerów.
Kreatywna zabawa dla każdego.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Wellness wkracza do biur

    Hamaki czy kapsuły do spania, tzw. sleeping pods, biurka do pracy na stojąco lub z bieżnią, stołówki serwujące organiczne posiłki, ścianki wspinaczkowe, pola do gry w mini golfa czy w końcu usługi spa i masaże dla pracowników. To nie marzenia, a siedziby wielu globalnych marek, które z powodzeniem wprowadziły strategię wellness do swojej firmy. Według Global Wellness Institute światowy rynek corporate wellness jest już wart 40 mln dolarów i cały czas rośnie. Dlaczego? Dbałość o zdrowie i dobre samopoczucie pracownika, wprowadzenie elastycznej pracy przesuwa się coraz wyżej na liście priorytetów współczesnych organizacji. Na czym dokładnie polega corporate wellness i jak tę strategię realizują polskie firmy?

    Więcej…  
  • UPOMINKI a’la LAST MINUTE

    Sezon na kalendarze i świąteczne upominki z logo nie rozpoczyna się w listopadzie czy w grudniu. 

    Więcej…