"Drukarka musi jeść" - z takim określeniem spotkaliśmy się ostatnio przy rozmowie z dostawcą materiałów eksploatacyjnych marki Prism. Jak wiadomo jednak, drukarka "nie zje wszystkiego", dlatego dostawcy tuszy i tonerów co raz bardziej przykładają uwagę do wysokiej jakości swoich produktów. Jedną z metod, która stosowana jest także przez firmę Rafcom, jest akcja "toner na próbę".
Jej głównym celem jest umożliwienie wszystkim nowym klientom sprawdzenie jakości oferowanych przez firmę produktów bez ponoszenia dodatkowych kosztów. O zasadach skorzystania z oferty rozmawiamy z Pawłem Piórkowskim, Dyrektorem Zarządzającym w firmie Rafcom, która jest dystrybutorem tuszy i tonerów marki Prism.
Daria Kostera: Pawle, od dłuższego czasu prowadzicie akcję ? weź toner na próbę. Na czym ona polega?
Paweł Piórkowski: Tak zgadza się, od jakiegoś czasu prowadzimy taką akcję bowiem zdarzają się klienci, którzy nie dowierzają, że zamienniki w niższej cenie mogą być równie dobre jak te droższe, oferowane na polskim rynku. Nasza akcja polega na tym, aby klient, który nie miał nigdy styczności z naszym produktem, miał możliwość darmowego przetestowania danego tonera marki Prism, aby przekonać się o jego niezawodności.
Czy każdy bez ograniczeń może otrzymać produkt od Was do przetestowania?
Akcja skierowana jest głównie do nowych klientów, którzy chcąc nabrać do nas zaufania, wymagają często przetestowania naszych produktów.
Z kim należy się kontaktować, aby odebrać toner na próbę?
Każdy klient ma u nas przypisanego opiekuna handlowego i to z nim powinien ustalać wszystkie szczegóły handlowe. Pierwszym krokiem jest jednak rejestracja w naszym systemie B2B na naszej stronie www.rafcom.waw.pl
Czy liczba próbnych produktów jest ograniczona?
W pewnym sensie tak, bowiem zwykle na testy jednemu klientowi możemy wysłać 1 lub 2 tonery.
Użytkowników jakich drukarek taka propozycja powinna szczególnie zainteresować?
Nasza oferta skierowana jest do szerokiego spektrum użytkowników drukarek, więc nie jest to szczególnie zawężona propozycja dla jakiejś wąskiej grupy odbiorców. Oczywiście jedynym warunkiem jest dostępnośc w naszej ofercie konkretnego zamiennika do drukarki wskazanej przez klienta.
Czy akcja trwa bezterminowo?
Zamierzamy kontynuować tę akcję przez cały 2016 rok, więc zapraszamy wszystkich tych klientów, którzy jeszcze nie zdążyli się przekonać, że zakupy w firmie Rafcom, to same oszczędności!