Majówka w październiku, publikacja filmu w styczniu :) Taki mamy czas. Wszystko jest względne, ale to, co najważniejsze to dobry nastrój. Nie brakowało go ani 2 miesiące temu, ani miesiąc, ani teraz. Działania przeprowadzone zgodnie z planem B, mimo wciąż zmieniających się okoliczności rynkowych, pokazały, że sieć biuroserwisowa OSAA od ponad 22 lat to przede wszystkim siła grupy. 39 firm patrzące w tym samym kierunku to już nie przypadek - to bardzo mocno nastawione na sukces przedsięwzięcie.
Od kilku lat to hotel Copernicus w Toruniu gości naszą redakcją, która chyba od samego początku działalności sieci OSAA towarzyszy jej medialnie. Dokładnie pamiętamy początki. Spotkania szkoleniowe, co kwartalną integrację aż w końcu imprezy targowe zawsze uwieńczone niespodzianką. Czasem jak spotykamy się z grupą, mamy wrażenie, że nie łączy nas biznes, ale wyłącznie relacje międzyludzkie. Wszyscy jesteśmy świadkami swojej przemiany, rewolucji ... Minione 22 lata to w poważnym skrócie:
rok 1999/2000 - Powstanie firmy
i współwłaścicieli firm OFFICE SYSTEM, SAMFIX PAPIER, ABC OFFICE, AGA i GRAFIX. Dzięki wiedzy, umiejętnościom
i zaangażowaniu wszystkich udaje się stworzyć unikatową płaszczyznę współpracy między firmami, która rozpoczyna
swoje funkcjonowania pod nazwą Ogólnopolska Sieć Biuroserwisowa OSAA.
rok 2001 - Ujednolicenie wizji działań
Ogólnopolskiej Sieci Biuroserwisowej OSAA. Dzięki konsekwentnej realizacji jasno wytyczonych celów sieć OSAA
zaczęła nabierać realnego wymiaru. W grudniu nastąpiła rekrutacja nowych Firm, z których każda gwarantuje
solidność i rzetelność, a dzięki wsparciu pozostałych, staje się najkorzystniejszym partnerem biznesowych
finalnych Klientów, takich jak biura, organizacje, urzędy, banki, instytucje itp.
rok 2002 - W Bydgoszczy powstaje biuro Organizacyjne
Jest to centrum długofalowych akcji marketingowych, prowadzonych przy współudziale i zaangażowaniu
Dostawców OSAA. Dzięki współpracy marketingowej między Firmami Zrzeszonymi a Biurem Organizacyjnym
udaje się utworzyć silną i zwartą organizację ogólnopolską.
rok 2003 - Gwarancja obsługi serwisowej maszyn i urządzeń biurowych
jakości bez opóźnień w dostawach. W wybranych regionach gwarantuje klientom także obsługę serwisową maszyn
i urządzeń biurowych. Poszczególne firmy zrzeszone w Sieci koncentrują się na zdobywaniu na lokalnych rynkach
pozycji decydującego dostawcy. Równocześnie trwa akcja rozbudowy Ogólnopolskiej Sieci Biuroserwisowej OSAA.
rok 2004 - Wiele zmian, zarówno na szczeblach zarządczych, jak i w strukturze Sieci
kryteriów jakości obsługi klientów, oferowanej przez Firmy Zrzeszone w OSAA, zaostrzenie wymagań
wewnętrznych wobec Firm Zrzeszonych w OSAA, przekłada się na wzrost zadowolenia klientów. Równocześnie
Biuro Organizacyjne OSAA podejmuje działania w zakresie aktywnego zdobywania klientów o rozbudowanej
strukturze organizacyjnej (wieloodziałowych) oferując ich obsługę na poziomie europejskim.
rok 2005 - Moda na współpracę z OSAA
nową jakość na rynku. Realizacja planu marketingowego. Kontynuacja rozbudowy Sieci poprzez rekrutację
nowych firm i podpisanie umów dystrybucyjnych ze znaczącymi producentami i dystrybutorami art. biurowych.
Realizacja wytyczonych celów rozwoju przekłada się na wzrosty obrotów z dostawcami oraz umocnienie
pozycji Sieci na rynku.
rok 2006 - Pierwsza w historii Wielka Majówka OSAA
jakim jest sprzedaż. Zacieśnianie więzi z producentami i dystrybutorami artykułów biurowych podczas
pierwszej w historii Wielkiej Majówki OSAA czyli imprezy o charakterze targów z częścią integracyjną. Dążenie
do podnoszenia kwalifikacji pracowników firm zrzeszonych w sieci (uczestnictwo w licznych szkoleniach,
organizowanych przez naszych dostawców).
rok 2007 - nowe umowy.
na terenie całego kraju (m.in. należące do grona najbardziej wymagających Klientów banki). Całoroczna
obsługa poskutkowała m.in. uzyskaniem w 2008r. listów referencyjnych, potwierdzających należyte wywiązanie
się z tych umów. Ciągła rekrutacja nowych firm zrzeszonych.
rok 2008 - Zacieśnianie istniejącej współpracy z dystrybutorami artykułów biurowych
z kolejnymi dostawcami w celu zapewnienia konkurencyjności i kompletności naszej oferty dla Klienta. Katalog
OSAA 2008 nagrodzony został w prestiżowym w Konkursie na Najlepszy Katalog Biurowy, zorganizowanym
przez Izbę Przedsiębiorców Branży Biurowo-Szkolnej.
rok 2009 - Kolejne firmy zasilają szeregi Ogólnopolskiej Sieci Biurowoserwisowej OSAA
sieci w tych rejonach kraju gdzie do tej pory była ona trochę "mniej widoczna". Integracja wewnętrzna, m.in.
powołanie do życia rozgrywek piłkarskich (liga OSAA). Podpisanie umowy z jednym z wiodących producentów
urządzeń drukujących na rynku.
rok 2010 - Decyzja odnośnie organizacji Wielkiej Majówki OSAA w formie profesjonalnych targów
Akademii OSAA w podziale na Polskę północną i południową. Kontynuacja rozgrywek piłkarskich OSAA.
rok 2011 - Nowe firmy w Sieci OSAA oraz umowa z kolejnym dostawcą uzupełniającym
i dostawę artykułów biurowych z wielooddziałowymi Klientami z placówkami na terenie całego kraju. Po raz kolejny
Majówka OSAA udanym przedsięwzięciem w ocenie dostawców materiałów biurowych oraz firm zrzeszonych
w Sieci.
rok 2012 - Powołanie do życia programu lojalnościowego dla Klientów (OSAAda nagród)
standardowego zaspokajania rosnących potrzeb w zakresie dostaw materiałów biurowych, dajemy możliwość
pozyskania dodatkowych korzyści w postaci nagród (do wyboru z szerokiego katalogu, dostępnego online).
Znakomite wyniki Majówki OSAA podstawą do organizacji pierwszych w naszej historii Jesiennych Targów
OSAA, które w ocenie naszych Dostawców okazały się sukcesem.