Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Często, gdy posiadamy różnorodne kompetencje, szukamy także w sobie cech, które są wrodzone lub pożądane u handlowców, takie jak umiejętność słuchania czy elastyczność w adaptacji do nowych warunków, a także odwaga. Poniżej przedstawiam kilka sytuacji, w których nasze naturalne predyspozycje mają szansę się ujawnić, umocnić i rozwijać:

  1. W Twojej roli jako handlowca/doradcy kluczowe jest sprytne zarządzanie czasem i planowanie działań, aby skutecznie osiągać cele sprzedażowe oraz wspierać rozwój firmy. Warto postawić na strategiczne podejście do sprzedaży, analizować rynek oraz śledzić trendy, aby szybko reagować na zmiany i zachować konkurencyjność naszej firmy.

  2. W relacjach z klientami należy kłaść duży nacisk na budowanie zaufania i trwałych więzi. Ważne jest słuchanie ich potrzeb, oferowanie najlepszych rozwiązań i zapewnienie wysokiej jakości obsługi. Dzięki temu zyskujemy lojalność klientów i zwiększamy szanse na powtarzalne transakcje.

  3. Nie bój się wyzwań i nowych możliwości rozwoju. Ciągłe doskonalenie swoich umiejętności, poszerzanie wiedzy oraz dostosowanie się do zmian na rynku powinny być dla ciebie priorytetem. Jako handlowiec bądź elastyczny i gotowy na nowe wyzwania, które mogą pojawić się w branży.

  4. W swojej pracy dbaj o profesjonalizm, etykę oraz utrzymanie wysokich standardów. Pozwól sobie na pewność siebie i efektywnie prezentuj produkty, negocjując jednocześnie warunki handlowe. Twoje umiejętności interpersonalne pozwolą Ci budować silne relacje z klientami i zrobić pozytywne wrażenie na nich.

  5. Praca jako sprzedawca nie kończy się na samym procesie sprzedaży. Ważne jest również monitorowanie satysfakcji klientów, rozwiązywanie ewentualnych problemów oraz budowanie pozytywnego wizerunku marki. Dzięki temu zyskasz zaufanie i lojalność klientów, co przekłada się na sukces Twojej firmy.

Z takim podejściem i cechami, na pewno każdy z nas odniesie sukces w swojej branży i życiu, stale rozwijając i doskonaląc swoje umiejętności.

Zapraszam Cię na webinar, który odbędzie się 12.04. o godzinie 18:00, poświęcony komunikatywności, pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów. Omówimy następujące istotne aspekty:

  • skuteczna komunikacja z klientem i w zespole,
  • strategie unikania rutyny i budowania nawyku pozyskiwania nowych klientów,
  • sposoby utrzymania klientów w firmie.

Zapraszam na trzy kwadranse pełne przydatnych informacji i dyskusji na temat praktycznego wykonywania zawodu handlowca, opartych na moich doświadczeniach i obserwacjach rynku sprzedaży B2B. Aby się zapisać na webinar, kliknij tutaj: link do zapisów

 Calkowity koszt to 5 zł.  

Zachęcamy również do nabycia drogą zakupu ebooka, w którym omawiam kompetencje pojawiające się na początku kariery każdego sprzedawcy i handlowca, który często wtedy „Nie wie, czego nie wie”

Telefony komórkowe_kreacje_świąteczne - zobacz na Ceneo

- Odkrywam tam, to co jest zakryte!

 

Link do ebooka ”Pieniądze a Rozwój Własnych Kompetencji”

Link skrócony; https://tiny.pl/dmm5z

Andrzej Stanisław Cur Trener/Kierownik Sprzedaży/Autor

 

 -----

Andrzej Stanisław Cur Trener/Kierownik Sprzedaży/Autor

https://andrzejcur.blogspot.com/

 

Posiada 29-letnie doświadczenie w biznesie, w tym 21-letnie w sprzedaży B2B i B2C oraz 8-letnie w budowaniu i zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, prowadzeniu szkoleń training on the job, oraz szkoleń produktowych i sprzedażowych. Specjalizuje się w szkoleniach umiejętności miękkich i rozwoju kompetencji w zespołach handlowców oraz przeprowadzaniu zespoły handlowe przez proces zmiany. Wśród pozyskanych Klientów wprowadził skutecznie sprzedaż ubezpieczeń rozszerzonych gwarancji w modelu Cross, Up-Selling w produkcie tradycyjnym w salonach AGD, jak i zupełnie nowatorskim systemie ochrony w salonach meblowych.

W wieku 47 lat zmienił swoją karierę handlowca na trenerską, gdzie w BizYou współprowadził szkolenia oraz dostosował produkty szkoleniowe do potrzeb Klientów samodzielnie pozyskanych, tj.: • SAS Institute Polska • FORTE SA, Assa Abloy ESP, • X-code, • Rodl&Partner,

Współpracował i czuwał nad satysfakcją Klienta z usług na każdym etapie realizacji. Posiada wykształcenie wyższe z zarządzania zasobami ludzkimi oraz certyfikat AQR (nr licencji ILN123310), prowadził sesje informacji zwrotnej w badaniach postaw, odporności psychicznej i kompetencji AQR oraz DISC.

Od 2019 r. współtworzy z Joanną Cur i rozwija markę Cur Szkolenia i Doradztwo, jako trener i ekspert sprzedaży. Realizował projekty szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne dla międzynarodowych korporacji i polskich firm rodzinnych, pracując z szeregowymi pracownikami oraz kadrą średnią i najwyższą kadrą menadżerską.

Kontakt: https://www.linkedin.com/in/andrzej-stanisław-cur/ 

Wybrane ogłoszenia

Dla dzieci 4+ z 20 aktywnościami.
Pudełka tekturowe na prezenty od zajączka :) albo ...
Książeczka idealna dla małych i dużych modniś. ...
Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Nowy wymiar biurowej elegancji!
Fluo marki Main Paper
Idealne dla domowych artystów.
Dostępny w 7 kolorach.
Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Jakie wybrać parametry drukarki do domu i biura?

    Zakup odpowiedniej drukarki to nie lada wyzwanie. Na rynku dostępnych jest wiele urządzeń, zatem ciężko znaleźć drukarkę idealnie dopasowaną do naszych potrzeb. W tym artykule podpowiemy, gdzie najlepiej sprawdzi się drukarka laserowaatramentowa, czy też urządzenie wielofunkcyjne, oraz na co jeszcze zwrócić uwagę.

    Więcej…  
  • Znacie Asię - przeszła niezłą metamorfozę...

     Na 10-lecie marki Asarto, które przypada w tym roku, Asia z Asarto zafundowała sobie metamorfozę. 

    Więcej…