Pamiętacie nasz wywiad z Reginą Telega z firmy Rafcom? To właśnie podczas naszej rozmowy poznaliśmy tajniki strategii sprzedażowej dystrybutora materiałów eksploatacyjnych marki PRISM w roku 2018. Już wtedy zapowiadane były duże zmiany i akcje, które mają zaskoczyć rynek. Jedna z nich własnie dobiegła końca.
To była zażyła dyskusja nad przyszłością branży PBS. W otoczenia najważniejszych graczy, pod bacznym okiem naszej kamery toczyły się rozmowy nad problemami, zmianami, z którymi musi zmierzyć się każdy przedsiębiorca. Kilka godzin wymiany zdań, znalezienie wspólnego punktu zaczepienia oraz sugestie, w którym kierunku powinien zmierzać rynek. Pod patronatem Grupy Biuro Plus, już po raz drugi spotkaliśmy się na panelu dyskusyjnym tym razem pod Warszawą.
Xerox zdobył tytuł Top 100 Global Tech Leader 2018 roku (wcześniej tytuł funkcjonował pod nazwą Top 100 Global Innovators). Firma została uhonorowana w ten sposób po raz szósty od 2011 roku, kiedy Thomson Reuters rozpoczął przyznawanie wyróżnienia. Xerox otrzymał wysokie notowania w dziedzinie przywództwa, tworzenia patentów, społecznej odpowiedzialności biznesu i wpływu na środowisko.
Dlaczego grupa biuroserwisowa organizuje tego typu wydarzenia? Skąd tak duża frekwencja na nich? Rynek PBS, poniekąd już dość precyzyjnie zdefiniowany, w kolejnych latach (nie)stety zmierzy się z wieloma przeszkodami, utrudnieniami ale i możliwościami. Wydaje się więc, że dialog branżowy jest potrzebny i z takim przesłaniem zorganizowany został II Panel Dyskusyjny Biuro Plus.
Gdy kończy się tusz lub toner do drukarki, klienci szukający oszczędności sięgają po zamienniki, które nie tylko są tańsze od oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (tzw. OEM), ale także w niczym nie ustępują im pod względem jakości i wydajności. Jednak którą markę wybrać, skoro rynek jest pełen producentów alternatywy? Najlepiej zaufać opinii innych konsumentów, którzy w niezależnym badaniu rynkowym Konsumencki Lider Jakości 2017 jednoznacznie wskazali Activejet jako wiodącą markę w tym segmencie.
Więcej…12 lutego rozpoczęła się, 16. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw. Podczas 3 dni centrum wystawiennicze Ptak Warsaw Expo stało się miejscem licznych spotkań przedstawicieli z branży reklamowej, areną wymiany cennych doświadczeń i prezentacji najnowszych osiągnięć, produktów oraz technologii w 3 profesjonalnych sektorach targowych. Już pierwszy dzień pokazał, jak dużym zainteresowaniem cieszy się jedna z największych imprez wystawienniczych z branży reklamy i druku.
Więcej…