Powoli zbliżamy się do końca wakacji. Przed nami najważniejszy w naszej branży sezon Back To School. Na ten okres firma Newell. Z tej okazji przygotowano kolejną już w tym roku internetową kampanię reklamową. Co to za kampania? Jak ją wykorzystać? O tym w naszym filmie.
W ramach najnowszej kampanii promowane są kultowe pióra i długopisy Parker Jotter.
Parker - Jotter już od 60 lat jest prawdziwą ikoną wzornictwa. Atrakcyjne kolory i charakterystyczny kształt sprawiają, że Jotter od lat pozostaje najpopularniejszym modelem marki Parker. Niezawodność i styl w doskonałej cenie.
W przekazie reklamowym główny nacisk kładziony jest na pokazanie szerokiej gamy kolorów. Każdy konsument będzie mógł wybrać coś dla siebie. Firma Newell chce nadać produktom Jotter kultowego charakteru zahaczającego o młodzieżową modę i styl. Bardzo ważnym elementem kampanii jest zachęcenie konsumentów do zakupu i do wypróbowania nowych i oryginalnych żelowych wkładów Parker. Wkłady te obecnie dostępne są w atrakcyjnej cenie i charakteryzują się gładką linią oraz lekkością pisania.
Kampania startuje 23 sierpnia i potrwa do 10 października. Będzie organizowana w internecie na instagramie, youtube oraz tictok'u.
Więcej szczegółów w poniższym filmie.
REKLAMA