Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

poniedziałek, 31, sierpień 2015

Free Your True Colors - kolorowanie w plenerze z marką STABILO

29-30 sierpnia w warszawskiej restauracji Flaming & Co odbyła się jedna z wielu imprez organizowanych przez markę STABILO. 

Kolorujemy w plenerze, to kontynuacja ogólnopolskiej kampanii Free Your True Colors promującej zabawę z flamastrami i kredkami. Podczas 3 imprez, które odbyły się w Sopocie, Krakowie oraz oczywiście Warszawie, przepiękne kolorowe rysunki wykonało ponad 1000 osób - dorosłych i dzieci. W akcji nie zabrakło także naszej redakcji. Zdjęcia zapewne nie oddadzą klimatu spotkania, jednak zapewniamy - było rodzinnie i kolorowo.

 

poniedziałek, 31, sierpień 2015

Wybrane ogłoszenia

Nowość w ofercie HAMELIN
Idealna dla dzieci i dorosłych.
Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Totalny hit sprzedażowy!!
Totalna nowość w marce ESCUELA!
Cienkopis do szkiców, pisania i kreślenia
Farby pakowane po 500 ml.
Totalny hit tego roku.
Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Poznaj zwycięzców Konkursu PIAP!

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych w sierpniu br. ogłosiła konkurs na najlepszą kampanię reklamową pod hasłem „Odmrażamy upominki reklamowe”. Konkurs adresowany był do Członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych oraz szeroko pojętej reklamy.

    Więcej…  
  • Co może zepsuć opinię firmy na rynku?

    60 proc. pracodawców deklaruje, że wdrożyło standard zachowań wobec kandydatów do pracy. Jednocześnie osoby, które starają się o pracę, często czują się ignorowane przez pracodawcę. Tylko co piąty otrzymał informację o przyczynach niezatrudnienia – wynika z badania „Candidate Experience”. Tymczasem źle potraktowany kandydat nie będzie przychylnie nastawiony do produktów i usług danej firmy. Co trzeci nie zaaplikuje więcej do firmy, która nie zrobiła dobrego wrażenia w procesie rekrutacji, a 22 proc. odradzi aplikowanie innym.

    Więcej…