Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

piątek, 18 marzec 2016

Hamelin - spotkanie z klientami

18 marca w toruńskim hotelu Copernicus odbyło się pierwsze w tym roku spotkanie organizowane przez firmę Hamelin dla swoich klientów. Spotkanie miało na celu prezentację najnowszej oferty produktowej spośród takich marek jak: ELBA, Oxford, Canson, Bantex oraz Top 2000.

Wśród gości nie zabrakło przedstawicieli największych hurtowni oraz sieci zakupowych. Nie zabrakło także naszej redakcji.

Podczas części konferencyjnej sam Prezes firmy- Dariusz Strączyński - przedstawił najważniejsze kierunki rozwoju Hamelin. Na scenie nie zabrakło także Dyrektora Sprzedaży - Zbigniewa Wygralaka oraz Anny Jerzmanowskiej, która po raz pierwszy miała możliwość spotkać się z klientami firmy Hamelin jako Dyrektor Marketingu.

Przepiękna oprawa artystyczna najnowszej oferty, oraz niezapomniane show znanego wszystkim z telewizji Pawła Orleańskiego w towarzystwie genialnego magika Pawła Kluza sprzyjała przemiłym rozmowom oraz mniej formalnej atmosferze. Jak zapowiadała podczas swojej prelekcji Anna Jerzmanowska - ten rok dla firmy Hamelin będzie wyjątkowy, czego dowodem jest właśnie to spotkanie.

W imieniu całej redakcji dziękujemy za możliwość uczestnictwa w spotkaniu i gratulujemy tak fantastycznej organizacji.

Zapraszamy do fotorelacji aby poczuć klimat tego dnia. 

piątek, 18 marzec 2016

Wybrane ogłoszenia

Nowość w ofercie Rafcom.
Genialna książka dla dziewczynek.
Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną
Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...
Przyjaciel na Dobre i Złe Chwile
Najlepsza licencja tego roku!
Poszukiwani pracownicy
Fluo marki Main Paper

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Bo pomaganie jest cool!

    Zapewne Drogi Czytelniku już wiesz, że akcja Kolorowe Kredki przyciąga coraz więcej osób i firm. Tym razem dołączyła do nas firma Allper.

    Więcej…  
  • Polski rynek materiałów eksploatacyjnych się kurczy

    Polski rynek materiałów eksploatacyjnych się kurczy ? taki wniosek płynie z analizy danych zebranych przez międzynarodową firmę analityczną IDC. W 2015 r. rynek druku zanotował spadek zarówno pod względem ilościowym, jak i wartościowym. Zgodnie z tendencją panującą w latach poprzednich, spadek na rynku atramentów był większy, niż ten zanotowany na rynku tonerów. Paradoksalnie jednak, najwięksi gracze z branży z roku na rok mają się coraz lepiej. 

    Więcej…