Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

środa, 09, wrzesień 2015

Targi zabawek Euro-Trade 2015 w Krakowie

W dniach 9-10 września w Centrum Targowym Chemobudowa w Krakowie odbyły się dwudniowe targi zabawkarskie organizowane przez firmę Euro-Trade. Jak informuje Katarzyna Zielińska, kierownik działu marketingu, targi odwiedziła rekordowa ilość klientów.

Wśród wystawców, których było aż 44 firmy nie zabrakło: Abino, Adamigo, Alexander, Ameet, Anek, Artyk, Axiom, Bam Bam, Canpol, Cartamundi, Castor, Clementoni, Cobi, Craft with Fun, Egmont, Elefant, Foksal, Godan, Granna, Hasbro, Hippocampus, Hoffmann, Mattel, Mega Creative, MGA Entertainment, Morex, MST Toys, My Bubble, Playgro, Rozette, Russell, Simba, Stadlbauer, Starpak, STNUX, Sun-Day, TACTIC, Tomy, Toys, Trefl, TWJ, Usługi Rynkowe, Verte, Zielona Sowa.

Targom towarzyszyło mnóstwo atrakcji:

1. Dodatkowe rabaty

2. Specjalne promocje targowe

3. Wybrane produkty w SUPER CENACH

4. Przedłużone terminy płatności

5. Nagrody rzeczowe ? losowanie co 1,5 godziny, rozdano ponad 50 nagród.

6. Specjalne konkursy na stoiskach wystawców z programu VIP CLUB. 

Zapraszamy do obejrzenia relacji z minionego spotkania.

środa, 09, wrzesień 2015

Wybrane ogłoszenia

Pudełko zawierające 12 kolorowych kredek z wymazyw ...
Nowość w ofercie HAMELIN
Idealna do domowego biura.
Nowa oferta marki JOVI.
Jedyny taki zeszyt na rynku 3 w 1
Farby pakowane po 500 ml.
Nowość w ofercie Rozette.
Cienkopis do szkiców, pisania i kreślenia
Płyny do czyszczenia sprzętu elektronicznego.
Totalny hit tego roku.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Usiądź i odstresuj się, czyli kilka słów o zabawkach nie tylko dla dzieci

    Dziś stresujemy się wszystkim - pracą, rodziną, zdrowiem. Czy nie jest to już trochę stresujące? No tak... Zobacz co możemy na to poradzić!

    Więcej…  
  • Ustalanie cen sprzedaży drukarek w internecie

    • Spółka Brother narzucała sklepom internetowym minimalne ceny sprzedaży drukarek.
    • W konsekwencji konsumenci pozbawieni byli możliwości tańszego zakupu tych produktów.
    • W toku postępowania przedsiębiorca aktywnie współpracował z UOKiK i dobrowolnie poddał się karze w wysokości ponad 1,4 mln zł.
    Więcej…