„Nie dzielę ludzi na mocnych i słabych, na tych, którym się powiodło i tych, którzy przegrali. Dzielę ich na tych, którzy się uczą i tych, którzy tego nie robią” - motto Benjamina Barbera, wybitnego amerykańskiego filozofa, politologa i socjologa jest kwintesencją nowoczesnego podejścia do biznesu. Nieustająca ciekawość świata, nienasycona potrzeba zdobywania nowej wiedzy i umiejętności oraz nastawienie na ciągły rozwój to obecnie kluczowe czynniki sukcesu, które można w sobie wypracować nie tylko za pomocą standardowych i oczywistych narzędzi.
Więcej…W dniu 17 października w wyjątkowym miejscu dla dzieci - Muzeum Etnograficznym w Warszawie dziennikarze, eksperci oraz znane blogerki wraz ze swoimi pociechami, dzięki zorganizowanej przez portal Zabawkowicz.pl Konferencji ?Dzieci i Kreatywność?, przenieśli się do świata zmysłów i wyobraźni, a wszystko za sprawą produktów z nowej serii firmy MGA Entertainment Poland Sp. z o.o. ? Gel-a-Peel i Num Noms. Nagle wszyscy w jednym miejscu mogli się poczuć jak dzieci i lepiej poznać ideę prezentowanych kreatywnych zestawów, dzięki specjalnie z tej okazji przygotowanym warsztatom oraz zabawom.
Więcej…