Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Zespół

Wieloletnia redaktor naczelna największego magazynu w branży PBS. Oczywiście do czasu ukazania się nowego tytułu :)

Doświadczony marketingowiec. Z zamiłowania wielka propagatorka internetu. Mimo młodego wieku ;) o branży papierniczo-biurowo-szkolnej wie niemal wszystko.

Psycholog i trener biznesu. Konsultant ds. zarządzania zasobami ludzkimi w firmie IMPACTIVE. Możecie do niej kierować wszelkie pytania i wątpliwości odnośnie wspierania rozwoju i efektywności Waszych pracowników.

Przerysowuje rzeczywistość, tworzy karykaturalny obraz rzeczywistości. Jak mówi o sobie: "Mój świat od niedawna Rysuje się w czarno-białych barwach. Wcześniej chował się za szkłem. Jeszcze wcześniej był wielką nieodkrytą przestrzenią."

Niezaprzeczalnie ma najmniej zdjęć w naszej redakcji. Zazwyczaj to on stoi po drugiej stronie obiektywu. Kadruje, wyostrza, poluje na najlepsze ujęcia. Czasem w krzakach, niekiedy na dachu, innym razem w szafie.

To nasz redakcyjny paparazzi. Ilość zdjęć, które znajdują się na jego komputerze przekroczyło liczbę 50.000!!!

Justyna Qunio to z wykształcenia humanistka (Uniwersytet Warszawski, Instytut PAN), a z zamiłowania estetyk i wielka pasjonatka mody. Z modą związana jeste od wielu lat, ale wcześniej kreowała wizerunek nie ludzi, a marek, w korporacjach (branża mediowa, IT, samochodowa i farmaceutyczna). Współpracowała z agencjami reklamowymi i mediowymi oraz stacjami telewizyjnymi: TVN, Polsat, TVP. Od ponad 10 lat doradza wizerunkowo. Konsultuje sesje zdjęciowe, pokazy mody, projekty wizerunkowe dla korporacji. Zajmuje się szeroko pojętym personal brandingiem.


Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Pozytywna obecność w mediach przekłada się na reputację marki.

    Pozytywna obecność marki w mediach, na którą składa się wyrazisty, wiarygodny przekaz i współpraca z blogerami czy influencerami, to dziś jeden z podstawowych elementów budowania jej reputacji. Ta przekłada się na konkretne korzyści finansowe i sprzedażowe, dlatego coraz więcej firm przykłada wagę do tego obszaru. Marki i przedsiębiorstwa cieszące się najlepszą reputacją w oczach polskich konsumentów wyłania ogólnopolskie cykliczne badanie Premium Brand. W tegorocznej edycji została wyłoniona najlepsza czternastka.

    Więcej…  
  • Kredki w dłoń, do końca wakacji kolejno odlicz

    Powoli, powolutku czas wakacji dobiega końca. Już niedługo skończy się błogi czas letniego wypoczynku, spędzania całych dni na dworze i zabawie z rówieśnikami. Jego miejsce zajmie ważny rozdział w życiu najmłodszych, czyli przedszkole albo szkoła. Marka Activejet podpowiada co zrobić, aby ten okres przestawienia się na szkolny rytm był dla dziecka jak najprzyjemniejszy.

    Więcej…