Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Nasi przyjaciele

ESB European Sellers&Buyers to działająca cały rok platforma internetowa łącząca dostawców i dystrybutorów produktów promocyjnych.

Jobsora to miejsce w sieci, które został‚o stworzone dla osób szukają…cych zatrudnienia, a także dla pracodawców, którzy chcą… powiększyć‡ swoją… kadrą pracowniczą.

Stanowisko: Product Manager, Firma: ALLPER, Motto życiowe: "Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych"

Stanowisko: Product Manager, Firma: ALLPER, Motto życiowe: "TWOJĄ MARKA JEST TO, CO MÓWIĄ O TOBIE PO WYJŚCIU Z POKOJU"

Dzisiejsza prezentacja osób z branży będzie zupełnie inna niż dotychczas. Nic dziwnego - władzę przejęły kobiety. I to nie tylko w dziale handlowych firmy Allper ale także na naszej stronie. Zupełnie inna forma, inne pytania, silne i ambitne kobiety. Zresztą zobaczcie.

Stanowisko: Country Manager, Firma: ALLPER, Motto życiowe: "Coco Jumbo i do przodu"

Stanowisko: Dyrektor Zarządzający ds. handlowych, Firma: ALLPER, Motto życiowe: "Żyj chwilą, powtórek w życiu nie ma"

Stanowisko: Menager ds. zarządzania recyklingiem, Firma: ALLPER, Motto życiowe: "Nic nie dzieje się bez przyczyny"

Stanowisko: Koordynator Działu Recyklingu/ Firma: ALLPER/ Motto życiowe: "Nie zastanawiaj się dlaczego ktoś ma inaczej, patrz na siebie, rozwijaj się w każdej dziedzinie. Dziś jesteś zawodnikiem numer 10 ale za pięć lat będziesz numer 1…"

Stanowisko: Menager Magazynu/ Firma: ALLPER/ Motto życiowe: "...zawsze tak pracuj abyś nie musiał się wstydzić kiedy odbierasz wypłatę od szefa"

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Marcowa Promocja Activejet

    Marka Activejet ruszyła w tym roku z dużą pompą. Akcje konkursowe, prezenty, "kasa" za zakupy... Jak informuje Marta Dąbek, Specjalistka ds wsparcia sprzedaży w firmie Action, to dopiero początek.

    Więcej…  
  • Firmom trudniej będzie dotrzeć do odbiorców przez Facebooka.

    Facebook zmienia algorytm pozycjonujący treści w Newsfeedzie użytkowników. Pierwszeństwo będą miały posty, którymi dzielą się rodzina, bliscy znajomi i te publikowane w grupach, do których należy użytkownik, a dopiero w dalszej kolejności wpisy firm. Wśród nowych funkcji serwisu pojawi się możliwość zawieszenia wyświetlania postów konkretnego użytkownika na 30 dni. Serwis Zuckerberga chce też walczyć z postami, których celem jest jedynie zachęcanie użytkowników do interakcji.

    Więcej…