Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • GREENU - z myślą o recyklingu.

    W ofercie firmy KMP PrintTechnik Polska pojawiła się nowa linia produktów ekologicznych. Dedykowane wielbicielom nowej technologii produkty projektowane i produkowane są w sposób zrównoważony, dzięki czemu są one liderem pod względem jakości i trwałości.

    Więcej…  
  • Prezesi polskich firm dużo tracą przez brak aktywności w social mediach.

    Choć obecność firm w mediach społecznościowych jest dziś warunkiem koniecznym do osiągnięcia sukcesu, to badania pokazują, że w Polsce prezesi największych spółek nie palą się do takiej aktywności. Jeszcze do niedawna zaledwie 5 proc., czyli raptem co 20. prezes dużej firmy z GPW, miał aktywny profil na Twitterze. Tymczasem obecność w social mediach zdecydowanie wpływa na sprzedaż i wyniki biznesowe firmy, pozwala budować lojalność i zaangażowanie oraz wzmacnia wiarygodny wizerunek. Już sama obecność w tym kanale generuje wśród konsumentów poczucie, że mają do czynienia z firmą, za którą kryje się nie tylko logo, ale również ludzie.

    Więcej…