Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Wyobrażasz sobie produkt, który zmienia swój rozmiar w zależności od potrzeb? Wyobrażasz sobie, że możesz go mieć w swoim domu lub biurze?

Na pierwszy rzut oka niby zwyczajna teczka. Niepozorna, wykonana z materiałów pochodzących z recyclingu. Posiada jednak jedną zasadniczą i niepowtarzalną cechę - gdy chcesz w nią wsadzić 10 kartek jest cienka, gdy 800 - zwiększa swój rozmiar. 

To nowoczesna alternatywa dla segregatora – mieści do 800 kartek (dwukrotnie więcej niż standardowy segregator). Dzięki regulacji szerokości grzbietu przy przechowywaniu mniejszej ilości kartek zajmuje odpowiednio mniej miejsca na półce. Perforacja na okładce umożliwia związanie i sprawia, że produkt zachowuje sztywność nawet przy całkowitym napełnieniu.

Teczka dostępna jest w ofercie firmy Leviatan-Poligrafia, która jest wyłącznym dystrybutorem marki PLUS - producenta teczki Zero-Max. Obecnie na rynku dostępnych jest kilka kolorów tego produktu. To jednak, co jest istotne to fakt, że teczka w kolorze szarym jest bezkwasowa. 
 

TECZKA PLUS SKOROSZYTOWA ZERO MAX A4 SZARYTECZKA PLUS SKOROSZYTOWA ZERO MAX A4 NIEBIESKI

TECZKA PLUS SKOROSZYTOWA ZERO MAX A4 ZIELONYTECZKA PLUS SKOROSZYTOWA ZERO MAX A4 RÓŻOWY

TECZKA PLUS SKOROSZYTOWA ZERO MAX A4 BEŻOWY

 

Chcesz zobaczyć jej pełne zastosowanie?

Zobacz nasz film: 

 

 

Wybrane ogłoszenia

Ręcznie malowane torebki okolicznościowe.
Urządzenia wielofunkcyjne marki United Bright, fab ...
Pastelowa plastelina od JOVI.
EDYCJA CHILDREN OF THE WORLD.
NOWE ZAKŁADKI FRESH JUŻ DOSTĘPNE!
Przepiękne ręcznie malowane torebki okolicznościow ...
Monsterowe temperówki.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Kredki woskowe do różnych powierzchni
Poszukiwani handlowcy!

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • 81,25% marketerów uważa upominki za atrakcyjny nośnik reklamy

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych zakończyła III etap badania „Postrzegania upominków reklamowych, jako nośnika reklamy.” Pierwsze badanie przeprowadzone przez PIAP miało miejsce w 2010 roku, kolejne na przełomie 2012/2013 roku, obecnie PIAP prezentuje wyniki III etapu badania. Głównym celem badania PIAP jest dostarczenie  informacji na temat postrzegania artykułów promocyjnych. Analizując wyniki  wszystkich trzech etapów badania PIAP można zauważyć pewną tendencję respondentów, stanowiącą optymistyczną prognozę dla branży artykułów promocyjnych.

    Więcej…  
  • Wyróżnienie miesięcznika PC World dla ActiveJet

    W najnowszym numerze magazynu PC World został opublikowany raport podsumowujący test alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych. Pierwsze miejsce w kategorii „Najlepsza wydajność” otrzymał toner ActiveJet ATH-85N.

    Więcej…