Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Teczka wolnostojąca z 13 przegródkami.

Polecamy

Idealna do domowego biura.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Torby reklamowe Premium to jedne z bardziej eleganckich toreb papierowych dostępnych na rynku. Tego rodzaju torebki wykorzystuje się do pakowania materiałów reklamowych i prezentów na targach, szkoleniach oraz imprezach firmowych.

Torby Premium produkowane są z wysokiej jakości papieru kredowanego GARDA o gładkiej strukturze i doskonałej białości. Firma Mer-Plus, która jest ich dystrybutorem produkuje je z papieru o gramaturze 150-300g. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych maszyn offsetowych, producent z Sulejówka może zagwarantować wierne odwzorowanie wszystkich szczegółów nadruku oraz nasycenie barw. Torby laminowane są foliami błysk, mat, silk, soft touch. Na nich można wykonać torby reklamowe z nadrukiem dowolnego rodzaju według wytycznych Klienta.

Metody nadruku:Torby reklamowe laminowane Premium, torby papierowe reklamowe

  • druk offsetowy (CMYK, Pantone);
  • sitodruk;
  • UV wybiórczo, UV puchnący;
  • hot stamping (złoty, srebrny, inne kolory wg wzorników);
  • tłoczenie (wklęsłe, wypukłe)

Rodzaje uchwytów:

  • sznurek syntetyczny;
  • sznurek bawełniany;
  • różnokolorowe tasiemki;
  • uchwyt sztancowany;
  • nitowanie otworów na uchwyty

Uszlachetnienie:Torby reklamowe laminowane Premium, torby papierowe z logo

  • folia błyszcząca;
  • folia matowa;
  • lakiery UV (zwykły, puchnący)
  • lakier hybrydowy;
  • folia holograficzna;
  • folia poliestrowa (złoto, srebro);
  • zdobienia ręczne

 

 

 

 

 

 

Torby reklamowe Premium to jedne z bardziej eleganckich toreb papierowych dostępnych na rynku. Tego rodzaju torebki wykorzystuje się do pakowania materiałów reklamowych i prezentów na targach, szkoleniach oraz imprezach firmowych.

Torby Premium produkowane są z wysokiej jakości papieru kredowanego GARDA o gładkiej strukturze i doskonałej białości. Firma Mer-Plus, która jest ich dystrybutorem produkuje je z papieru o gramaturze 150-300g. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych maszyn offsetowych, producent z Sulejówka może zagwarantować wierne odwzorowanie wszystkich szczegółów nadruku oraz nasycenie barw. Torby laminowane są foliami błysk, mat, silk, soft touch. Na nich można wykonać torby reklamowe z nadrukiem dowolnego rodzaju według wytycznych Klienta.

Metody nadruku:Torby reklamowe laminowane Premium, torby papierowe reklamowe

  • druk offsetowy (CMYK, Pantone);
  • sitodruk;
  • UV wybiórczo, UV puchnący;
  • hot stamping (złoty, srebrny, inne kolory wg wzorników);
  • tłoczenie (wklęsłe, wypukłe)

Rodzaje uchwytów:

  • sznurek syntetyczny;
  • sznurek bawełniany;
  • różnokolorowe tasiemki;
  • uchwyt sztancowany;
  • nitowanie otworów na uchwyty

Uszlachetnienie:Torby reklamowe laminowane Premium, torby papierowe z logo

  • folia błyszcząca;
  • folia matowa;
  • lakiery UV (zwykły, puchnący)
  • lakier hybrydowy;
  • folia holograficzna;
  • folia poliestrowa (złoto, srebro);
  • zdobienia ręczne

 

 

 

 

 

 

O firmie Mer-Plus:

Producent toreb reklamowych

Mer-Plus jest producentem toreb reklamowych. Działa w branży produkcyjnej od 1993 roku. W ofercie firmy znajdują się torby reklamowe zróżnicowane pod względem koloru rozmiaru oraz materiału, z jakiego zostały wykonane. Firma wykonuje ekskluzywne torby reklamowe, które są dopasowywane do faktycznych potrzeb i oczekiwań klientów. Wszystkie dostępne w ofercie torby są bardzo wytrzymałe, funkcjonalne i estetyczne. Mar-Plus produkuje torby dla przedsiębiorstw, organizacji i Klientów indywidualnych z Polski, Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii, Belgii, Holandii, Austrii, Słowenii, Szwajcarii, Czech, Litwy, Łotwy oraz Malty. Personalizuje każdy produkt według wytycznych Klienta.

Oferowane torby z nadrukiem w postaci hasła reklamowego, logo lub zdjęcia to doskonały nośnik reklamy i promocji danej marki. W ciągu wielu lat działalności firmy zrealizowano zlecenia dla najbardziej znanych światowych marek, takich jak Ikea, Carrefour, Mann, Samsung, Makro, Huawei, Gilette, Loreal, Bacardi, Martini, Dewars, Deveron, Gautier czy Emirat-es Airlines. Stale wzbogacana oferta i poszukiwanie innowacyjnych technik druku i uszlachetniania papieru - nto główna domena firmy z Sulejówka. Wieloletnie doświadczenie w produkcji toreb reklamowych sprawia, że jest ona w stanie zapewnić gadżety reklamowe, które będą spełniały najwyższe standardy. Gwarantuje najwyższą jakość materiałów, solidność i terminowość wykonania oraz konkurencyjne ceny. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą producenta toreb reklamowych Mer Plus.

 

torby reklamowe producent , torby z nadrukiem

Wybrane ogłoszenia

Polska marka artykułów czyszczących.
Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.
Piękne różowe klipy z wyciętym serduszkiem.
Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Maseczka ochronna 2 warstwowa z fizeliny
5 kolorów zabawy.
Tierra Group poszukuje handlowca!
Różne kształty, żywe kolory.
Idealne dla najmłodszych
Recenzja stworzona przez Olę z : https://www.faceb ...
Maseczki z indywidualnymi nadrukami typu logo, zdj ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Oferta ActiveJet szersza o materiały eksploatacyjne do urządzeń laserowych Brother

    Porfolio produktów ActiveJet zostało rozszerzone o toner oraz bębny przeznaczone do drukarek laserowych Brother. Nowe produkty idealnie sprawdzą się wśród użytkowników małych i średnich firm, którzy poszukują wysokiej jakości i wydajności wydruku przy zachowaniu rozsądnej ceny.   

    Więcej…  
  • Tylko 220 z 6 tys. firm wykonało obowiązkowy audyt energetyczny.

    Zaledwie 220 przedsiębiorstw złożyło informację o przeprowadzeniu audytu do Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Zobowiązanych jest do tego w sumie ponad 6 tys. podmiotów. Na realizację audytu pozostały im tylko trzy miesiące. Za niedopełnienie ustawowego obowiązku grożą im kary finansowe, sięgające nawet 5 proc. rocznych przychodów. Większość przedsiębiorstw nie zdaje sobie sprawy ze zbliżającego się terminu albo traktuje audyt wyłącznie jako konieczny obowiązek administracyjny.

    Więcej…