..czas przygotowań do nich właśnie ruszył w naszej branży. Sklepy zrobiły już zatowarowanie, aby jeszcze zdążyć dostarczyć na rynek jak najciekawsze produkty. A jeśli mowa o świętach to oczywiście z nimi wiążą się przede wszystkim: kartki świąteczne, torebki na prezenty, rozetki, naklejki dekoracyjne i oczywiście prezenty.
Zawsze zastanawiają nas historie firm z naszej branży. Każda z nich niesie jakieś przesłanie, odwagę albo przypadek. Pawła Rebzdę - właściciela firmy Avanti poznałam kilka lat temu i to, co mnie urzekło, to swoboda działania w biznesie.
Najważniejszy w życiu jest dobry plan. Jeśli go nie mamy, działamy trochę po omacku. Nowy rok zawsze sprzyja nowym postanowieniom i przedsięwzięciom, które mamy podjąć. My ostatnio odkryliśmy narzędzie, które świetnie może nam w tym pomóc. Ni to kalendarz, ni to planer...Nam przypadł do gustu.
O wielu rzeczach pisaliśmy. Ostatnio jednak nasza ciekawość poszła w kierunku produktu nie tak znanego wszystkim. Produkt na co dzień wykorzystywany przez profesjonalistów okazuje się być praktyczny także w biurze i szkole. Zanim jednak zdefiniujemy go, zobaczmy skąd się wywodzi. A historia jest jak zawsze przypadkowa.
Papier Communicator Basic A4 80 g, Navigator a teraz Pollux w formacie A3 - to kolejna nowość w asortymencie RAFCOM.
Branża dekoracyjna odetchnęła z ulgą. Dekorowanie wnętrz, upiększanie prezentów, tworzenie kolorowych kwiatów nigdy nie było tak proste. Wystarczy troszkę wyobraźni, "stary" produkt, który chcemy odnowić i trochę czasu.
Strona 3 z 7
Choć obecność firm w mediach społecznościowych jest dziś warunkiem koniecznym do osiągnięcia sukcesu, to badania pokazują, że w Polsce prezesi największych spółek nie palą się do takiej aktywności. Jeszcze do niedawna zaledwie 5 proc., czyli raptem co 20. prezes dużej firmy z GPW, miał aktywny profil na Twitterze. Tymczasem obecność w social mediach zdecydowanie wpływa na sprzedaż i wyniki biznesowe firmy, pozwala budować lojalność i zaangażowanie oraz wzmacnia wiarygodny wizerunek. Już sama obecność w tym kanale generuje wśród konsumentów poczucie, że mają do czynienia z firmą, za którą kryje się nie tylko logo, ale również ludzie.
Więcej…Kolejny rok za nami. Czas na podsumowania. Jaki był on dla firmy RAFCOM? Krótkie odpowiedzi udzielił nam Paweł Piórkowski, Dyrektor Zarządzający w firmie RAFCOM. Dla fanów videorozmów publikujemy także całą naszą rozmowę.
Więcej…