Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

W październiku bieżącego roku do zespołu Europapier Polska dołączył Paweł Tatala. Objął funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu działu Visual Media.

Paweł od ponad 20 lat zajmuje się wprowadzaniem produktów i marek na rynek, a także ich aktywnym rozwojem i sprzedażą. Przez ostatnie 6 lat pracował dla firmy Repograf-Grafikus S.A, gdzie m.in. wdrażał do sprzedaży nowe produkty, w tym tekstylia do druku cyfrowego w obszarze mediów wielkoformatowych.

- Bardzo się cieszę, że Paweł dołączył do zespołu mediów reklamowych. To dla nas strategiczny segment biznesu, który jest integralną częścią Europapier Polska od samego początku firmy i chcemy go dynamicznie rozwijać. Dlatego też wiedza i doświadczenie Pawła niewątpliwie pozwolą nam na jak najlepsze wykorzystanie potencjału naszej aktualnej oferty oraz wdrożenie wielu nowych produktów, które planujemy już w 2020 roku – dodaje Marek Cholewa Prezes Zarządu Europapier Polska.



Visual Media to segment biznesu Europapier Polska oferujący szeroki asortyment mediów do reklamy. Folie, papiery bilbordowe i posterowe, tkaniny banerowe, tworzywa sztuczne, systemy ekspozycji czy media do sublimacji to tylko niektóre z pozycji stale dostępnych w magazynie centralnym Europapier Polska. Firma współpracuje z czołowymi branżowymi producentami jak Orafol, oferując swoim klientom produkty najwyższej jakości na atrakcyjnych warunkach. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom Klientów, Europapier Polska otworzył salony sprzedaży w głównych miastach Polski, dzięki którym zapewnia szybki i wygodny dostęp do materiałów, a także możliwość odbioru osobistego. Rozwój Visual Media w Polsce realizowany jest w ramach strategii Grupy Europapier, która długofalowo inwestuje w tym segmencie w Austrii i całej Europie Środkowej.


 

REKLAMA

 

REKLAMA

 

 

Wybrane ogłoszenia

Kredki woskowe do różnych powierzchni
Zakreślacz FLUO'PEPS PASTEL.
Niszczarka Automatyczna P-1 (paski 7.2 mm).
Zestawy do biuraZestawy do biura
Sprzedam162,80 PLN (bez VAT)
Przepiękne zestawy w wyrazistych kolorach.
Ołówek z popularnej serii Gwiazdki w wersji metali ...
Pastelowa plastelina od JOVI.
Podręczny zestaw notesów i zakładek marki d.rect. ...
EDYCJA CHILDREN OF THE WORLD.
Urządzenia wielofunkcyjne marki United Bright, fab ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Biznes na drodze do dojrzałości cyfrowej

    Badania Coleman Parks zrealizowane na zlecenie Ricoh pokazują, że 71% spośród kadry zarządzającej w Europie i na Bliskim Wschodzie zakłada, że kierowana przez nich organizacja osiągnie cyfrową dojrzałość w ciągu najbliższych 5 lat. 

    Więcej…  
  • Jubileusz PIAP podczas Wieczoru Branżowego PIAP 2017

    Siódma edycja Wieczoru Branżowego Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych była szczególnym wydarzeniem dla Zarządu i Członków Izby. Dokładnie 16 lutego br. PIAP obchodził 10-lecie istnienia organizacji na rynku. Wieczór Branżowy PIAP stał się więc doskonałą okazją do uczczenia tego szczególnego wydarzenia.

    Więcej…