Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Kolejna nowość w ofercie firmy SADPEX.

Polecamy

Kredki Cricco to absolutny niezbędnik każdego dziecka.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

W październiku bieżącego roku do zespołu Europapier Polska dołączył Paweł Tatala. Objął funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu działu Visual Media.

Paweł od ponad 20 lat zajmuje się wprowadzaniem produktów i marek na rynek, a także ich aktywnym rozwojem i sprzedażą. Przez ostatnie 6 lat pracował dla firmy Repograf-Grafikus S.A, gdzie m.in. wdrażał do sprzedaży nowe produkty, w tym tekstylia do druku cyfrowego w obszarze mediów wielkoformatowych.

- Bardzo się cieszę, że Paweł dołączył do zespołu mediów reklamowych. To dla nas strategiczny segment biznesu, który jest integralną częścią Europapier Polska od samego początku firmy i chcemy go dynamicznie rozwijać. Dlatego też wiedza i doświadczenie Pawła niewątpliwie pozwolą nam na jak najlepsze wykorzystanie potencjału naszej aktualnej oferty oraz wdrożenie wielu nowych produktów, które planujemy już w 2020 roku – dodaje Marek Cholewa Prezes Zarządu Europapier Polska.



Visual Media to segment biznesu Europapier Polska oferujący szeroki asortyment mediów do reklamy. Folie, papiery bilbordowe i posterowe, tkaniny banerowe, tworzywa sztuczne, systemy ekspozycji czy media do sublimacji to tylko niektóre z pozycji stale dostępnych w magazynie centralnym Europapier Polska. Firma współpracuje z czołowymi branżowymi producentami jak Orafol, oferując swoim klientom produkty najwyższej jakości na atrakcyjnych warunkach. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom Klientów, Europapier Polska otworzył salony sprzedaży w głównych miastach Polski, dzięki którym zapewnia szybki i wygodny dostęp do materiałów, a także możliwość odbioru osobistego. Rozwój Visual Media w Polsce realizowany jest w ramach strategii Grupy Europapier, która długofalowo inwestuje w tym segmencie w Austrii i całej Europie Środkowej.


 

REKLAMA

 

REKLAMA

 

 

Wybrane ogłoszenia

Przepiękne ręcznie malowane torebki okolicznościow ...
Maseczka ochronna 2 warstwowa z fizeliny
Kreatywna zabawa dla każdego.
Kolejna 'gwiazda' w ofercie firmy SADPEX.
Zakreślacz FLUO'PEPS PASTEL.
Upominek dla wyjątkowej osoby.
EDYCJA CHILDREN OF THE WORLD.
Oryginalne kubki z dedykowanymi uchwytami.
Kredki Cricco to absolutny niezbędnik każdego dzie ...
NOŻYCZKI SZKOLNE 13,5 CM DISPLAY 30 SZT.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Pierwszy w historii biuletyn PIAP

    8 grudnia na rynku ukazał się pierwszy w historii bezpłatny Biuletyn Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Publikacja została wydana w nakładzie 2000 egzemplarzy i dotrze do firm z branży artykułów promocyjnych.

    Więcej…  
  • ZABAWKI – wynik kontroli inspekcji handlowej

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przed Dniem Dziecka podpowiada rodzicom, na co powinni zwrócić uwagę, wybierając prezent dla najmłodszych oraz jak mogą uniknąć nieudanych zakupów.

    Więcej…