Nie ukrywamy, że z początkiem każdego roku wypatrujemy spotkań z firmą ROZETTE. Dlaczego? Zawsze ciekawi nas, czym tym razem zaskoczy jej właścicielka - Kinga Stefańska Boszhard. W tym roku odpowiedź Was zaskoczy.
Zwykły odruch notowania, utrwalania tego, co akurat pojawiło się nam w głowie, jest kluczem do sukcesu. W momencie zapisywania możesz jeszcze nie znać celu, ale on potrafi pojawić się po jakimś czasie. Z upływem dni i przyrostem kolejnych notatek zyskujesz pokaźną bazę inspiracji i idei, które możesz potem łączyć, przerabiać, wracać do nich później. Niektóre przebłyski mogą być niepozorne, wydawać bezużyteczne, ale bieg wydarzeń może po czasie podsunąć ci bardzo ciekawy sposób ich wykorzystania lub rozwinięcia.
Już jakiś czas temu pożegnaliśmy stary 2022 rok. Generalnie ostatnie lata to czas wyzwań i różnych niesprzyjających okoliczności. Jaki on jednak był dla firmy ROZETTE, która właśnie w tak trudnych czasach wprowadza duże zmiany w swojej działalności? O tym rozmawiamy z Kingą Stefańską-Boszhard - twórczynią marki Rozette.
Nie, nie - spokojnie - kalendarz książkowy w mojej pracy to narzędzie niezbędne pod każdym względem. W tym roku jednak odkryłam produkt, do którego jakoś nigdy nie byłam przekonana. Organizer - bo o nim mowa, chyba kupił moje serce.
Strona 1 z 4
Wakacje wakacjami, ale kto z nich zbiera pamiątki i wspomnienia? My z wyjazdów urlopowych zawsze przywieziemy jakiś kamyczek, jakiś ususzony kwiat i oczywiście mnóstwo zdjęć. Jednak najważniejszy jest obraz w naszej głowie. No właśnie - jakie Wy macie wspomnienia z wakacji. Wakacji tych w Polsce.
Więcej…Choć obecność firm w mediach społecznościowych jest dziś warunkiem koniecznym do osiągnięcia sukcesu, to badania pokazują, że w Polsce prezesi największych spółek nie palą się do takiej aktywności. Jeszcze do niedawna zaledwie 5 proc., czyli raptem co 20. prezes dużej firmy z GPW, miał aktywny profil na Twitterze. Tymczasem obecność w social mediach zdecydowanie wpływa na sprzedaż i wyniki biznesowe firmy, pozwala budować lojalność i zaangażowanie oraz wzmacnia wiarygodny wizerunek. Już sama obecność w tym kanale generuje wśród konsumentów poczucie, że mają do czynienia z firmą, za którą kryje się nie tylko logo, ale również ludzie.
Więcej…