Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Rozmowy bez cenzury - branża papiernicza

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Torby ręcznie malowane - to produkt wyjątkowy, niepowtarzalny i nieszablonowy. Gdy poznamy technikę jego powstania to tym bardziej nie tylko będziemy chcieli być jego właścicielem, ale być może i projektantem. Obecnie nastała moda na handmade. Własnoręcznie przygotowujemy kartki, zaproszenia, prezenty... Czemu więc nie torby prezentowe?

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Spółka NC Koperty rozpoczęła swoją działalność w Polsce w 1992 roku. Na początku produkując koperty osiągnęła pozycję lidera w naszej branży. Dziś, po zmianach własnościowych, w jej asortymencie znajdujemy dużo szerszą ofertę. Jaką? O tym rozmawiamy z Dyrektorem Marketingu i Sprzedaży w Spółce NC Koperty, Tomaszem Kisielewskim. 

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Znacie firmę Mer-Plus? W naszej branży jest ona przede wszystkim znana z kreatywnych produktów marki JOVI. Ci jednak, którzy odwiedzają jej stoisko każdego roku podczas targów Rema Rays wiedzą, że JOVI to połowa biznesu. Druga to przede wszystkim produkcja toreb papierowych. 

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Wakacje dobiegły końca. Kto wie, co było hitem sprzedażowym tego lata? Oczywiście złote, srebrne, kolorowe metaliczne tatuaże. W naszej redakcji także było istne szaleństwo w testowaniu produktu dystrybuowanego przez firmę Rozette. O pomysłach na nową ofertę rozmawiamy z Kingą Stefańską-Boszhard, właścicielką firmy.

Wybrane ogłoszenia

EDYCJA CHILDREN OF THE WORLD.
Przyłbica CRESCOPrzyłbica CRESCO
Sprzedam6,50 PLN (brutto)
Produkt wyprodukowany w Polsce.
100 chusteczek w wygodnym opakowaniu.
Pióro + długopis MASTER SOFT w opakowaniu ES
Przepiękna seria artykułów szkolnych.
Ręcznie malowane torebki.
Produkt wielokrotnego użytku.
Kredki Cricco to absolutny niezbędnik każdego dzie ...
najwyższej jakości dziurkacz biurowy do użytku pro ...
Praca w centrum Wrocławia
ŚCIERECZKI NAWILŻONE DO PLASTIKU [100SZT]

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • 81,25% marketerów uważa upominki za atrakcyjny nośnik reklamy

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych zakończyła III etap badania „Postrzegania upominków reklamowych, jako nośnika reklamy.” Pierwsze badanie przeprowadzone przez PIAP miało miejsce w 2010 roku, kolejne na przełomie 2012/2013 roku, obecnie PIAP prezentuje wyniki III etapu badania. Głównym celem badania PIAP jest dostarczenie  informacji na temat postrzegania artykułów promocyjnych. Analizując wyniki  wszystkich trzech etapów badania PIAP można zauważyć pewną tendencję respondentów, stanowiącą optymistyczną prognozę dla branży artykułów promocyjnych.

    Więcej…  
  • Zaplanuj każdy kolejny dzień...

    Najważniejszy w życiu jest dobry plan. Jeśli go nie mamy, działamy trochę po omacku. Nowy rok zawsze sprzyja nowym postanowieniom i przedsięwzięciom, które mamy podjąć. My ostatnio odkryliśmy narzędzie, które świetnie może nam w tym pomóc. Ni to kalendarz, ni to planer...Nam przypadł do gustu.

    Więcej…