Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Na każdą okazję.

Polecamy

Dla pasjonatów pięknych widoków.

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Lubię branżowe historie. Szczególnie te tworzone dzięki pasji. Zawsze z wielką ciekawością rozmawiam z osobami z branży, o tym, jak powstawały ich firmy. Jedna z takich rozmów uwieczniona została poniżej. Paweł Rebzda, nasz rozmówca, to właściciel firmy Avanti.

 

  • Pawle, co zainspirowało Cię do otworzenia własnej firmy?

Paweł Rebzda: Inspiracją do założenia firmy była chęć wprowadzenia na nasz rynek innowacyjnych produktów, które różniły by się grafiką, stylizacją i funkcjonalnością od już istniejących. Istotną sprawą, była również chęć stworzenia firmy innej niż wszystkie, takiej, w której wszyscy mówią sobie na TY, i gdzie pracownicy przychodzą do pracy z uśmiechem na twarzy. Firma Avanti to przede wszystkim ludzie,  o tym pod żadnym pozorem nie należy zapominać.

  • Od czego zaczynałeś swoją działalność na rynku?

Zaczynaliśmy jak zapewne wiele firm, od garażu i dwóch busów, którymi wraz z kolegą przemierzaliśmy całą Polskę. Byliśmy grafikami, handlowcami, księgowymi i magazynierami, ale dzięki temu doświadczeniu znam tą firmę od podszewki i mało co może mnie w niej zaskoczyć.

  • Zawsze chciałam zadać Ci to pytanie - skąd pomysł na nazwę firmy?

Avanti oczywiście pochodzi od włoskiego słowa naprzód, co jasno określało kierunek naszej działalności. Inaczej mówiąc - staramy się iść do przodu, wprowadzać nowe wzory i technologie, a także zatrudniać fachowców, z którymi wspólnie tworzymy markę.

  • Za nami "dziwny" bo pandemiczny rok. Jak minął on Wam?

Okres pandemii to oczywiście trudny czas dla wszystkich, czas, który przede wszystkim weryfikuje ludzkie charaktery i postawy. Udało nam się go przetrwać, dzięki naszym strategicznym działaniom, ale także dzięki pracownikom, którzy w tych trudnych chwilach byli z firmą. Okres pandemii to czas wielu niewiadomych, spraw,  na które nie do końca możemy mieć wpływ. Jesteśmy jednak tu silniejsi o doświadczenia i dumni z tego, że udało się dalej prowadzić i rozwijać firmę.

  • W tym roku poszerzyliście ofertę o kilka nowości. Jakie produkty szczególnie przypadły klientom do gustu?

Jeśli chodzi o nowości, to oczywiście trzeba tu wspomnieć o kalendarzach ekologicznych, drukowanych na specjalnych papierach, oraz unikalną technologią, tak aby dbać o nasze środowisko. Z pozostałych nowości, które przypadły do gustów naszych klientów, warto by wymienić serię karnetów grających, a także specjalne torby prezentowe w technologii 3D.

  • Jakie macie plany na przyszły rok?

Jeśli chodzi o plany na przyszły rok, to zdecydowanie obok nowości wydawniczych planujemy inwestycję w nową siedzibę firmy, a także inwestycje w nowoczesne maszyny poligraficzne i introligatorskie do naszej drukarni. Chcemy także zainwestować w kapitał ludzki, pozyskać nowych kreatywnych pracowników, a tych którzy już z nami są motywować do dalszych szkoleń i podnoszenia kwalifikacji. Pragniemy także odwiedzić naszych partnerów szczególnie w Chinach i Niemczech, aby wspólnie szukać nowości i inspiracji. A to wszystko oczywiście po to, by nasze  produkty cieszyły finalnych klientów.

  • Pawle, w przyszłym roku macie jubileusz 20 - lecia firmy. Ja już dziś życzę Wam dalszego rozwoju i realizacji wszystkich planów.

Rzeczywiście minie 20 lat naszej działalności. Dziękuję i także życzę dalszej twórczości w scannerze :)

 

Rozmawiała Daria M.Costera

Wybrane ogłoszenia

Flamastry artystyczne Alpino - 30 kolorów
Płyny do czyszczenia sprzętu elektronicznego.
Wesołe, miłosne o wersja "zrobione".
Cienkopis do szkiców, pisania i kreślenia
Na każdą okazję.
Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Elegancko kieszonkowy kalendarz.
Do szybkiego i efektywnego usuwania kurzu oraz inn ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Amex Wyłącznym dystrybutorem Faber-Castell

    Krakowska firma Amex - z 30-letnim doświadczeniem w branży PBS - w połowie czerwca przejęła całkowitą dystrybucję produktów marki Faber-Castell. Zgodnie z informacją, która ukazała się na stronie firmy, AMEX został wyłącznym dystrybutorem marki FABER-CASTELL w Polsce.

    Więcej…  
  • Myśl ekologicznie- nie wyrzucaj zużytych tuszów i tonerów

    Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z zagrożeń jake niesie ze sobą wyrzucanie zużytych tuszów i tonerów do zwykłego kosza na śmieci. Tymczasem zużyte wkłady, a ściślej, ich obudowy zrobione są z sztucznych tworzyw, a więc proces ich rozkładu zajmuje kilkaset lat!

    Więcej…