Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Kolejna 'gwiazda' w ofercie firmy SADPEX.

Polecamy

Kredki Colorpeps Monster trójkątne 24 kol MAPED

Subskrypcja



W listopadzie br. Stora Enso oficjalnie otworzyła Centrum Innowacji dla branży opakowań, zlokalizowane przy jej siedzibie głównej w Helsinkach. Ma ono być miejscem prowadzenia prac badawczo-rozwojowych i tworzenia innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie opakowań, przy udziale pracowników firmy, jej udziałowców oraz klientów. W skład centrum wchodzą m.in.: ośrodek projektowania opakowań, a także przestrzenie prezentacyjne wyposażone w zaawansowane technologie – dotykową oraz umożliwiającą wirtualną wędrówkę po miejscach (przede wszystkim sklepach), do których trafiają opakowania. 

Centrum Innowacji powstało przede wszystkim z myślą o klientach Stora Enso – przedstawicielach firm produkujących i przetwarzających opakowania, właścicielach marek oraz sieciach handlowych, które zajmują się ich dystrybucją. Nadrzędnym celem, jaki przyświecał firmie przy uruchamianiu ośrodka, było zaoferowanie odbiorcom wartości dodanej poprzez możliwość tworzenia opakowań, które będą stymulować sprzedaż, a zarazem redukować negatywny wpływ na środowisko naturalne i koszty produkcji.

„Dzięki uruchomieniu Centrum Innowacji zyskaliśmy narzędzie do unikalnego kontaktu z naszymi klientami, pozwalające na wspólne projektowanie przyszłościowych rozwiązań opakowaniowych – mówi Karl-Henrik Sundström, CEO firmy Stora Enso. – Polityka zrównoważonego rozwoju to podstawa naszej filozofii biznesu, więc tworząc nowe projekty opakowań z założenia będziemy kładli bardzo duży nacisk na zastosowanie w nich surowców odnawialnych”.

Poza wspieraniem działań w zakresie projektowania i prac badawczo-rozwojowych, centrum będzie służyć jako ośrodek prezentacyjny dla nowych produktów, ich prototypów oraz projektów związanych z innowacyjnymi opakowaniami. Ma ono również stanowić swego rodzaju inkubator przedsiębiorczości, usprawniający współpracę Stora Enso z klientami, udziałowcami firmy oraz twórcami nowych przedsięwzięć biznesowych. Wszystko po to, by systematycznie wprowadzać na rynek nowe koncepcje opakowań i kreować trendy w ich wzornictwie. 


Wybrane ogłoszenia

Monsterowe temperówki.
Ręcznie malowane torebki okolicznościowe.
Idealny prezent dla kolekcjonerów.
Maseczki z indywidualnymi nadrukami typu logo, zdj ...
Przyłbica CRESCOPrzyłbica CRESCO
Sprzedam6,50 PLN (brutto)
Produkt wyprodukowany w Polsce.
OBROTOWA GUMKA SZKOLNA ZENOA MAPED
Podręczny zestaw notesów i zakładek marki d.rect. ...
Pastelowa plastelina od JOVI.
Kreatywna zabawa dla każdego.
Książki do zabawy Moja Magiczna garderoba.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Rola gadżetów w budowaniu wizerunku firmy

    Budowanie wizerunku firmy polega na umiejętnym prowadzeniu biznesu zgodnie z założoną koncepcją przedsiębiorstwa, która pozwala ukształtować szereg pozytywnych skojarzeń w świadomości jej odbiorców oraz zbudować długotrwałe relacje z klientami i partnerami biznesowymi. Jaką rolę odgrywają gadżety w budowaniu wizerunku firmy?

    Więcej…  
  • To dla nas drugi rok działalności pod logiem FSC

    2019 rok to dla firmy Allper drugi rok działalności z wdrożonym i certyfikowanym systemem FSC CoC. - Ideologia normy FSC jest dla nas wspaniałym uzupełnieniem sposobu działania i funkcjonowania Allper w aspekcie środowiskowym. - mówi nam w rozmowie Dorota Kromołowska, Pełnomocnik ds. ISO & Manager działu zamówień publicznych.

    Więcej…