Powiedzenie, że skuteczna reklama jest dźwignią handlu przestała być postrzegana przez firmy jako ogólnik lansowany przez agencje reklamowe. Przekonało się o tym wielu startujących na rynku ze swoimi produktami. Jakiego typu forma promocji może być najbardziej przyjazna klientom?
Torby papierowe ti produkt wykorzystywany do promowania produktów oraz samej firmy i jej marek. Na opakowaniu jest nadruk graficzny z logo i sloganem reklamowym, co kreuje określony wizerunek danego przedsiębiorstwa. Ponadto torby papierowe są praktyczne i eleganckie, więc gadżet doskonale się prezentuje w każdych okolicznościach. Poza tym można je wykorzystywać wielokrotnie, bo często wykonywane są z dobrej jakości papieru. Ponadto każda zlecająca produkcję takich toreb firma ma możliwość zamawiania konkretnych opakowań również niestandardowych wymiarów.
Na rynku papieru obecnie nie dzieje się dobrze. Na szczęście są firmy, które dbają o swoich klientów i robią wszystko, aby dostarczyć na czas potrzebne produkty.
Kingę Stefańską-Boszhard znam od lat. Gdy się spotkałyśmy pierwszy raz paręnaście lat temu, muszę przyznać, że była jednym z wielu producentów artykułów papierniczych. A owszem torebki okolicznościowe, które były w ofercie firmy ROZETTE zawsze wyróżniały się na rynku, jednak muszę przyznać, że dopiero parę lat później na każdych targach to przy jej stoisku zatrzymuję się na dłużej.
Polacy coraz chętniej kupują w sklepach internetowych. Serwis Ceneo.pl przeanalizował ponad 3 mln ankiet, które Polacy wypełnili w ostatnim roku po zrealizowanych zakupach w ramach konsumenckiego Programu Zaufanych Opinii. Dane pokazują, że w internecie kupujemy najwięcej pomiędzy 1. i 10. dniem każdego miesiąca ? co zbiega się z wypłatą pensji. W ostatnim roku polscy konsumenci mocno ograniczyli też zakupy online w weekendy, co może wiązać się z niedzielnym zakazem handlu. Dane Ceneo wskazują, że 95 proc. klientów jest usatysfakcjonowanych zakupami w sklepach internetowych, a przy wyborze sprzedawcy kierujemy się ? obok niskiej ceny ? głównie wiarygodnością.
Więcej…W tym roku minęło dokładnie 25 lat działalności firmy Resgraph. Pod przewodnictwem Macieja Dziurgota, znanego w branży przedsiębiorcy będącego zarazem pasjonatem sportów walki, rzeszowska firma od 1991 roku podbija rynek papierniczo-biurowo-szkolny.
Więcej…