Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Papier

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Powiedzenie, że skuteczna reklama jest dźwignią handlu przestała być postrzegana przez firmy jako ogólnik lansowany przez agencje reklamowe. Przekonało się o tym wielu startujących na rynku ze swoimi produktami. Jakiego typu forma promocji może być najbardziej przyjazna klientom?

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Torby papierowe ti produkt wykorzystywany do promowania produktów oraz samej firmy i jej marek. Na opakowaniu jest nadruk graficzny z logo i sloganem reklamowym, co kreuje określony wizerunek danego przedsiębiorstwa. Ponadto torby papierowe są praktyczne i eleganckie, więc gadżet doskonale się prezentuje w każdych okolicznościach. Poza tym można je wykorzystywać wielokrotnie, bo często wykonywane są z dobrej jakości papieru. Ponadto każda zlecająca produkcję takich toreb firma ma możliwość zamawiania konkretnych opakowań również niestandardowych wymiarów.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

 Na rynku papieru obecnie nie dzieje się dobrze. Na szczęście są firmy, które dbają o swoich klientów i robią  wszystko, aby dostarczyć na czas potrzebne produkty.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Kingę Stefańską-Boszhard znam od lat. Gdy się spotkałyśmy pierwszy raz paręnaście lat temu, muszę przyznać, że była jednym z wielu producentów artykułów papierniczych. A owszem torebki okolicznościowe, które były w ofercie firmy ROZETTE zawsze wyróżniały się na rynku, jednak muszę przyznać, że dopiero parę lat później na każdych targach to przy jej stoisku zatrzymuję się na dłużej.

Podkategorie


Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Zakupy online robimy w pracy. Szczególnie pomiędzy 1. a 10. dniem miesiąca

    Polacy coraz chętniej kupują w sklepach internetowych. Serwis Ceneo.pl przeanalizował ponad 3 mln ankiet, które Polacy wypełnili w ostatnim roku po zrealizowanych zakupach w ramach konsumenckiego Programu Zaufanych Opinii. Dane pokazują, że w internecie kupujemy najwięcej pomiędzy 1. i 10. dniem każdego miesiąca ? co zbiega się z wypłatą pensji. W ostatnim roku polscy konsumenci mocno ograniczyli też zakupy online w weekendy, co może wiązać się z niedzielnym zakazem handlu. Dane Ceneo wskazują, że 95 proc. klientów jest usatysfakcjonowanych zakupami w sklepach internetowych, a przy wyborze sprzedawcy kierujemy się ? obok niskiej ceny ? głównie wiarygodnością.

    Więcej…  
  • Marka produktów papierniczych RES uhonorowana tytułem ?Nasze Dobre Podkarpackie?

    W tym roku minęło dokładnie 25 lat działalności firmy Resgraph. Pod przewodnictwem Macieja Dziurgota, znanego w branży przedsiębiorcy będącego zarazem pasjonatem sportów walki, rzeszowska firma od 1991 roku podbija rynek papierniczo-biurowo-szkolny.

    Więcej…