Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Marker suchościeralny CRESCO

Rekomendujemy Dodaj do ulubionych
Kontakt SAdpEX Sp.J.
ul. Podmiejska 5
41-940 Piekary Śląskie
tel./fax: +48 (32) 381 26 70
e-mail: sadpex@sadpex.com.pl
biuro@sadpex.com.pl
www.sadpex.com.pl
Dodane 3 msc. i 13 godz. temu

Opis

Marker do białych tablic lub powierzchni szklanych.

Kolory wyraźne, nasycone, niepozostawiające śladów po wytarciu.

Rodzaj końcówki – okrągła, pędzelkowa.

Kolory - czarny, niebieski, zielony, czerwony.

Opakowanie rodzaj - etui foliowe.

Opakowanie zbiorcze – 12 szt w op. (szt) 

W katalogu dostępnym na stronie: http://www.sadpex.com.pl/Katalog_SAdpEX_2020_Int.pdf zaprezentowana jest pełna oferta. Jak zapewnia producent marki CRESCO w najbliższym czasie jeszcze bardziej powiększy swoje portfolio.

W filmie poniżej prezentujemy część nowości, które dedykowane są w sezonie szkolnym 2020/2021.

Informacje dodatkowe

Zalety/ atuty Kolory wyraźne, nasycone, niepozostawiające śladów po wytarciu.

Lokalizacja

Piekary Śląskie, Polska, Europa
Podmiejska 5 , 41-940

Video

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 648
Wyświetlony: 370
Wygasa: 1 miesiąc i 1 tydzień od teraz

Komentarze

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Rafcom rozdaje prezenty!

    23 listopada ruszyła kolejna słodka kampania firmy Rafcom. Do każdego zakupu powyżej 600 zł klient otrzymuje duże, pełne pudło wafelków marki Prince Polo. Jak informuje Paweł Piórkowski, Dyrektor Zarządzający firmy Rafcom - od jakiegoś czasu staramy się ‘’osładzać’’ współpracę z naszymi klientami, słodkie wafelki są tego doskonałym przykładem. 10 lat na rynku obliguje nas do wprowadzania różnego typu akcji promocyjnych – dodaje Paweł Piórkowski.

    Więcej…  
  • Ministerstwo Finansów po raz kolejny negatywnie rozpatrzyło postulaty Izby!

    PIAP wraz Kancelarią TAX-LEX w styczniu 2020 roku w swoim piśmie zarekomendował Ministerstwu Finansów zmiany, dotyczące między innymi zniesienia obowiązku prowadzenia ewidencji upominków reklamowych. Ministerstwo odniosło się do przedstawionych rozwiązań, niestety odpowiedź była negatywna. Swoją decyzję MF argumentuje m.in. zbyt dużymi kosztami dla budżetu Państwa, ryzykiem powstania „dziur w prawie” wykorzystywanych przez przedsiębiorców oraz obecną sytuacją związaną z pandemią COVID-19.

    Więcej…