Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Redakcja - Ogłoszenia


Losowo wybrane artykuły branżowe

  • tesa? zmienia się dla klientów

    Każda marka ma w swojej ofercie gamę klasycznych, flagowych produktów, które są powszechnie znane i przez pryzmat których definiuje się jej tożsamość. W przypadku firmy tesa?, jednym z takich flagowych produktów jest niewątpliwie taśma klejąca tesafilm?.

    Więcej…  
  • Klient końcowy vs upominki reklamowe - wyniki V edycji badania PIAP

    Upominki reklamowe dogoniły Internet, jakość jest silnym kryterium wyboru materiałów promocyjnych a aż 91,43% badanych wykorzystuje upominki do kształtowania pozytywnego wizerunku swoich marek ? to najważniejsze wniosku z badania postrzegania artykułów reklamowych przez klienta końcowego, przeprowadzonego w tym roku po raz piąty przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych.

    Więcej…