Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Faber-Castell chce wspierać artystów w każdym wieku w rozwijaniu umiejętności twórczych i wyrażaniu indywidualnej osobowości podczas rysowania. Aby wzmocnić samoświadomość i tożsamość dzieci, ważne jest, aby mogły one realistycznie przedstawiać siebie i swój indywidualny odcień skóry na rysunkach. Nowe kreatywne narzędzie może im w tym pomóc: zestaw kredek Children of the world” jest skierowany do dzieci w najważniejszej fazie ich rozwoju, kiedy to odkrywają siebie. W ten sposób Faber-Castell wspiera rodziców i nauczycieli w ich pracy edukacyjnej, ponieważ w zabawny sposób uczą tożsamości i poczucia własnej wartości, wspierają rozwój osobisty dzieci, a także wspierają ich kreatywność.

 

Opracowane przez ekspertów od makijażu: kolorowe kredki w sześciu odcieniach skóry

Każdy zestaw kredek „Children of the world” zawiera trzy dodatkowe dwustronne kredki z sześcioma odcieniami skóry. Opracowując zestawy Faber-Castell wykorzystał know-how własnego działu kosmetyków: kredki są oparte na prawdziwych odcieniach podkładów do makijażu i mają wyjątkowo miękką teksturę. W rezultacie kolory można łatwo mieszać, co pozwala małym artystom przedstawić ogromną różnorodność odcieni skóry. Aby upewnić się, że najmłodsi są dobrze przygotowani do rozpoczęcia swojej twórczej przygody, każdy zestaw „Children of the world” zawiera nie tylko sześć odcieni karnacji, ale także klasyczne kredki trójkątne lub te z serii Colour Grip, w pudełkach 10-24 kolory. Kredki zapewniają pewny, komfortowy chwyt nie męczący dłoni podczas pisania i rysowania, ponieważ ich ergonomiczny trójkątny kształt od samego początku gwarantuje wygodę trzymania. Dzięki specjalnemu procesowi klejenia wkładu kredki są wyjątkowo odporne na pękanie i – dla jeszcze większego blasku na stronie –  zawierają intensywnie żywe pigmenty.

 


 Znalezione obrazy dla zapytania: kredki children of the world


Szerzenie radości: współpraca z organizacją Red Pencil

Z każdym sprzedanym zestawem „Children of the world”, Faber-Castell wspiera misję humanitarną Red Pencil – organizację charytatywną, która pomaga dzieciom w obszarach objętych konfliktami radzić sobie z ich traumatycznymi doświadczeniami poprzez terapię rysunkową. Organizacja Red Pencil powstała w Singapurze w 2004 r. po katastrofie tsunami na Oceanie Indyjskim, która pochłonęła ponad 230 tysięcy ofiar. W ciągu ostatnich 20 lat organizacja stale się rozwijała, uruchamiając i ułatwiając projekty pomocy na całym świecie. Dowiedz się więcej na: https://redpencil.org

 

Uosobienie tradycji firmy: karta społeczna Faber-Castell

Faber-Castell jest światową marką z długą historią i tradycją. Jej założycielami i właścicielami są członkowie rodziny o głęboko zakorzenionej kulturze wartości, dlatego równość i różnorodność kulturowa są dla nich rzeczą oczywistą. Wartości te są także ucieleśnione przez społeczność korporacyjną: karta społeczna Faber-Castell ma zastosowanie do wszystkich międzynarodowych biur firmy od marca 2000 r. Jej zasady obejmują wyraźny zakaz wszelkiej dyskryminacji oraz równe traktowanie bez względu na kolor skóry, płeć, religię, rasę lub narodowość. Niezależny komitet regularnie monitoruje stosowanie się do tych zasad.

Faber-Castell chce wspierać artystów w każdym wieku w rozwijaniu umiejętności twórczych i wyrażaniu indywidualnej osobowości podczas rysowania. Aby wzmocnić samoświadomość i tożsamość dzieci, ważne jest, aby mogły one realistycznie przedstawiać siebie i swój indywidualny odcień skóry na rysunkach. Nowe kreatywne narzędzie może im w tym pomóc: zestaw kredek Children of the world” jest skierowany do dzieci w najważniejszej fazie ich rozwoju, kiedy to odkrywają siebie. W ten sposób Faber-Castell wspiera rodziców i nauczycieli w ich pracy edukacyjnej, ponieważ w zabawny sposób uczą tożsamości i poczucia własnej wartości, wspierają rozwój osobisty dzieci, a także wspierają ich kreatywność.

 

Opracowane przez ekspertów od makijażu: kolorowe kredki w sześciu odcieniach skóry

Każdy zestaw kredek „Children of the world” zawiera trzy dodatkowe dwustronne kredki z sześcioma odcieniami skóry. Opracowując zestawy Faber-Castell wykorzystał know-how własnego działu kosmetyków: kredki są oparte na prawdziwych odcieniach podkładów do makijażu i mają wyjątkowo miękką teksturę. W rezultacie kolory można łatwo mieszać, co pozwala małym artystom przedstawić ogromną różnorodność odcieni skóry. Aby upewnić się, że najmłodsi są dobrze przygotowani do rozpoczęcia swojej twórczej przygody, każdy zestaw „Children of the world” zawiera nie tylko sześć odcieni karnacji, ale także klasyczne kredki trójkątne lub te z serii Colour Grip, w pudełkach 10-24 kolory. Kredki zapewniają pewny, komfortowy chwyt nie męczący dłoni podczas pisania i rysowania, ponieważ ich ergonomiczny trójkątny kształt od samego początku gwarantuje wygodę trzymania. Dzięki specjalnemu procesowi klejenia wkładu kredki są wyjątkowo odporne na pękanie i – dla jeszcze większego blasku na stronie –  zawierają intensywnie żywe pigmenty.

 


 Znalezione obrazy dla zapytania: kredki children of the world


Szerzenie radości: współpraca z organizacją Red Pencil

Z każdym sprzedanym zestawem „Children of the world”, Faber-Castell wspiera misję humanitarną Red Pencil – organizację charytatywną, która pomaga dzieciom w obszarach objętych konfliktami radzić sobie z ich traumatycznymi doświadczeniami poprzez terapię rysunkową. Organizacja Red Pencil powstała w Singapurze w 2004 r. po katastrofie tsunami na Oceanie Indyjskim, która pochłonęła ponad 230 tysięcy ofiar. W ciągu ostatnich 20 lat organizacja stale się rozwijała, uruchamiając i ułatwiając projekty pomocy na całym świecie. Dowiedz się więcej na: https://redpencil.org

 

Uosobienie tradycji firmy: karta społeczna Faber-Castell

Faber-Castell jest światową marką z długą historią i tradycją. Jej założycielami i właścicielami są członkowie rodziny o głęboko zakorzenionej kulturze wartości, dlatego równość i różnorodność kulturowa są dla nich rzeczą oczywistą. Wartości te są także ucieleśnione przez społeczność korporacyjną: karta społeczna Faber-Castell ma zastosowanie do wszystkich międzynarodowych biur firmy od marca 2000 r. Jej zasady obejmują wyraźny zakaz wszelkiej dyskryminacji oraz równe traktowanie bez względu na kolor skóry, płeć, religię, rasę lub narodowość. Niezależny komitet regularnie monitoruje stosowanie się do tych zasad.

Zobacz listę sklepów, w których możesz kupić kredki Faber-Castell:

Sprawdź je na stronie: 

https://amexgroup.pl/mapa-sklepow/


 

Wybrane ogłoszenia

Przepiękne ręcznie malowane torebki okolicznościow ...
Ołówek z popularnej serii Gwiazdki w wersji metali ...
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Kawa wygodnych opakowaniach o pojemności 250g
Pastelowa plastelina od JOVI.
EDYCJA CHILDREN OF THE WORLD.
Firma Gross Wazia z siedzibą w Łodzi szuka pracown ...
Urządzenia wielofunkcyjne marki United Bright, fab ...
Monsterowe temperówki.
Urządzenia wielofunkcyjne marki United Bright, fab ...
Kredki woskowe do różnych powierzchni

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Kto nie mierzy wysoko, nigdy nie będzie mógł wygrywać.

    Właśnie mijają dwa miesiące od rozpoczęcia procesu restrukturyzacyjnego w firmie Action. Otwarcie tego postępowania okazało się nie tylko koniecznością, aby bronić polskiego biznesu w obliczu krzywdzących decyzji skarbówki, ale i szansą na dużo szybsze zmiany. Bo dzięki sanacji (jeden z rodzajów restrukturyzacji) firma ma możliwość w krótkim czasie zrewolucjonizować swoją działalność, zmodyfikować strategię i pozamykać nierentowne projekty.

    Więcej…  
  • Na RemaDays ponad 800 wystawców!

    Szukasz najświeższych pomysłów rynku reklamy i poligrafii? Przyjdź na Targi RemaDays 2018 i daj się zainspirować ponad 800 wystawcom! Mamy zarejestrowanych 25% zwiedzających z zagranicy, 35% nowych zwiedzających oraz 57%, których nie było w ubiegłym roku!

    Więcej…