Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

"Wow" - tak wygląda pierwsza reakcja osób, które po raz pierwszy widzą torebki, plecaki, saszetki dystrybuowane przez firmę Sztuka Rodzinna. Jakby wyjęte z kreskówek obrazki wrzucone do naszego rzeczywistego świata podbijają serca Polaków. Na świecie dostępne już od kilku lat, teraz znajdują swych wielbicieli także w Polsce.

O zupełnie nowej, oryginalnej ofercie rozmawiamy z właścicielem firmy Sztuka Rodzinna - Narcyzem Kamińskim.

scann.R: Narcyz – Wasze torby 2D zachwycają! Gdzie je wynalazłeś?

Narcyz Kamiński: Dziękuję! Muszę się przyznać, że pomysł podsunął mi mój pracownik. To za jego udziałem zaczęliśmy nad nim spokojnie pracować i przygotowywać do wejścia na polski rynek. Zawsze zależy nam na tym aby pomysł był świeży i rzeczywiście nowy. Musisz przyznać, że torby robią duże wrażenie i taki był nasz cel.

Do kogo kierujesz swoją najnowszą ofertę?

Torby podobają się wszystkim. Pierwsza seria jest przekrojowa, ale myślę, że w większości przypadków to Panie będą głównym odbiorcą naszych toreb Narcissus 2D. To, co nas pozytywnie zaskoczyło to przedział wiekowy. Torbami zainteresowane są wszystkie Panie - i te młodsze i starsze. Druga seria produktów, która będzie miała swoją premierę na jesień będzie bardziej skierowana także dla osób dojrzalszych wiekowo.

Torby wyjęte prosto z kreskówek – wszyscy pytają gdzie już dziś można je kupić?

Dystrybucja zaczęła się zaraz po targach branżowych i miejsc oferujących nasze torby przybywa. Jako pierwsze dystrybucję zaczęły hurtownie księgarskie jak: Ateneum, Azymut, Wikr i Super Siódemka. Nasze torby Narcissus 2D ładnie się prezentują na wystawie sklepowej i to szczególnie przyciąga klientów. Dlatego rekomenduję właśnie witryny sklepowe do ich eksponowania. Po drugie jest to łatwy produkt do sprzedaży przez internet. I w tym miejscu najszybciej i najłatwiej można nas znaleźć.

Już dziś zapraszam na nasz facebook: Narcissus.pl lub Torby 2D – Hit modowy 2016 gdzie na bieżąco prezentujemy nasze nowości oraz pokazujemy jak w praktyce sprawdzają się nasze produkty. Co istotne, nowym kierunkiem naszego działania jest branża modowa. Chcielibyśmy tam zaistnieć z naszymi torbami 2D jako ciekawa oferta dla modnych, nowoczesnych i odważnych klientów.

Wraz z promocją nowego asortymentu na Waszym fanpage'u ruszył konkurs fotograficzny dla Waszych klientów i użytkowników toreb 2D – na czym on polega?

Aby wziąć udział w konkursie należy podesłać do nas zdjęcie z torbą 2D. Inscenizacja dowolna. Najważniejsze, aby zdjęcie pokazywało nasz produkt podczas praktycznego użycia. Co miesiąc wśród osób, które nadesłały fotografie wybierzemy jedną, którą nagrodzimy wybraną przez siebie torbą z naszej oferty. 

 

Narcyzie dla niedowiarków – torby 2D wcale nie są płaskie - czy na przykład plecaki mają standardową pojemność?

Oczywiście, nasze torby dają efekt 2D ale są pojemne. Jak mówiłem pomysł wychodzi poza ramy branży szkolnej i sama pojemność plecaka nie jest sprawą najważniejszą. Plecak ma mieć swój look! Młodzież w szkole też już nie nosi w plecaku tyle co kiedyś, a miejsce na tablet, laptop i kilka zeszytów na pewno się znajdzie

Jakie są przedziały cenowe Waszych produktów?

Myślę, że ceny mieszczą się w średniej akceptowalności, ale to oceni wkrótce sam klient. Chciałbym by cena umożliwiała zarobić wszystkich sprzedającym, a przede wszystkim sklepom. Od dawna moim celem jest to, by sklepy sprzedawały nasz towar z dobrą marżą bo tylko w ten sposób rynek będzie się rozwijał.

Czy każdy sklep i hurtownia mogą się do Was zgłosić aby je dystrybuować, czy macie swoje upatrzone miejsca sprzedaży?

Każdy entuzjasta naszego pomysłu jest mile widziany. Wszyscy, którzy współpracują z nami wiedzą, że jesteśmy otwarci na wszelkie pomysły i sugestie. Obecnie w realizacji naszych planów wykraczamy poza branżę szkolną i wkraczamy w cudowny świat mody!

Dziękuję za rozmowę.

Rozmawiała Daria M. Kostera


 

 

 

Wybrane ogłoszenia

Nowa oferta marki JOVI
Teczka wolnostojąca z 13 przegródkami.
Ręcznie malowane torebki.
Flamastry artystyczne Alpino - 30 kolorów
Farby pakowane po 500 ml.
Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.
Idealne dla najmłodszych
Wesołe, miłosne o wersja "zrobione".
Tierra Group poszukuje handlowca!
Piękne różowe klipy z wyciętym serduszkiem.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Tajemnice UniMax'a

    Długopis jaki jest każdy widzi. Dla laików to tylko narzędzie pozostawiania śladów na papierze, dla koneserów i znawców to przyrząd, bez którego nie wyobrażamy sobie życia. Można by pomyśleć, że w tej kwestii wszystko już zostało wymyślone, a jednak tak nie jest. 

    Więcej…  
  • Nowe stanowiska, nowe kompetencje

    W ostatnim czasie powstało wiele raportów i analiz, które starają się przewidzieć jak dynamicznie będzie ewoluował rynek pracy w odpowiedzi na rozwój sztucznej inteligencji (z ang. Artificial Intelligence, AI). Światowe Forum Ekonomiczne, Gartner, McKinsey - wszyscy próbują oszacować skalę i oswoić nas z nieuchronną zmianą. Kolejne liczby powodują dużo szumu i mieszane nastroje wokół AI. Ale czy faktycznie jest się czym przejmować i jak te procesy postrzegają specjaliści rozwijający sztuczną inteligencję?

    Więcej…