Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Rozmowy bez cenzury - branża szkolna

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Pomimo tego, że w tym roku prawdopodobnie sezonu targów szkolnych nie będzie my razem z branżą nie poddajemy się. Wirtualne targi, wirtualne prezentacje dostosowane do potrzeb naszych czytelników właśnie się tworzą.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Przeciwdziałanie postępującym zmianom klimatycznym to nie tylko obszar zainteresowania rządów i biznesu, lecz również konsumentów. Dlatego też edukacja ekologiczna prowadzona już od najmłodszych lat może zaprocentować w przyszłości zmianą nawyków i tym samym ograniczeniem emisji. Dużą rolę w walce o czystsze powietrze odgrywa ciepłownictwo. Startujący właśnie program edukacyjny zainicjowany przez spółkę PGE Energia Ciepła ma pomóc uczniom szkół podstawowych zrozumieć, w jaki sposób powstaje ciepło, skąd bierze się energia elektryczna i jaki mają wpływ na klimat i ochronę środowiska. Szkoły mogą zgłaszać się do 8 października.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Tworzenie nie ma granic! Farbowana, warzywna masa do modelowania przeznaczona dla dzieci powyżej 3 roku życia to plastelina. Niewiele waży i ma dużą objętość i plastyczność oraz twardą konsystencję. I to o niej dziś rozmawiamy z przedstawicielkami marki JOVI.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Rozpoczynamy cykl vlogów poświęconych marce JOVI. Wraz z Agnieszką Sowińską - główną zarządzającą - rozmawiać będziemy o grupach produktów dedykowanym dzieciom. W pierwszym odcinku tematem przewodnim są kredki świecowe. 

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Niedługo mija miesiąc od targów szkolnych organizowanych przez hurtownię ABRO. W dobie koronawirusa takie przedsięwzięcia to rzadkość, tym bardziej dziękujemy właścicielom firmy za zaproszenie. Odziani w maski, zaopatrzeni w środki dezynfekujące spotkaliśmy się z największymi firmami z branży. Oczywiście nie omieszkaliśmy porozmawiać z samą "górą". Tym razem naszym rozmówcą był Marek Roguski.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Ponad 37 proc. rodziców wykorzystuje końcówkę sierpnia, by skompletować potrzebne przybory szkolne dla dziecka – wynika z Barometru Providenta. Tylko niecałe 5 proc. zostawia te zakupy na ostatni dzień wakacji. Na wyprawkę dla jednego ucznia w tym roku rodzice zamierzają wydać średnio 330 zł. Najbardziej kosztochłonną pozycję w szkolnym budżecie stanowią podręczniki, sprzęt elektroniczny do nauki oraz nowe ubrania.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Po wakacjach dzieci znów rozpoczną naukę. Nawet jeśli z powodu epidemii przez jakiś czas odbywałaby się ona zdalnie, wiąże się to z zakupami podręczników, przyborów szkolnych, opłatami za czesne itp. Z ubiegłorocznych badań CBOS „Wydatki rodziców na edukację dzieci w roku szkolnym 2019/2020” wynika, że średnio wyniosły one 1120 zł. Z pomocą przychodzi rząd, który w ramach programu „Dobry start” przyznał 300 zł na wyprawkę szkolną dla każdego ucznia. Także Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów chce wesprzeć rodziców radą przy zakupach związanych z początkiem roku szkolnego.

Wybrane ogłoszenia

Idealna do domowego biura.
SPRĘŻONE POWIETRZE CLEVERTON 600ml
Farby pakowane po 500 ml.
Ręcznie malowane torebki.
100 chusteczek w wygodnym opakowaniu.
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Totalna nowość w marce ESCUELA!

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Ricoh partnerem technologicznych I Międzynarodowego Festiwalu Paderewskiego

    Ricoh Polska został partnerem technologicznym I Festiwalu Jana Ignacego Paderewskiego. Podczas wydarzenia będą wykorzystane projektory multimedialne i tablice interaktywne firmy.

    Więcej…  
  • Tajemnice UniMax'a

    Długopis jaki jest każdy widzi. Dla laików to tylko narzędzie pozostawiania śladów na papierze, dla koneserów i znawców to przyrząd, bez którego nie wyobrażamy sobie życia. Można by pomyśleć, że w tej kwestii wszystko już zostało wymyślone, a jednak tak nie jest. 

    Więcej…