Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Rozmowy bez cenzury - branża szkolna

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Tworzenie nie ma granic! Farbowana, warzywna masa do modelowania przeznaczona dla dzieci powyżej 3 roku życia to plastelina. Niewiele waży i ma dużą objętość i plastyczność oraz twardą konsystencję. I to o niej dziś rozmawiamy z przedstawicielkami marki JOVI.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Rozpoczynamy cykl vlogów poświęconych marce JOVI. Wraz z Agnieszką Sowińską - główną zarządzającą - rozmawiać będziemy o grupach produktów dedykowanym dzieciom. W pierwszym odcinku tematem przewodnim są kredki świecowe. 

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Niedługo mija miesiąc od targów szkolnych organizowanych przez hurtownię ABRO. W dobie koronawirusa takie przedsięwzięcia to rzadkość, tym bardziej dziękujemy właścicielom firmy za zaproszenie. Odziani w maski, zaopatrzeni w środki dezynfekujące spotkaliśmy się z największymi firmami z branży. Oczywiście nie omieszkaliśmy porozmawiać z samą "górą". Tym razem naszym rozmówcą był Marek Roguski.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Ponad 37 proc. rodziców wykorzystuje końcówkę sierpnia, by skompletować potrzebne przybory szkolne dla dziecka – wynika z Barometru Providenta. Tylko niecałe 5 proc. zostawia te zakupy na ostatni dzień wakacji. Na wyprawkę dla jednego ucznia w tym roku rodzice zamierzają wydać średnio 330 zł. Najbardziej kosztochłonną pozycję w szkolnym budżecie stanowią podręczniki, sprzęt elektroniczny do nauki oraz nowe ubrania.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Po wakacjach dzieci znów rozpoczną naukę. Nawet jeśli z powodu epidemii przez jakiś czas odbywałaby się ona zdalnie, wiąże się to z zakupami podręczników, przyborów szkolnych, opłatami za czesne itp. Z ubiegłorocznych badań CBOS „Wydatki rodziców na edukację dzieci w roku szkolnym 2019/2020” wynika, że średnio wyniosły one 1120 zł. Z pomocą przychodzi rząd, który w ramach programu „Dobry start” przyznał 300 zł na wyprawkę szkolną dla każdego ucznia. Także Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów chce wesprzeć rodziców radą przy zakupach związanych z początkiem roku szkolnego.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Blisko połowa nauczycieli uważa, że szkoły nie były w żaden sposób przygotowane do przejścia na nauczanie zdalne – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Skriware. Ponad 70 proc. nigdy wcześniej nie prowadziło zajęć w ten sposób. Większość ankietowanych ocenia, że wsparcie instytucji rządowych było niewystarczające, wielu z nich mogło za to liczyć na pomoc kolegów po fachu. Przed ewentualną drugą falą pandemii szkoły muszą jeszcze odrobić lekcje – według rekomendacji nauczycieli konieczne jest ujednolicenie stosowanych narzędzi, zapewnienie pomocy metodyków i zadbanie o dostęp do sprzętu dla uczniów.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

To przedsięwzięcie dopieszczane jest od kilku miesięcy. Pandemia jeszcze bardziej przyspieszyła ten proces. Już w sierpniu ujrzy światło dzienne największy portal B2B w naszej branży.

Wybrane ogłoszenia

Kredki marki Faber - Castell
Ręcznie malowane torebki.
EDYCJA CHILDREN OF THE WORLD.
Nowa oferta marki JOVI
Przepiękna seria artykułów szkolnych.
NOŻYCZKI SZKOLNE 13,5 CM DISPLAY 30 SZT.
Elegancka kolekcja do biura i szkoły.
Upominek dla wyjątkowej osoby.
Idealny prezent dla kolekcjonerów.
Nowa oferta firmy CX Dystrybucja
Ceramiczna skarbonka w kształcie świnki.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • To będzie sezon pod hasłem Go Pen! Go Pen!

    Kolejny miesiąc premier rynkowych w firmie Sadpex za nami. Miesiąc czerwiec 2020 był pod hasłem "DISCO", co zaprezentowaliśmy już na naszej stronie. Wówczas paczka nowości uwzględniała szeroką kolekcję błyszczących długopisów. Tym razem skupiliśmy się na piórach. Nowa seria Go Pen nie tylko jest kolorowa, nie tylko jest wyjątkowa, ale przede wszystkim jest wyprodukowana w Polsce!

    Więcej…  
  • Panta Plast straszy!!

    Jeśli od dawna polujesz na serię artykułów biurowych z Twoimi ulubionymi miastami, to właśnie nadarza się okazja. Londyn, Paryż, Nowy Jork - teraz o 5% taniej.

    Więcej…