Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Polska, rodzinna firma. Wspólny cel, wspólne plany na rozwój. Niezmiennie w czołówce naszych rodzimych producentów. W zeszłym roku doceniona za swoją działalność kolejną Gazelą Biznesu. Jej pomysłodawca i twórca wyróżniony najważniejszą nagrodą Meeting Premiera 2017. Dziś rozmawiamy z Wiesławem Kozaneckim, Prezesem firmy Panta Plast Sp. z o.o. - najbardziej zasłużoną osobą w branży PBS.


Panie Wiesławie, mija kolejny rok w działalności firmy Panta Plast przepełniony nowościami. Czy można uznać, że był on pod znakiem błękitnego oceanu?

Wiesław Kozanecki.: Tak nie można powiedzieć. Nadal poszukujemy kolejnych błękitnych oceanów.

Które z Waszym zeszłorocznych nowości najbardziej przypadły klientom do gustu?
Wszystkie nasze nowości cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Wśród dorosłych prym wiedzie kolekcja Tai Chi oraz cała gama długopisów Unimax. Natomiast wśród najmłodszych największym zainteresowaniem cieszą się zeszyty zarówno 4D jak i LUX-y z ekskluzywnymi okładkami oraz kolorowanki 4D. Wszyscy, którzy choć raz „bawili” się tymi produktami wracają po nie zadowoleni.


Kolekcja Tai Chi dostępna jest w 5 wersjach kolorystycznych

 


W zeszłym roku marketing w firmie Panta Plast stanął na najwyższym poziomie. Jakie atrakcje planujecie na kolejne 12 miesięcy?
Rzeczywiście od zeszłego roku angażujemy dość duże środki na tę dziedzinę działalności. Dlatego wyjątkowo cieszy nas to, że zostaliśmy dostrzeżeni przez branżę pod tym kątem. Znamy realia rynku, na bieżąco poznajemy trendy w zakresie działań marketingowych i na pewno nie chcemy pozostać w tyle. Na ten rok przygotowaliśmy szczegółowe plany marketingowe zarówno dotyczące produktów Panta Plast jak i pozostałych marek firmy. Plany dedykujemy zarówno naszym partnerom hurtowym jak i klientom końcowym, o których nigdy nie zapominamy. Proponujemy klientom udział w zarówno „szybkich” akcjach marketingowych jak i dłuższych programach promocyjnych, jak choćby trwający od zeszłego roku program wycieczkowy Odkrywaj Świat z Unimaxem, którego finał zaplanowany jest na koniec 2018 roku.

Jeśli mielibyście wskazać jeden hit sprzedażowy - co by to było?
Na pewno zeszyty 4D.


Zobacz prezentację zeszytów 4D


Niedługo przed nami sezon targowy - gdzie się widzimy?
Jesteśmy w trakcie tworzenia naszego harmonogramu targowego. Ale na pewno będziemy obecni w wielu miejscach. Bezpośredni kontakt z naszymi klientami cenimy sobie najbardziej.

Co nowego zaoferujecie rynkowi w tym roku?
Rozszerzamy ofertę długopisów o nowe modele z tuszem Visco Fluid  (Eeco, Tri Tek, Top Tek RT Gold) oraz nowość z żelowym wkładem QUICK DRY GEL (Max Gel, Top Tek Stick Gold Gel).
Ponadto poszerzymy ofertę szkolnych zestawów kreślarskich idealnych dla uczniów i studentów. Szykujemy także niespodziankę dla naszych klientów ale jest jeszcze zbyt wcześnie, aby o tym pisać.

Rozmawiała Daria Kostera.

Wybrane ogłoszenia

Poszukujemy osoby chętnej dołączyć do naszego zesp ...
Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Alpino Experience Dual Artist 12 kolorów
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Podręczna drukarka etykiet
Farby pakowane po 500 ml.
Płyny do czyszczenia sprzętu elektronicznego.
Totalna nowość w marce ESCUELA!

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Tylko 220 z 6 tys. firm wykonało obowiązkowy audyt energetyczny.

    Zaledwie 220 przedsiębiorstw złożyło informację o przeprowadzeniu audytu do Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Zobowiązanych jest do tego w sumie ponad 6 tys. podmiotów. Na realizację audytu pozostały im tylko trzy miesiące. Za niedopełnienie ustawowego obowiązku grożą im kary finansowe, sięgające nawet 5 proc. rocznych przychodów. Większość przedsiębiorstw nie zdaje sobie sprawy ze zbliżającego się terminu albo traktuje audyt wyłącznie jako konieczny obowiązek administracyjny.

    Więcej…  
  • Sensoryczne Halloween

    Amerykańskie Halloween wkradło się do kultury europejskiej czy nam się to podoba czy nie. Mimo odmiennego w naszej tradycji celebrowania przełomu października i listopada, wykorzystanie motywów potworów i strasznych dyń wydaje nam się ciekawe, ponieważ jest to kolejna opcja na świetną zabawę ze swoim dzieckiem 

    Więcej…