Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Niedługo mija miesiąc od targów szkolnych organizowanych przez hurtownię ABRO. W dobie koronawirusa takie przedsięwzięcia to rzadkość, tym bardziej dziękujemy właścicielom firmy za zaproszenie. Odziani w maski, zaopatrzeni w środki dezynfekujące spotkaliśmy się z największymi firmami z branży. Oczywiście nie omieszkaliśmy porozmawiać z samą "górą". Tym razem naszym rozmówcą był Marek Roguski.

scann.R.: Marku, jesteśmy w połowie wakacji, w samym centrum pandemii. Skąd pomysł, aby jednak zorganizować targi szkolne?

Marek Roguski: Pomysł na  organizację Targów Szkolnych podyktowany był przede wszystkim chęcią zapewnienia dobrej obsługi zamówień na sezon szkolny, dzięki szybszej realizacji zamówień. Nasi odbiorcy chcąc zaopatrzyć się w artykuły szkolne chcieli i, dzięki targom, mogli skorzystać z lepszych warunków handlowych oraz mieć pewność dostępności towarów. Specyfika handlu w czasie trwania sezonu szkolnego dobrze nam znana z lat ubiegłych, w połączeniu z brakami towarów w sklepach, mogłaby zakończyć się zatorami logistycznymi pod koniec sierpnia. Dzięki temu spotkaniu zniwelowaliśmy przewidywane problemy.

Jaki był odzew wśród klientów, którzy zapewne ostrożnie podchodzą na spotkań w większym gronie?

Nie ukrywam, że miło zaskoczyliśmy się. Odzew naszych Klientów był bardzo pozytywny. Dało się to odczuć po frekwencji podczas spotkania, która pomimo wielu obostrzeń była dość wysoka. Nasi Goście chwalili sobie bardzo możliwość osobistego obejrzenia nowej oferty, co jest kluczowe dla dobrego doboru asortymentu na ten sezon. Ponadto, spotkanie się z kontrahentami z naszej branży dało wszystkim uczestnikom możliwość omówienia bieżącej sytuacji rynkowej i odniesienia jej do własnej działalności.

Jakie nowości obecnych na targach wystawców szczególnie Wam się spodobały?

Z nowości najbardziej podobały się nam nowe wzory zeszytów Top-2000 i Oxford oraz plecaków Incood, Cool Pack i Head. Bardzo dobrze prezentuje się także oferta polskich producentów piórników: Warta oraz Kalnex. Pojawiły się także Firmy debiutujące na targach jak np. CDC.pl z ofertą marek: Citizen, Centropen oraz marki szkolnej Berlingo.


REKLAMA


 

Jak radzicie sobie w tej całej pandemicznej nagonce jako hurtownia?

W całym okresie obostrzeń sanitarnych dokładamy bardzo dużo starań, aby zapewnić Klientom bezpieczne zakupy. Stosujemy maseczki oraz płyny dezynfekcyjne oraz regularnie odkażamy części wspólne naszej hurtowni. Zmieniliśmy także godziny pracy, aby dostosować się do nowych wymagań, a dla Klientów zmniejszyliśmy minimum logistyczne.

Jak Wasi klienci sobie radzą w tej sytuacji?

Nasi odbiorcy są w bardzo dobrej kondycji. Oczywiście, tak jak większość podmiotów  gospodarczych w Polsce i na Świecie, odnotowali straty w miesiącach "lock down-u". Pomimo tego wszyscy razem staramy się dotrwać do nadchodzącego powrotu do szkół w najlepszej kondycji i z odpowiednio przygotowanym zapasem towaru na zbliżający się sezon. Na pewno będzie to specyficzny rok, ale nie poddajemy się i staramy się wesprzeć naszych Klientów w każdy możliwy sposób.

Zapraszamy do obejrzenia relacji z minionego spotkania:

 oraz obejrzenia Galerii zdjęć

Na targach wystawiło się prawie 40 firm. Ich pełną listę publikujemy poniżej:

 

ABRO
Argo
Astra
Beniamin
CDC.pl
Cormoran
CX Dystrybucja
D&D
Derform
Euro – Trade
EV Corp
Faber-Castell
Fila Polska
Gatis
GDD
Granit
Hamelin
Herlitz
IKS
Incood
Kalnex
Koh-i-Noor
Koma Plast, Otocki, Kotulski
Kreska
Milan
Paso
Patio
Sadpex – Cresco
Stabilo Polska
Tadeo
Tierra
Toma
Trodat (Uni)
Warta
WPC
Zibi
Ziemia Obiecana
 

 


REKLAMA
 

Wybrane ogłoszenia

Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Alpino Experience Dual Artist 12 kolorów
Płyny do czyszczenia sprzętu elektronicznego.
Poszukiwany pracownik do sklepu.
Poszukiwany/ poszukiwana!
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Recenzja stworzona przez Olę z : https://www.faceb ...
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Poszukiwany handlowiec na rynek tradycyjny do obsł ...
Teczka wolnostojąca z 13 przegródkami.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Wiesz czego potrzebują młodzi? Lekkości, wytrzymałości i design'u

    To będzie prawdziwy hit na szkolnych korytarzach! AIRNESS to francuska marka, która trafia prosto w gusta dzieci i młodzieży. I mamy dla Was dobrą wiadomość – właśnie wraca na polski rynek z czterema zupełnie świeżymi, młodzieżowymi kolekcjami!

    Więcej…  
  • Kolorowy zawrót głowy...

    Powiedzenie, że skuteczna reklama jest dźwignią handlu przestała być postrzegana przez firmy jako ogólnik lansowany przez agencje reklamowe. Przekonało się o tym wielu startujących na rynku ze swoimi produktami. Jakiego typu forma promocji może być najbardziej przyjazna klientom?

    Więcej…