Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Koniec wakacji to dla większości domowych budżetów wymagający okres. W tym roku na wyprawkę szkolną rodzice wydadzą średnio 1,7 tys. zł, przede wszystkim na przybory szkolne, odzież oraz podręczniki i książki ? wynika z badania Deloitte. Polacy to łowcy okazji ? 75 proc. w poszukiwaniu najlepszych cen zamierza zrobić zakupy w kilku różnych miejscach, także w sklepach internetowych. Zdecydowana większość rodziców wykorzysta na szkolne zakupy środki z rządowego programu ?Dobry start?.

? W tym roku na wyprawkę szkolną wydamy nieco więcej. W przypadku jednego dziecka to 1 388 zł, w przypadku dwójki dzieci kowta jest nieco niższa per dziecko ? 949 zł. Podobnie jest w przypadku trójki i większej liczby dzieci ? średnio 849 zł. Sumarycznie jest to dość spory wydatek, który czeka rodziców przed wrześniem ? podkreśla w rozmowie Venulet, dyrektor w dziale strategii w firmie Deloitte.

Z raportu ?Wyprawka szkolna 2019?, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte, wynika, że średnio na szkolne rzeczy wydamy 1 718 zł. W przypadku rodzin z jednym dzieckiem ta kwota wyniesie średnio prawie 1 400 zł, z dwojgiem ? prawie 1 900 zł, a z trojgiem ? ponad 2 700 zł. Połowa Polaków planuje, że zakupy będą kosztować tyle samo co przed rokiem, ale co trzeci szacuje, że wyda więcej. Zdecydowana większość rodziców deklaruje, że wesprze się w tym środkami z rządowego programu ?Dobry Start?. O dodatkowe 300 zł zamierza wnioskować blisko 90 proc. rodziców.

? Wynika to z jednej strony ze wzrostu cen, a z drugiej strony z rosnących potrzeb dzieci. Dzieci są bardziej świadome przyborów, których potrzebują, a gadżetów, które chcą posiadać, jest coraz więcej, więc ich wymagania rosną ? tłumaczy Patrycja Venulet.


Zobacz wypowiedź Patrycji Venulet, dyrektor w dziale strategii w firmie Deloitte


W koszykach zakupowych znajdą się artykuły papiernicze (90 proc. wskazań), odzież i obuwie (86 proc.), podręczniki i książki oraz plecaki (po ok. 80 proc.). Najwięcej pieniędzy wydamy na ubrania i buty (35 proc. budżetu na wyprawkę) oraz przybory szkolne (32 proc.).

? W Ameryce, jako na rynku trochę bardziej rozwiniętym niż nasz, wydatki plasują się podobnie pod kątem przedmiotów, których potrzebujemy. Tam jest jednak większa dostępność darmowych podręczników i przyborów szkolnych, u nas obejmuje to tylko dzieci w szkole podstawowej ? mówi Patrycja Venulet.

Zdecydowana większość Polaków zakupów nie zostawia na ostatnią chwilę, blisko 70 proc. planuje je jeszcze w sierpniu. W dużej mierze to efekt licznych rabatów i promocji, a statystyczny Polak jest łowcą okazji ? to właśnie cena jest czynnikiem, który w największym stopniu wpływa na decyzje zakupowe. Blisko 75 proc. deklaruje, że w poszukiwaniu najlepszych cen odwiedzi kilka sklepów.

Najpierw odwiedzamy różne rodzaje sklepów, a potem dokonujemy zakupu tam, gdzie jest najbardziej korzystnie. W przypadku drobnych rzeczy jak zeszyty, długopisy, kredki, rodzice raczej decydują się na zakup w pierwszym sklepie ? mówi Venulet.

Przy kompletowaniu szkolnej wyprawki odwiedzimy średnio cztery sklepy stacjonarne, gdzie spędzimy 7,4 godziny. Dla blisko połowy Polaków zakupy szkolne to przyjemność i sposób na spędzanie czasu z rodziną. O ile jeszcze do niedawna zakupy szkolne były domeną kobiet, o tyle teraz biorą w nich udział także ich partnerzy i dzieci.

? W przypadku takich artykułów jak odzież, obuwie, artykuły szkolne, plecaki, piórniki, nadal to kobiety decydują, jaki to jest zakup i gdzie go dokonujemy. W przypadku elektroniki i gadżetów technologicznych panowie mają większy wpływ na te zakupy ? podkreśla ekspertka Deloitte.

Coraz chętniej kupujemy w internecie. Średnio sprawdzimy ofertę trzech e-sklepów, na czym spędzimy 4,4 godziny. Co piąty Polak deklaruje, że więcej kupi w sieci niż w tradycyjnych sklepach.

? W sklepach internetowych najczęściej kupujemy sprzęt elektroniczny, gadżety technologiczne. Tu szukamy już oszczędności ? po upatrzeniu odpowiedniego modelu rodzice sprawdzają, która strona oferuje korzystniejsze warunki cenowe ? wskazuje Patrycja Venulet.

 

Koniec wakacji to dla większości domowych budżetów wymagający okres. W tym roku na wyprawkę szkolną rodzice wydadzą średnio 1,7 tys. zł, przede wszystkim na przybory szkolne, odzież oraz podręczniki i książki ? wynika z badania Deloitte. Polacy to łowcy okazji ? 75 proc. w poszukiwaniu najlepszych cen zamierza zrobić zakupy w kilku różnych miejscach, także w sklepach internetowych. Zdecydowana większość rodziców wykorzysta na szkolne zakupy środki z rządowego programu ?Dobry start?.

? W tym roku na wyprawkę szkolną wydamy nieco więcej. W przypadku jednego dziecka to 1 388 zł, w przypadku dwójki dzieci kowta jest nieco niższa per dziecko ? 949 zł. Podobnie jest w przypadku trójki i większej liczby dzieci ? średnio 849 zł. Sumarycznie jest to dość spory wydatek, który czeka rodziców przed wrześniem ? podkreśla w rozmowie Venulet, dyrektor w dziale strategii w firmie Deloitte.

Z raportu ?Wyprawka szkolna 2019?, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte, wynika, że średnio na szkolne rzeczy wydamy 1 718 zł. W przypadku rodzin z jednym dzieckiem ta kwota wyniesie średnio prawie 1 400 zł, z dwojgiem ? prawie 1 900 zł, a z trojgiem ? ponad 2 700 zł. Połowa Polaków planuje, że zakupy będą kosztować tyle samo co przed rokiem, ale co trzeci szacuje, że wyda więcej. Zdecydowana większość rodziców deklaruje, że wesprze się w tym środkami z rządowego programu ?Dobry Start?. O dodatkowe 300 zł zamierza wnioskować blisko 90 proc. rodziców.

? Wynika to z jednej strony ze wzrostu cen, a z drugiej strony z rosnących potrzeb dzieci. Dzieci są bardziej świadome przyborów, których potrzebują, a gadżetów, które chcą posiadać, jest coraz więcej, więc ich wymagania rosną ? tłumaczy Patrycja Venulet.


Zobacz wypowiedź Patrycji Venulet, dyrektor w dziale strategii w firmie Deloitte


W koszykach zakupowych znajdą się artykuły papiernicze (90 proc. wskazań), odzież i obuwie (86 proc.), podręczniki i książki oraz plecaki (po ok. 80 proc.). Najwięcej pieniędzy wydamy na ubrania i buty (35 proc. budżetu na wyprawkę) oraz przybory szkolne (32 proc.).

? W Ameryce, jako na rynku trochę bardziej rozwiniętym niż nasz, wydatki plasują się podobnie pod kątem przedmiotów, których potrzebujemy. Tam jest jednak większa dostępność darmowych podręczników i przyborów szkolnych, u nas obejmuje to tylko dzieci w szkole podstawowej ? mówi Patrycja Venulet.

Zdecydowana większość Polaków zakupów nie zostawia na ostatnią chwilę, blisko 70 proc. planuje je jeszcze w sierpniu. W dużej mierze to efekt licznych rabatów i promocji, a statystyczny Polak jest łowcą okazji ? to właśnie cena jest czynnikiem, który w największym stopniu wpływa na decyzje zakupowe. Blisko 75 proc. deklaruje, że w poszukiwaniu najlepszych cen odwiedzi kilka sklepów.

Najpierw odwiedzamy różne rodzaje sklepów, a potem dokonujemy zakupu tam, gdzie jest najbardziej korzystnie. W przypadku drobnych rzeczy jak zeszyty, długopisy, kredki, rodzice raczej decydują się na zakup w pierwszym sklepie ? mówi Venulet.

Przy kompletowaniu szkolnej wyprawki odwiedzimy średnio cztery sklepy stacjonarne, gdzie spędzimy 7,4 godziny. Dla blisko połowy Polaków zakupy szkolne to przyjemność i sposób na spędzanie czasu z rodziną. O ile jeszcze do niedawna zakupy szkolne były domeną kobiet, o tyle teraz biorą w nich udział także ich partnerzy i dzieci.

? W przypadku takich artykułów jak odzież, obuwie, artykuły szkolne, plecaki, piórniki, nadal to kobiety decydują, jaki to jest zakup i gdzie go dokonujemy. W przypadku elektroniki i gadżetów technologicznych panowie mają większy wpływ na te zakupy ? podkreśla ekspertka Deloitte.

Coraz chętniej kupujemy w internecie. Średnio sprawdzimy ofertę trzech e-sklepów, na czym spędzimy 4,4 godziny. Co piąty Polak deklaruje, że więcej kupi w sieci niż w tradycyjnych sklepach.

? W sklepach internetowych najczęściej kupujemy sprzęt elektroniczny, gadżety technologiczne. Tu szukamy już oszczędności ? po upatrzeniu odpowiedniego modelu rodzice sprawdzają, która strona oferuje korzystniejsze warunki cenowe ? wskazuje Patrycja Venulet.

 

Rekomendowane produkty do wyprawki:

 Gumki/ temperówki marki PENMATE:


Plecaki marki MABAQ:


Kleje marki tesa:


Flamastry Alpino:

Flamastry Standard 12 kolorów ALPINO - zdjęcie 1

 


Lampka na biurko marki Activejet:

Lampka biurkowa Activejet AJE-LAMB Pink kolor różowy


Piórnikii MOJITO od ROZETTE:

Wybrane ogłoszenia

Fluo marki Main Paper
Pudełka tekturowe na prezenty od zajączka :) albo ...
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Dostępny w 7 kolorach.
Idealne dla domowych artystów.
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Nowość w ofercie Rafcom.
Nowy wymiar biurowej elegancji!
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Poszukiwani pracownicy

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Targi wielkanocne w ABRO już w lutym!

    Przygotuj się na Wielkanoc już teraz! Dokładnie 9 lutego 2024 roku w hotelu Trylogia odbędą się kolejne pre-targi wielkanocno/ zabawkarskie organizowane przez hurtownię ABRO. W ich ofercie znajdą się zabawki, artykuły dekoracyjne i wiele innych produktów, które sprawią, że święta wielkanocne będą jeszcze piękniejsze.

    Więcej…  
  • Wiesz czego potrzebują młodzi? Lekkości, wytrzymałości i design'u

    To będzie prawdziwy hit na szkolnych korytarzach! AIRNESS to francuska marka, która trafia prosto w gusta dzieci i młodzieży. I mamy dla Was dobrą wiadomość ? właśnie wraca na polski rynek z czterema zupełnie świeżymi, młodzieżowymi kolekcjami!

    Więcej…