Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Kolejna nowość w ofercie firmy SADPEX.

Polecamy

Kredki Cricco to absolutny niezbędnik każdego dziecka.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Rozpoczynamy cykl rozmów z branżystami na temat tego, jaki wpływ nadal trwająca panika wywołana koronawirusem miała wpływ na ich działalność. Dzisiejszym naszym rozmówcą jest Daniel Ślipko, Dyrektorem Zarządzającym i współwłaściciel firmy Sadpex z Piekar Śląskich, która jest producentem artykułów marki CRESCO.

 

scann.R: Biegnie drugi miesiąc jak cała Polska stanęła w obliczu pandemii. Brak targów, brak kontraktacji, dzieci pozostały w domach. Jak sobie radzi firma Sadpex w tej sytuacji? 

Daniel Ślipko: Covid-19 przywarł do muru wszystkich. Uderzył w momencie, w którym branża szykowała się do sezonu szkolnego. To na ten czas przypadał co roku gorący okres targów, wypuszczania na rynek nowości. W pierwszym momencie i w naszej firmie pojawiły się obawy, niepewność jutra i pytania, na które nikt nie znał i chyba nie zna nadal odpowiedzi: CO BĘDZIE DALEJ? JAK PANDEMIA UKSZTAŁTUJE RYNEK? JAK ZACHOWAJĄ SIĘ KLIENCI? W tej niewyobrażalnie trudnej sytuacji podjęliśmy decyzję, że mimo wszystko chcemy realizować nasze plany strategiczne.  Wprowadziliśmy szereg obostrzeń dotyczących zasad BHP i nasza firma dzielnie nadal walczy. Tak więc wprowadzamy nowości, wprowadzamy różne promocje, wspieramy naszych partnerów w każdym możliwy sposób.

Ja także już wiem, że ten rok rozpoczęliście masą nowości, które pokazujemy sukcesywnie na naszych stronach - co jednak szczególnie spodobało się klientom?

W naszym najnowszym katalogu ujęliśmy kilkanaście nowości. Wszystkie już trafiły do partnerskich hurtowni, a tym samym są również dostępne dla finalnego klienta. Ważną informacją dla nas jest fakt, że większość z nich po wprowadzeniu na rynek zostają ponownie zamawiane.  Daje to również obraz, że rynek w tak trudnej sytuacji otwarty jest również na nowe produkty -  to dla nas wyzwanie i informacja, że nie możemy przestawać bycia w "natarciu".

Pandemia jednak zmieniła wasze nastawienie do oferowanego asortymentu. Dość szybko zareagowaliście na zmiany i zdywersyfikowaliście asortyment. Skąd mieliście linię produkcyjną na przyłbice?

Większość opakowań produkujemy sami. Dysponujemy dużym parkiem maszynowym, co daje nam dużą elastyczność i niezależność na rynku. Akcja "produkujemy przyłbice" była bardzo spontaniczna, szybko przygotowaliśmy projekt i bardzo sprawnie przestawiliśmy linie produkcyjną. Potrzeby płynące z rynku środków ochrony osobistej były i nadal są ogromne. Produkcja przyłbic stała się odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku, a okazało się , że nasze przyłbice charakteryzuje bardzo dobra jakość przy relatywnie niskiej cenie.

Obecnie większość działań przenosi się do internetu. W jaki sposób rozwijacie tę działkę biznesu?

Skoncentrowaliśmy nasze działania reklamowe na rozszerzeniu kampanii w mediach społecznościowych, wspieramy naszych partnerów we wszelkich działaniach mających na celu stworzenie platform zakupowych lub targowych. W przygotowaniu jest także zupełnie nowa strona internetowa, która ma na celu intuicyjne wyszukanie żądanego produktu.

Na rynku funkcjonuje nowy katalog z Waszą ofertą - gdzie można go zobaczyć lub otrzymać?

Nasz KATALOG 2020 zadebiutował na targach Paper World, które odbyły się we Frankfurcie na początku roku i jest już dystrybuowany w partnerskich hurtowniach. Na potrzeby naszych klientów przygotowaliśmy również katalog w wersji elektronicznej.

Daniel - Sadpex to firma rodzinna - jaki jest podział ról u Was obecnie?

Jak to w firmach rodzinnych bywa każdy ma wkłąd i nadzór nad każdą komórką firmy. Krótko mówiąc - musimy się znać na wszystkim i wiedzieć o wszystkim co dzieje się w firmie. Oczywiście dla usprawnienia działalności podzieliliśmy obowiązki między sobą. Starszy brat dba o relacje firmy z zagranicznymi kontrahentami, młodszy brat reprezentuje firmę na rynku lokalnym oraz dba o zapewnienie wsparcia informatyczno  - technicznego firmie. Ojciec, założyciel firmy, nadzoruje kwestie rachunkowo - finansowe. Najważniejszy jednak jest fakt, że każde ważne decyzje konsultujemy wspólnie dyskutując wszelkie za i przeciw. Wspieramy się w każdej kwestii. Mamy ten komfort, że możemy bez żadnych wahań porozmawiać i naradzić się w każdej dziedzinie działalności firmy. Dużego wsparcia udziela nam nasz Ojciec - Andrzej, który posiada ogromne doświadczenie i intuicję w branży.

Zawsze chciałam spytać jeszcze o historię nazwy Waszej firmy :) - czy w słowie Sadpex jest jakieś głębsze przesłanie?

Pochodzenie nazwy podkreśla rodzinny fundament firmy -  S - ŚLIPKO, A - Andrzej, D - Daniel, P - Przemysław ,EX - to taki dodatek od słowa "extantion" - co oznacza rozbudowę, rozwój.

Dziękuję za rozmowę.

Rozmawia Daria M.Kostera 

 

Rozpoczynamy cykl rozmów z branżystami na temat tego, jaki wpływ nadal trwająca panika wywołana koronawirusem miała wpływ na ich działalność. Dzisiejszym naszym rozmówcą jest Daniel Ślipko, Dyrektorem Zarządzającym i współwłaściciel firmy Sadpex z Piekar Śląskich, która jest producentem artykułów marki CRESCO.

 

scann.R: Biegnie drugi miesiąc jak cała Polska stanęła w obliczu pandemii. Brak targów, brak kontraktacji, dzieci pozostały w domach. Jak sobie radzi firma Sadpex w tej sytuacji? 

Daniel Ślipko: Covid-19 przywarł do muru wszystkich. Uderzył w momencie, w którym branża szykowała się do sezonu szkolnego. To na ten czas przypadał co roku gorący okres targów, wypuszczania na rynek nowości. W pierwszym momencie i w naszej firmie pojawiły się obawy, niepewność jutra i pytania, na które nikt nie znał i chyba nie zna nadal odpowiedzi: CO BĘDZIE DALEJ? JAK PANDEMIA UKSZTAŁTUJE RYNEK? JAK ZACHOWAJĄ SIĘ KLIENCI? W tej niewyobrażalnie trudnej sytuacji podjęliśmy decyzję, że mimo wszystko chcemy realizować nasze plany strategiczne.  Wprowadziliśmy szereg obostrzeń dotyczących zasad BHP i nasza firma dzielnie nadal walczy. Tak więc wprowadzamy nowości, wprowadzamy różne promocje, wspieramy naszych partnerów w każdym możliwy sposób.

Ja także już wiem, że ten rok rozpoczęliście masą nowości, które pokazujemy sukcesywnie na naszych stronach - co jednak szczególnie spodobało się klientom?

W naszym najnowszym katalogu ujęliśmy kilkanaście nowości. Wszystkie już trafiły do partnerskich hurtowni, a tym samym są również dostępne dla finalnego klienta. Ważną informacją dla nas jest fakt, że większość z nich po wprowadzeniu na rynek zostają ponownie zamawiane.  Daje to również obraz, że rynek w tak trudnej sytuacji otwarty jest również na nowe produkty -  to dla nas wyzwanie i informacja, że nie możemy przestawać bycia w "natarciu".

Pandemia jednak zmieniła wasze nastawienie do oferowanego asortymentu. Dość szybko zareagowaliście na zmiany i zdywersyfikowaliście asortyment. Skąd mieliście linię produkcyjną na przyłbice?

Większość opakowań produkujemy sami. Dysponujemy dużym parkiem maszynowym, co daje nam dużą elastyczność i niezależność na rynku. Akcja "produkujemy przyłbice" była bardzo spontaniczna, szybko przygotowaliśmy projekt i bardzo sprawnie przestawiliśmy linie produkcyjną. Potrzeby płynące z rynku środków ochrony osobistej były i nadal są ogromne. Produkcja przyłbic stała się odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku, a okazało się , że nasze przyłbice charakteryzuje bardzo dobra jakość przy relatywnie niskiej cenie.

Obecnie większość działań przenosi się do internetu. W jaki sposób rozwijacie tę działkę biznesu?

Skoncentrowaliśmy nasze działania reklamowe na rozszerzeniu kampanii w mediach społecznościowych, wspieramy naszych partnerów we wszelkich działaniach mających na celu stworzenie platform zakupowych lub targowych. W przygotowaniu jest także zupełnie nowa strona internetowa, która ma na celu intuicyjne wyszukanie żądanego produktu.

Na rynku funkcjonuje nowy katalog z Waszą ofertą - gdzie można go zobaczyć lub otrzymać?

Nasz KATALOG 2020 zadebiutował na targach Paper World, które odbyły się we Frankfurcie na początku roku i jest już dystrybuowany w partnerskich hurtowniach. Na potrzeby naszych klientów przygotowaliśmy również katalog w wersji elektronicznej.

Daniel - Sadpex to firma rodzinna - jaki jest podział ról u Was obecnie?

Jak to w firmach rodzinnych bywa każdy ma wkłąd i nadzór nad każdą komórką firmy. Krótko mówiąc - musimy się znać na wszystkim i wiedzieć o wszystkim co dzieje się w firmie. Oczywiście dla usprawnienia działalności podzieliliśmy obowiązki między sobą. Starszy brat dba o relacje firmy z zagranicznymi kontrahentami, młodszy brat reprezentuje firmę na rynku lokalnym oraz dba o zapewnienie wsparcia informatyczno  - technicznego firmie. Ojciec, założyciel firmy, nadzoruje kwestie rachunkowo - finansowe. Najważniejszy jednak jest fakt, że każde ważne decyzje konsultujemy wspólnie dyskutując wszelkie za i przeciw. Wspieramy się w każdej kwestii. Mamy ten komfort, że możemy bez żadnych wahań porozmawiać i naradzić się w każdej dziedzinie działalności firmy. Dużego wsparcia udziela nam nasz Ojciec - Andrzej, który posiada ogromne doświadczenie i intuicję w branży.

Zawsze chciałam spytać jeszcze o historię nazwy Waszej firmy :) - czy w słowie Sadpex jest jakieś głębsze przesłanie?

Pochodzenie nazwy podkreśla rodzinny fundament firmy -  S - ŚLIPKO, A - Andrzej, D - Daniel, P - Przemysław ,EX - to taki dodatek od słowa "extantion" - co oznacza rozbudowę, rozwój.

Dziękuję za rozmowę.

Rozmawia Daria M.Kostera 

 

Czytaj także:

Paka nowości od firmy Sadpex - prawdziwe Disco


REKLAMA

Długopis wymazywalny RESET CLIC DESIGN 

Wybrane ogłoszenia

Maseczka ochronna 2 warstwowa z fizeliny
OBROTOWA GUMKA SZKOLNA ZENOA MAPED
Idealny prezent dla kolekcjonerów.
Przepiękne ręcznie malowane torebki okolicznościow ...
Kredki Cricco to absolutny niezbędnik każdego dzie ...
Nowe tonery do drukarek Canon.
Idealny dla kobiety.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • „Regionalnie Naturalnie„ tylko w Intercom Plus

    „Regionalnie Naturalnie„ to nowy cykl promocji w firmie Intercom Plus, polskiego producenta i dystrybutora materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, specjalisty w zakresie druku. Firma postanowiła postawić w swoich działaniach promocyjnych na produkty polskie, niszowe i wytwarzane lokalnie.

    Więcej…  
  • Videoreportaż z gali XXV lat działalności firmy Multi

    Władze Brodnicy, Pracownicy i Przyjaciele, Dostawcy i Klienci, prasa branżowa, rodzina... XXV lat firmy Multi obchodzone zostały w pięknym otoczeniu. Gratulujemy Tomkowi i Beacie za piękną działalność prowadzoną w piękny sposób a Państwa zapraszamy do videoreportażu z minionej gali.

    Więcej…