Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

To przedsięwzięcie dopieszczane jest od kilku miesięcy. Pandemia jeszcze bardziej przyspieszyła ten proces. Już w sierpniu ujrzy światło dzienne największy portal B2B w naszej branży.

Firma Rozette - bo to ona jest autorem projektu, jest jednym z największych importerów i producentów torebek prezentowych, opakowań i akcesoriów prezentowych w Polsce. Jej portfolio zawiera również rynkowe nowinki, produkty impulsowe i hity sezonowe.

Dotychczas najnowsza oferta, która trafiała na rynek polski, prezentowana była bardzo aktywnie w mediach społecznościowych oraz podczas lokalnych targów i dni otwartych. Tym razem, cały asortyment trafi do internetu, aby ułatwić klientom nie tylko zapoznanie się z nim, ale przede wszystkim bardzo wygodne zakupy. O całym projekcie rozmawiamy z jego koordynatorem - Dawidem Bieńkowskim z firmy ROZETTE

Scann.R.: Od kiedy startuje Wasza nowa strona B2B z Waszą pełną ofertą?

Dawid Bieńkowski (D.B.): Prace nad naszą nową stroną cały czas trwają. Sądzę jednak, że testowanie platformy nie będzie długim procesem i w miesiącu sierpniu będzie już w pełni funkcjonalna i dostępna dla wszystkich naszych klientów

Wiemy, że od zeszłego roku planowaliście dość mocno podbić internet, jednak czy prace nad nową stroną przyspieszyły ze względu na sytuacją epidemiologiczną w kraju?

(D.B.): Poniekąd na pewno przyspieszyło to nasze prace, ale przyznam, że była ona w naszym planach już od dłuższego czasu. Nasza firma idzie z duchem czasu i już od września ubiegłego roku szczegółowo rozplanowaliśmy co ma na niej być i do kogo ma być skierowana. 

Nowa strona dedykowana Partnerom Handlowym ma za zadanie ułatwić wieloletnią współpracę. Jaki jeszcze jest jej cel?

(D.B.): Ułatwić ale też usprawnić ją. Chcemy, aby klient miał zawsze dostęp do naszych produktów, aby stale mógł być informowany o nowościach i nie musiał czekać np na targi sezonowe. 

jej największą zaletą będzie to, że klient na spokojnie o każdej porze dnia i nocy może złożyć zamówienie kiedy mu pasuje. Także stale i na bieżąco będzie informowany o różnych akcjach i promocjach. Ponadto zakupy dokonywane za jej pośrednictwem będą objęte programem lojalnościowym. Każdy klient będzie zbierał punkty za zakupy i wymieniał je na nagrody np.: wycieczki.

Czy tylko Wasi dotychczasowi klienci będą mogli z niej skorzystać? Czy dotyczy to tylko klientów hurtowych?

(D.B.): Platforma sprzedażowa jest również otwarta na nowych klientów. Każda firma będzie mogła u nas złożyć zamówienie oczywiście uprzednio przechodząc proces rejestracji i weryfikacji. Klienci naszych dystrybutorów również będą obsługiwani przez platformę na zasadach ogólnie panujących. Tyczy się to oczywiście klientów wieloletnich jak i nowych.

To teraz najważniejsze - jaki jest adres strony? :)

(D.B.): Oczywiście www.rozette.pl.

Wybrane ogłoszenia

Nowa linia torebek inspirowana latem
Kredki Cricco to absolutny niezbędnik każdego dzie ...
Poszukiwani handlowcy!
Ręcznie malowane torebki okolicznościowe.
Przyłbica CRESCOPrzyłbica CRESCO
Sprzedam6,50 PLN (brutto)
Produkt wyprodukowany w Polsce.
EDYCJA CHILDREN OF THE WORLD.
Nowa oferta firmy CX Dystrybucja
Poszukiwany handlowiec!!
Idealny prezent dla kolekcjonerów.
Kubek dla TatyKubek dla Taty
Sprzedam29,99 zł - sugerowana cena detaliczna PLN
Kubek dla każdego faceta.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Największe na świecie międzynarodowe targi dla hobbistów i artystów już w styczniu

    Creativeworld to największe na świecie międzynarodowe targi dla hobbistów i artystów. To połączenie platformy biznesowej, miejsca do składania zamówień, kuźni innowacji i sceny najnowszych trendów. W dniach od 26 do 29 stycznia 2019 otworzą swoje podwoje i zaprezentują jedyną w swoim rodzaju różnorodność produktów i niezwykłe wydarzenia z sektora DIY.

    Więcej…  
  • Dziecko i kreatywność

    W dniu 17 października w wyjątkowym miejscu dla dzieci - Muzeum Etnograficznym w Warszawie dziennikarze, eksperci oraz znane blogerki wraz ze swoimi pociechami, dzięki zorganizowanej przez portal Zabawkowicz.pl Konferencji „Dzieci i Kreatywność”, przenieśli się do świata zmysłów i wyobraźni, a wszystko za sprawą produktów z nowej serii firmy MGA Entertainment Poland Sp. z o.o. – Gel-a-Peel i Num Noms. Nagle wszyscy w jednym miejscu mogli się poczuć jak dzieci i lepiej poznać ideę prezentowanych kreatywnych zestawów, dzięki specjalnie z tej okazji przygotowanym warsztatom oraz zabawom.

    Więcej…