Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Marka Instant jest znana na rynku polskim od kilku lat, jednak do tej pory głównie kojarzyła się z linią farb w sztyfcie PlayColor - teraz nadszedł czas na nową grupę asortymentową - kleje i inne produkty do klejenia. O nowej ofercie i strategii działalności CX Dystrybucja rozmawiamy z Katarzyną Kurkiewicz Członek Zarządu CX Dystrybucja Sp. z o.o.

 


Daria Kostera: Dlaczego CX Dystrybucja rozszerza dystrybucję produktów marki Instant o kleje ? kategorię, która zderzy się w Polsce z ogromną konkurencją?

Katarzyna Kurkiewicz: Uściślijmy kilka kwestii: nie tylko o kleje, ale również o masy mocujące i żelowe kropki klejowe, które noszą u nas uroczą nazwę ?klejokropki?. Wracając do istoty pytania ? rozszerzamy bo się nie boimy konkurencji, a wynika to z praktykowanej od lat w Grupie CX filozofii biznesu. 


I  filozofia biznesu ma mieć tak duży wpływ na  szanse tych produktów na rynku?

Oczywiście. Po pierwsze bardzo uważnie dobieramy produkty do naszej oferty wg klucza innowacyjności, oryginalności, estetyki i designu. Zajmujemy się produktami premium przede wszystkim z Europy, będącymi liderami w zakresie jakości ? a jakość zawsze na końcu się obroni. 

Po drugie pojęcie jakości przykładamy również do współpracy z naszymi partnerami  - producentami. Od lat najlepiej współpracuje się nam z firmami rodzinnymi, wyznajemy podobne wartości i wiemy, że wejście na rynek wymaga czasu oraz indywidualnego podejścia. Taki model współpracy zaprocentował przy markach STABILO czy Maped. Hiszpański producent marki Instant również wpisuje się w ten model. Dunsa jest rodzinną, dynamiczną firmą realizującą wiele projektów na całym świecie. Podstawą działania spółki jest dążenie do jak najlepszego dopasowania się do potrzeb klienta, niezależnie od tego czy wyroby firmy używane są w biurze, w szkole, czy w domu. 


Zatem uważacie Państwo, że kolejne kleje i masy mocujące znajdą swoje miejsce na rynku? 

Bazujące na wspomnianej jakości, oryginalności i wzornictwie sukcesy farb w sztyfcie PlayColor Instant, które dystrybuujemy od ponad 4 lat przekonały nas do intensyfikacji prac dystrybucyjnych  nad kolejną kategorią produktów. Oczywiście konkurencja jest ogromna, ale potencjał tych produktów również.  A to czy mamy rację zweryfikuje rynek. 


Wiem, że oferujecie klientom zainteresowanym marką Instant, zestaw sampli do przetestowania. Czy każdy klient może otrzymać próbki klejów?

Oczywiście każdy sklep, hurtownia, które z nami już współpracują oraz te, które jeszcze nie miały naszej oferty na swoich półkach proszone są o przesyłanie swoich danych adresowych do redakcji magazynu scann.R (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) w tytule wiadomości pisząc: INSTANT. 


Kontakt do firmy: 

CX Dystrybucja Sp. z o.o.

Diamond Business Park

ul. Jana Pawła II nr 66

05-500 Piaseczno

Sekretariat tel. +48 (22) 489 39 80 fax +48 (22) 489 39 81

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

url: http://www.cxdystrybucja.pl 


Firma DUNSA została założona przez Enrica Gil Soriano w latach 50-tych.

Spółka rozpoczęła swoją działalność od wytwarzania produktów przeciwkorozyjnych pod marką FERROKIT.

Nieco później zaczęła produkcję zakreślaczy/markerów pod marką MARKIT, Dunsa była w tym czasie jedną z pierwszych firm w Hiszpanii, która eksportowała tę kategorię produktów do krajów europejskich. Asortyment wkrótce został rozszerzony o kredki i inne produkty szkolne.

W latach 70 firma przeniosła się do nowej siedziby w Llica de Vall i rozpoczęła produkcję klejów w sztyfcie pod marką INSTANT. Fabryka istnieje do dziś i nadal odbywa się w niej produkcja. 

W latach 80 w firmie rozpoczęło pracę kolejne pokolenie rodziny Gil: córka Elena oraz synowie Enric, Albert i Eduard.  Dzieci założyciela firmy skupiły się na poprawie jakości, rozwoju sprzedaży na hiszpańskim rynku i eksporcie do krajów europejskich. Przełomowym krokiem w życiu spółki było opracowanie i stworzenie zupełnie nowego produktu ? farb w sztyfcie PlayColor.

W tej chwili Dunsa prowadzi stałą sprzedaż na eksport do ponad 30 krajów, jest także liderem na hiszpańskim rynku klejów w sztyfcie. Równocześnie firma ciągle rozwija i udoskonala stworzoną przez siebie linię farb Playcolor.


W przypadku polskiego rynku firma na najbliższy czas zaplanowała działania wspierające kleje w sztyfcie Instant Classic. Najważniejsze z nich to specjalna oferta na targi szkolne ? zestaw promocyjny klej Instant Classic 20g + 10g gratis.

 

Kategoria: Rozmowy bez cenzury - branża szkolna
Odsłony: 4756