Już po raz trzynasty stolica Polski gościła uczestników RemaDays Warsaw. Czy była to szczęśliwa edycja dla organizatorów? W zgodnej opinii odwiedzających była to impreza niezwykle udana, a świadczą o tym liczby.
Na powierzchni 35 000 m2 swoją ofertę zaprezentowało 768 dostawców, w tym blisko 100 z zagranicy. Już pierwszego dnia odwiedziło targi zdecydowanie więcej osób niż w poprzednich latach, a po trzech dniach imprezy zanotowano rekordową liczbę blisko 21 tysięcy zwiedzających. To wzrost o ponad 10%. Tegoroczna impreza cieszyła się rekordowym zainteresowaniem gości z zagranicy (wzrost o 53%), czego dowodem była wizyta przedstawicieli z blisko 50 państw. Warto odnotować, że 36% przedstawicieli firm Polski oraz 65% z zagranicy to nowe firmy odwiedzające targi RemaDays.
Przybywający do Warszawy goście mogli skorzystać z bezpłatnych autobusów, a na tych, którzy przybyli własnym środkiem transportu, czekało ponad 7 tysięcy miejsc parkingowych. Z racji większej przestrzeni pojawiło się także więcej, bo aż 19 stref wypoczynku z gastronomią, które zdecydowanie podniosły komfort uczestnictwa w targach. Dużym zainteresowaniem cieszyły się strefy RELAX ZONE, gdzie na łącznej powierzchni 700m2 goście mogli odpocząć, wypić kawę, ale też bezpłatnie skorzystać z Internetu. Z internetowych stref korzystano również w punktach restauracyjnych.
Goście targów mieli okazję podnieść swoją wiedzę na RemaCongress. Pierwszego dnia targów cykle wykładów prowadzili przedstawiciele firmy Texet Poland z profesorem Leszkiem Balcerowiczem oraz prezesem zarządu i założycielem New Wave Group, Torstenem Janssonem, na czele. Zainteresowaniem cieszyły się również prelekcje bezpłatne. Swoje warsztaty prowadzili: Katarzyna Ruś, Piotr Wojciechowski, Aleksander Pocheć, Iwona Studzińska oraz Agnieszka Rudnicka. Na specjalne zaproszenie firmy DRUKOMAT.PL swoje prelekcje wygłosili: Paweł Tkaczyk, Michał Sadowski oraz Jacek Kłosiński.
Swoje wielkie dni na RemaDays przeżywali także laureaci konkursów od lat związanych z warszawską imprezą. Już na starcie poznaliśmy zwycięzców w rywalizacji Korony Reklamy. Nagrodzono najlepsze firmy w poszczególnych sektorach branżowych ? Out&InDoorSystems, GiftsWorld, TechnologyPark, PrintShow. W tym roku najlepszymi w swojej kategorii okazały się firmy:
Producent upominków reklamowych:
I miejsce: Wilk Elektronik S.A.
II miejsce: Jaguar Tomasz Chwiłowicz
III miejsce: Maxim
Importer upominków reklamowych:
I miejsce: Asgard Sp. z o.o.
II miejsce: Macma Polska Sp. z o.o.
III miejsce: AXPOL Trading Sp. z o.o. Sp. k.
Out&InDoor:
I miejsce: Tent Grupa Sp. z o.o.
II miejsce: Adsystem
III miejsce: Ultima Displays Sp. z o.o.
Technology:
I miejsce: AGAWA.PL SP. Z O.O.
II miejsce: COLOP Polska
III miejsce: Grawerton ARGO S.A.
Tego samego dnia wręczone zostały również nagrody The Prize for Innovations. Jury przyznało złote, srebrne i brązowe medale za najbardziej innowacyjne rozwiązania, maszyny i urządzenia 2017 roku.
W drugim dniu branżowego święta swoje szczęśliwe chwile przeżywała Pani Monika Wróbel z firmy JAGATEX, której wylosowana wizytówka dała wygraną w Loterii dla zwiedzających. Tym razem triumfatorka opuściła stolicę z laptopem Apple Pro 13.3 Retina wraz z drukarką GP Deskjet Advantage 3635.
Na zakończenie RemaDays Warsaw 2017 swoje święto mieli przedstawiciele przedsiębiorstw, którzy znaleźli największe uznanie w oczach gości. Podczas Śniadania biznesowego wyróżniono najlepsze katalogi i gadżety roku. Przez dwa dni zwiedzający jednych z największych targów reklamy i poligrafii mogli dokonać wyboru najbardziej wyróżniających się katalogów oraz najciekawszych produktów reklamowych. W ogłoszeniu wyników konkursów Gifts of the Year i Catalogue of the Year wzięli udział partnerzy programu Solidni w Biznesie. Po najcenniejsze medale złotego koloru sięgnęły firmy: Integart Sp. z o.o., EDC Expert Direct Communication Sp. z o.o., Promostars oraz Badge4U. Natomiast najlepszymi produktami okazały się: Leżak eventowy firmy Kusha Artur Karwacki w kategorii Top Fun, Brelok 5w1 z Badge4U w kategorii Top Idea oraz Żarówka do napojów z Ceramiki Tułowice, która okazała się produktem Top Design.
13. edycja Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays dobiegła końca. Tłumy zwiedzających, nawiązane kontakty biznesowe, liczba podpisanych umów i doskonała atmosfera udowodniły, że ?13? może być udana.
Zobacz zdjęcia z targów: (kliknij w zdjęcie)
Zobacz także relację w naszej galerii.
ZNAMY DATĘ KOLEJNEJ EDYCJI TARGÓW
Szanowni Państwo, serdecznie dziękujemy za udział w kolejnej edycji RemaDays Warsaw. Dziękujemy za to, że po raz kolejny obdarzyliście Nas zaufaniem. Mamy nadzieję, że tegoroczna impreza okazała się dla Państwa bardzo owocna. Życzymy wielu sukcesów i już teraz zapraszamy do Warszawy za rok. Czternasta edycja RemaDays Warsaw odbędzie się w dniach 7-9 lutego 2018 roku.