Jak wynika z badania ?Quo vadis polski konsumencie? przeprowadzonego na zlecenie Agencji Freebee, młodość rządzi się swoimi prawami ? również w obszarze robienia zakupów. Kierując swoją ofertę do nabywców poniżej 24 roku życia warto zatem dokładnie przyjrzeć się ich zachowaniom i dostosować się do specyfiki ich działań, gdyż motywacje nabywcze jakie nimi kierują, są odmienne od motywacji pozostałych grup konsumentów. Jaka jest zatem specyfika zachowań zakupowych młodych oraz co kieruje nimi podczas dokonywania zakupów czy wyboru sklepu?
Długopis jaki jest każdy widzi. Designerski lub prosty w swojej budowie, jednorazowy lub na wymienne wkłady, kolorowy lub niebieski, wymazywalny, kulkowy... jest też albo ze skuwką, albo na "klik" lub jak jeden z naszych czytelników przypomniał - wykręcany.
Bardzo często od naszych Czytelników słyszę pytanie: Jak branża zakończyła 2015 rok? Jakie panują w niej nastroje? Idąc więc za potrzebą rynku przez kolejne tygodnie publikować będziemy komentarze Właścicieli, Prezesów, Dyrektorów na temat minionych 12 miesięcy i życzeń na kolejny rok.
Strona 2 z 2
Postęp nauki i techniki przyniósł ze sobą rozwój cywilizacyjny, a w ślad za nim pojawiły się zagrożenia i choroby, z którymi dzisiaj musimy się mierzyć. Jednym z głównych problemów jest stres, najsilniej występujący w krajach wysoko zurbanizowanych, a także w tych, w których nie ma odpowiedniej profilaktyki. Według corocznego raportu American Psychological Association, aż 61 proc. Amerykanów uważa, że jednym z głównych czynników stresogennych jest praca.
Więcej…Polski rynek materiałów eksploatacyjnych się kurczy ? taki wniosek płynie z analizy danych zebranych przez międzynarodową firmę analityczną IDC. W 2015 r. rynek druku zanotował spadek zarówno pod względem ilościowym, jak i wartościowym. Zgodnie z tendencją panującą w latach poprzednich, spadek na rynku atramentów był większy, niż ten zanotowany na rynku tonerów. Paradoksalnie jednak, najwięksi gracze z branży z roku na rok mają się coraz lepiej.
Więcej…