Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Aby Twoja firma została dodana do bazy, w ciągu 24 godzin musisz umieścić poniższy kod:

<a href="http://www.scanner.com.pl" title="scann.R">scann.R</a>

Kod umieść na głównej stronie lub dowolnej podstronie www Twojej firmy.
Ta strona musi mieć ten sam adres główny, jaki podajesz podczas rejestracji, w sekcji: "Strona internetowa".
Link z umieszczonym kodem podeślij nam do weryfikacji na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Brak kodu na Twojej witrynie jest równoznaczne z tym, że Twoja firma nię będzie dodana do bazy.

Do bazy jedną firmę można dodać tylko jeden raz.

Jeśli dodajesz do katalogu kilka firm - na każdej z ich witryn www musisz umieścić kod.

Usunięcie kodu jest równoznaczne z usunięciem Twojej firmy z bazy.

Jeśli nie akceptujesz niniejszego regulaminu - nie dodawaj swojej firmy.

Pamiętaj, że umieszczając w bazie swoją firmę zyskujesz link, dzięki któremu Google lepiej pozycjonuje Twoją witrynę firmową.

Wybrane ogłoszenia

Poszukujemy osoby chętnej dołączyć do naszego zesp ...
Nowość w ofercie Rozette.
Podręczna drukarka etykiet
Idealne do tworzenia zestawów prezentowych.
Jedyny taki zeszyt na rynku 3 w 1
Recenzja stworzona przez Olę z : https://www.faceb ...
Firma Milan poszukuje handlowca!!

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Life Up & Wake Up - konkurs

    29 września to w większości krajów świata Międzynarodowy Dzień Kawy. Napój z palonych, a następnie zmielonych ziaren kawowca święci triumfy szczególnie w krajach arabskich już od ośmiu wieków. W Europie przyjął się w połowie minionego tysiąclecia, a dziś kawę spożywa się chętnie na każdym kontynencie. 29 września niektóre sieci kawiarni częstują swoich klientów darmową kawą lub sprzedają ją w promocyjnej cenie. 

    Więcej…  
  • 81,25% marketerów uważa upominki za atrakcyjny nośnik reklamy

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych zakończyła III etap badania „Postrzegania upominków reklamowych, jako nośnika reklamy.” Pierwsze badanie przeprowadzone przez PIAP miało miejsce w 2010 roku, kolejne na przełomie 2012/2013 roku, obecnie PIAP prezentuje wyniki III etapu badania. Głównym celem badania PIAP jest dostarczenie  informacji na temat postrzegania artykułów promocyjnych. Analizując wyniki  wszystkich trzech etapów badania PIAP można zauważyć pewną tendencję respondentów, stanowiącą optymistyczną prognozę dla branży artykułów promocyjnych.

    Więcej…