Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Według Pantone to właśnie ten kolor będący mieszanką niebieskiego z ożywiającym fioletowo-czerwonym odcieniem jest kolorem tego roku. Jak deklarują twórcy „nowy kolor łączy wierność i stałość niebieskiego z energią i ekscytacją czerwieni” – czytamy w poście w mediach społecznościowych.

Very Peri to tak naprawdę zupełnie nowy kolor w katalogu Pantone, który został specjalnie stworzony na powitanie 2022 roku. "Ma to na celu dalsze podkreślenie „globalnej innowacji i transformacji zachodzącej w naszej obecnej rzeczywistości, mówi wiceprezes Pantone Color Institute Laurie Pressman za pośrednictwem oficjalnej strony Pantone. Niepowtarzalna mieszanka błękitów i czerwonych fiołków, które składają się na ten odcień, również otwiera nowe możliwości i nowe perspektywy dla projektantów.


bardzo peri fioletowy kolor



Very Peri łączy konsystencję niebieskiego z energią i ekscytacją czerwieni, tworząc ciepły, radosny i wzmacniający nowy odcień. W sektorach, które są zależne od najnowszych odcieni, znajomość Koloru Roku jest niezbędna, aby produkty były zgodne z najnowszą modą i wymaganiami.

Przyjęcie obowiązkowych kolorów jest również ważne dla brandingu. Znajomość i dostosowywanie Koloru Roku Pantone nadal jest ważną strategią marketingową dla firm z wielu sektorów. Niektóre marki co roku zmieniają nawet swoją kolorystykę, aby była zgodna z najnowszym ogłoszeniem Pantone Color of the Year.

System kolorów Pantone od dziesięcioleci jest wdrażany w branżach świadomych kolorów, takich jak kosmetyki, wzornictwo i tekstylia. Wszedł on także na stałe do naszej branży. Jeśli bacznie śledzisz trendy to kolorystyka, która pojawia się w danym roku na produktach biurowych i szkolnych właśnie nawiązuje do ogólnych trendów w modzie. Dowodem na to jest także najnowsza seria marki Viva, która właśnie trafiła na rynek.



To właśnie między innymi, aby iść za najnowszymi trendami, z początkiem roku firma TIERRA GROUP zgodnie z założoną strategią rozwoju produktowego podjęła decyzję o rozszerzeniu portfolio o nową markę VIVA. Jest to marka należąca do hiszpańskiego producenta artykułów piśmienniczych z prawie 80-letnią tradycją i obecnością w ponad 20stu krajach świata. Produkty projektowane przez nowego partnera biznesowego są odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania konsumentów, z którymi na co dzień pracuje dział rozwoju produktowego firmy TIERRA GROUP. Nowy asortyment to produkty wyprodukowane z dbałością o każdy szczegół, o wysokiej jakości, dostępne w szerokiej gamie kolorystycznej i zapakowane w atrakcyjny design. W poszerzonym portfolio na pierwszym etapie wdrożenia znajdą się zakreślacze, markery kredowe, markery permanentne i pisaki suchościeralne, oczywiście także w barwach Very Peri.

Mamy nadzieję, że naszym czytelnikom tak jak nam nowa część oferty produktowej przypadnie do gustu. A Tobie jak podoba się nowa barwa?

 

 

Wybrane ogłoszenia

SPRĘŻONE POWIETRZE CLEVERTON 600ml
Nowość w ofercie Rozette.
Największa oferta kolorystyczna.
Nowa oferta marki JOVI.
Teczka wolnostojąca z 13 przegródkami.
Płyny do czyszczenia sprzętu elektronicznego.
Totalny hit tego roku.
100 chusteczek w wygodnym opakowaniu.
Lustereczko powiedz przecie....
Pudełko zawierające 12 kolorowych kredek z wymazyw ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Businesswoman & life dla Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?” oraz Kliniki Budzik

    15 listopada 20d19 r. w Hotelu Bellotto mieszczącym się w XVI-wiecznym Pałacu Prymasowskim w Warszawie odbyła się IX Gala Charytatywna na rzecz Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?” oraz Kliniki Budzik zorganizowana przez magazyn „Businesswoman & life”. Jak zawsze portal www.scanner.com.pl był patronem tego wydarzenia.

    Więcej…  
  • Projektujemy kolorową maskę ochronną na twarz

    Obecnie w wielu krajach, także i w Polsce, noszenie maski ochronnej przez dzieci wychodzące do sklepu czy do szkoły jest obowiązkowe lub zalecane. Mogą być one jednak niewygodne w noszeniu. Co więcej, przekonanie dzieci do założenia zwykłej, standardowej maski może być nie lada wyzwaniem. Dlatego wychodzimy z pomocą, gdyż uważamy, że być może warto wykorzystać zaistniałą sytuację do ozdobienia masek w zabawne motywy.

    Więcej…