Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Totalna nowość w marce ESCUELA!

Polecamy

Alpino Experience Dual Artist 12 kolorów

Subskrypcja

Katalog firm

News

Dodaj firmę za darmo

Znajdź nowych klientów i dostawców

Wejdź

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Zarząd Action S.A., w ramach konsolidacji struktury i ograniczania kosztów w postępowaniu sanacyjnym, podjął decyzję o połączeniu działu Activejet z działem Non-Food. W efekcie zmieniło się kierownictwo nad markami Activejet i Actis. Natomiast strategia obu marek należących do polskiego dystrybutora pozostała bez zmian.Tym samym z początkiem lutego podjęto decyzję o likwidacji stanowiska, jakie dotychczas zajmował Rafał Ornowski, wieloletni pracownik firmy Action.

 

- W planie restrukturyzacyjnym Action obiecaliśmy naszym partnerom i rynkowi, że zrobimy wszystko, aby nie tylko utrzymać silną pozycję Activejet, ale także jeszcze ją wzmocnić. Podstawy strategii zatem nie zmieniają się - stawiamy na mocniejszy rozwój Activejet. Jedyne co uległo zmianie to struktura zarządzania, a w związku z tym i ludzie – mówi Sławomir Harazin, Wiceprezes Zarządu ACTION S.A.

Marka Activejet istnieje na rynku od 2002 roku i jest dziś liderem w Europie Środkowo-Wschodniej. Początkowo w jej portfolio znajdowały się materiały eksploatacyjne do drukarek. Z czasem oferta marki z biało-czerwonym logo rozszerzyła się na inne kategorie produktowe, w tym wiodące oświetlenie i zasilanie. Dziś portfolio Activejet liczy ponad 1600 produktów. W 2017 r., w wyniku rebrandingu, marka Activejet i Actis odświeżyły z sukcesem i wzmocniły swoją identyfikację wizualną. Według danych firmy badawczej IDC za pierwsze półrocze 2017 w kategorii zamienne tusze i tonery, Activejet utrzymał pozycję lidera i wraz z marką Actis osiągnął w tym czasie łącznie 31,6 proc. ilościowego udziału w rynku.

Dotychczasowe obowiązki Rafała Ornowskiego, Pełnomocnika Zarządu ds. Marki, przejęła Dominika Kopycka, Pełnomocnik Zarządu ds. rozwoju sprzedaży w ACTION S.A.

- Bardzo dziękuję Rafałowi Ornowskiemu za współtworzenie marki Activejet i życzę powodzenia Dominice Kopyckiej, która przejęła jego obowiązki – dodaje S. Harazin.

 

***

Grupa Kapitałowa ACTION S.A. to jeden z wiodących podmiotów na rynku dystrybucji sprzętu IT i RTV/AGD/GSM w Polsce oraz znaczący producent sprzętu komputerowego. W skład Grupy Kapitałowej ACTION wchodzą m.in. ACTION Europe (spółka działająca na niemieckim rynku), Centrum Edukacyjne ACTION i Actionmed (dystrybucja najnowocześniejszych rozwiązań, technologii i usługi w obszarze ochrony zdrowia). ACTION jest właścicielem sklepów sieci Specjaliści RTV/AGD i projektów e-commerce: sferis.pl, gram.pl. Od 2006 r. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. ACTION dystrybuuje produkty największych dostawców na świecie, jest również producentem sprzętu IT pod własnymi markami: Actina (komputery stacjonarne, serwery), Activejet (materiały eksploatacyjne, produkty oświetleniowe i zasilające) oraz Actis (materiały eksploatacyjne).

 

Więcej informacji na: www.action.pl

Wybrane ogłoszenia

Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.
Podręczna drukarka etykiet
Polska marka artykułów czyszczących.
Ręcznie malowane torebki.
100 chusteczek w wygodnym opakowaniu.
Nowa oferta marki JOVI
Farby pakowane po 500 ml.
Idealna dla dzieci i dorosłych.
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Nowa oferta marki JOVI.
Idealna do domowego biura.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Chodź, pomaluj mi świat...Czyli co poleca Renia?

    Marka ALPINO na polskim rynku jest już od dawna. My pamiętamy czasy firmy Inter, potem Interpen, które to firmy miały wyłączność na dystrybucję tego kolorowego asortymenty na Polskę. Nic dziwnego więc, że nasze spotkaliśmy właśnie z Renatą Białoń, która o żadnej innej marce nie wie tak dużo jak o tej.

    Więcej…  
  • Kobiece wnętrza.

    Każda kobieta jest inna – ma inne zainteresowana, pasje i potrzeby. Inaczej się ubiera, wybiera różny makijaż, ma inne przyzwyczajenia i nawyki. Każdej z nas podoba się coś innego, mamy swój unikatowy styl i gust. Najlepiej widać to po urządzonym mieszkaniu – minimalizm połączony z wygodą dla jednych będzie ideałem, dla drugich zaś pustym kątem, któremu należy nadać wyraz. I choć o gustach się nie dyskutuje, tak patrząc na kobiecie wnętrza można dostrzec kilka powtarzających się elementów, których próżno szukać w typowo męskim mieszkaniu.

    Więcej…