Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Zarząd Action S.A., w ramach konsolidacji struktury i ograniczania kosztów w postępowaniu sanacyjnym, podjął decyzję o połączeniu działu Activejet z działem Non-Food. W efekcie zmieniło się kierownictwo nad markami Activejet i Actis. Natomiast strategia obu marek należących do polskiego dystrybutora pozostała bez zmian.Tym samym z początkiem lutego podjęto decyzję o likwidacji stanowiska, jakie dotychczas zajmował Rafał Ornowski, wieloletni pracownik firmy Action.

 

- W planie restrukturyzacyjnym Action obiecaliśmy naszym partnerom i rynkowi, że zrobimy wszystko, aby nie tylko utrzymać silną pozycję Activejet, ale także jeszcze ją wzmocnić. Podstawy strategii zatem nie zmieniają się - stawiamy na mocniejszy rozwój Activejet. Jedyne co uległo zmianie to struktura zarządzania, a w związku z tym i ludzie – mówi Sławomir Harazin, Wiceprezes Zarządu ACTION S.A.

Marka Activejet istnieje na rynku od 2002 roku i jest dziś liderem w Europie Środkowo-Wschodniej. Początkowo w jej portfolio znajdowały się materiały eksploatacyjne do drukarek. Z czasem oferta marki z biało-czerwonym logo rozszerzyła się na inne kategorie produktowe, w tym wiodące oświetlenie i zasilanie. Dziś portfolio Activejet liczy ponad 1600 produktów. W 2017 r., w wyniku rebrandingu, marka Activejet i Actis odświeżyły z sukcesem i wzmocniły swoją identyfikację wizualną. Według danych firmy badawczej IDC za pierwsze półrocze 2017 w kategorii zamienne tusze i tonery, Activejet utrzymał pozycję lidera i wraz z marką Actis osiągnął w tym czasie łącznie 31,6 proc. ilościowego udziału w rynku.

Dotychczasowe obowiązki Rafała Ornowskiego, Pełnomocnika Zarządu ds. Marki, przejęła Dominika Kopycka, Pełnomocnik Zarządu ds. rozwoju sprzedaży w ACTION S.A.

- Bardzo dziękuję Rafałowi Ornowskiemu za współtworzenie marki Activejet i życzę powodzenia Dominice Kopyckiej, która przejęła jego obowiązki – dodaje S. Harazin.

 

***

Grupa Kapitałowa ACTION S.A. to jeden z wiodących podmiotów na rynku dystrybucji sprzętu IT i RTV/AGD/GSM w Polsce oraz znaczący producent sprzętu komputerowego. W skład Grupy Kapitałowej ACTION wchodzą m.in. ACTION Europe (spółka działająca na niemieckim rynku), Centrum Edukacyjne ACTION i Actionmed (dystrybucja najnowocześniejszych rozwiązań, technologii i usługi w obszarze ochrony zdrowia). ACTION jest właścicielem sklepów sieci Specjaliści RTV/AGD i projektów e-commerce: sferis.pl, gram.pl. Od 2006 r. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. ACTION dystrybuuje produkty największych dostawców na świecie, jest również producentem sprzętu IT pod własnymi markami: Actina (komputery stacjonarne, serwery), Activejet (materiały eksploatacyjne, produkty oświetleniowe i zasilające) oraz Actis (materiały eksploatacyjne).

 

Więcej informacji na: www.action.pl

Wybrane ogłoszenia

Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
NOŻYCZKI SZKOLNE 13,5 CM DISPLAY 30 SZT.
Osłona ochronna antywirusowa MemoBe do biura i skl ...
Przepiękna seria artykułów szkolnych.
Ceramiczna skarbonka w kształcie świnki.
najwyższej jakości dziurkacz biurowy do użytku pro ...
EDYCJA CHILDREN OF THE WORLD.
Elegancka kolekcja do biura i szkoły.
Nowa linia torebek inspirowana latem

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Branża musi trzymać rękę na pulsie...

    Już za kilka miesięcy po raz kolejny branża dowie się, jakie produkty w sezonie szkolno-biurowym będą znajdowały liczną grupę kupców. To właśnie z końcem stycznia ruszy kolejna edycja największych w Europie targów papierniczo-biurowo-szkolnych - PaperWorld. O tym, co tym razem przygotowało Messe Frankfurt, oraz o nowych możliwościach rozmawiamy z Piotrem Łukaszewiczem - właścicielem przedstawicielstwa Messe Frankfurt w Polsce.

    Więcej…  
  • Domowe biuro – dobrze urządzone potrafi odmienić pracę

    Praca we własnym domu, choćby parę dni w tygodniu to marzenie, które udaje się realizować coraz większej liczbie Polaków. Cisza i spokój, oszczędność czasu poświęcanego na dojazdy do biura czy możliwość opieki nad dziećmi to tylko kilka z wielu powodów, dla których dążymy do tej formy pracy. Niesie ona jednak ze sobą też kilka wad, o których niekiedy zapominamy. Natalia Nguyen, projektantka i architekt wnętrz przedstawia kilka skutecznych porad, które zminimalizują niedogodności i sprawią, że praca w domu będzie jeszcze bardziej efektywna i przyjemna.

    Więcej…