Dokładnie 10 września 2018 roku, w Warszawie, dwa dotychczas niezależnie działające podmioty rozpoczęły ścisłą współpracę. Wyłączny dystrybutor marek Playcolor oraz Instant - firma Panta Plast, realizując swoją strategię rozwinięcia nowych kanałów sprzedaży, zleciła sub-dystrybucję nowemu Partnerowi.
"... w planach mamy prezentację rewolucyjnego sposobu dystrybucji produktów." - te słowa już w sierpniu padły w rozmowie z Dyrektor Handlowym firmy Panta Plast, Łukaszem Komorowskim. Już wtedy nowy dystrybutor znanych na całym świecie marek firmy Dunsa zapowiadał ewolucję w swoich działaniach.
ZOBACZ CAŁY WYWIAD
Dziś zdradzamy tajniki jednej z pierwszych decyzji dystrybucyjnych. Dokładnie 10 września Prezes firmy Panta Plast - Wiesław Kozanecki podpisał list intencyjny o współpracy z firmą Inahon, reprezentowaną przez Prezesa Andrzeja Szeremetę.
- To jedna z ważniejszych naszych decyzji w ostatnim czasie. Jesteśmy zwolennikami wspólnego budowania sukcesu i rozwoju marek Instant i Playcolor. - mówi nam Łukasz Komorowski. - W grupie siła, a w nowych kanałach dystrybucyjny jeszcze większy potencjał . - dodaje.
Wybór partnera był jednak nieprzypadkowy. Głównym celem konsolidacji działań był zupełnie nowy kanał, do którego mają trafić produkty marek Instant i Playcolor. Firma Inahon, działająca na rynku już od 88 roku, założona przez Andrzeja Szeremetę, słynie z wprowadzania na rynek polski największych marek świata. W jej portfolio były takie znane loga jak: Parker, Sheaffer, Stanley-Bostitch, Sakura, Crayola, Helix, Sailor, Spalding, Monteverde, Bruynzeel-Sakura oraz Faber-Castell.
Obecnie uzupełnione zostały o dwa kolejne: Playcolor oraz Instant.
- Wierzę w sukces tej współpracy. O jej efektach będziemy na bieżąco informować rynek - podsumowuje Dyrektor Handlowy w Panta Plast.